Schuberth C2 Waar is ie het goepkooptst ?

Kabouter Plof

Die hard MF'er
8 jul 2004
259
0
Ommen
Jaja, ook Kabouter Plof moet op de kleintjes letten. Ik mag in de uiterste goedheid van kaboutervrouw Plof een echte helm gaan kopen :Y omdat ik knettergek wordt van dat geraas aan mijn kop. Nou heb ik eens gekeken wat de stilste is en denkt dat ik dan de Schuberth C2 moet hebben. Maar dat ding is helemaal niet gratis! '(

Wie weet waar ik het best kan kopen?

( let niet op de typfout in de topictitel)
 
as jij niet op mein faute ledt!
Ju kan ut bes 's kijke bij Louis.de.

De prijzen variëren per kleur. Maar daar zijn ze volgens mij nog steeds het goedkoopst én ...... Louis gaat ene feestdag doen op 2 juli. Dán extra aanbiedingen in de filialen (in Duitsland)
 
Heeft ie het tegen kaboutervrouw Plof natuurlijk niet over gehad. Hij wil veel liever die C2.

:Y

Prrrecies. Oordopjes 10€, op maat gemaakt 70-120€, C2 500€.
Maar ja, met de C2 maak je wel de pats natuurlijk, en met 2 van die lullige oordoppies thuiskomen....
Dé stilste is overigens de Schubert S1, maar da's geen systeemhelm.
En in die Heimat is 'ie idd. goedkoper.
:(
Scheelt bijna 100 pleuro's. Pas op voor aanbiedingen, want ze bieden vaak nog de öuwe" Schubert C1 aan voor 350€.... ook nog steeds een goede helm natuurlijk.

Nou nog een leuk kleurtje uitzoeken.
 
moet je idd ff in duitsland kijken scheelt altijd
bel anders met termaat in nijmegen of tie er 1 heeft liggen
 
ik heb em gekocht in leiden bij hein gericke daar kost ie normaal 429,-
maar omdat ik een eigen rijschool heb krijg ik daar 25 procent extra korting plus een beetje btw terug :P uiteindelijk 270,- pleuries betaald :}
 
Kijk voor de grap eens op de site van Rein-gericke (ik weet niet of ik het nu goed schrijf), die hebben vestigingen over heel europa (ook nederland) maar als je op die site komt wordt je voor het assortiment naar D-land verwezen waar de duitse prijzen ook bij staan.

Ik weet niet of je ver van de grens woont maar voor 120 eu prijsverschil kan je een heel eind karren, plus dat je het gewoon in de winkel kan passen, iets wat online natuurlijk niet kan.
[me]BertTheHappyCamper wil ook een C2 als ie klaar is met lessen
[/me]


succes ermee ;)
 
Op deze duitse site vond ik mijn S1 incl. verzendkosten voor 381 euro. *O*

http://www.helmetsandmore.de/4816.html


Oja, de C2 hebben ze ook!

Heb je 'm daar besteld? Dan heb je 'm hier dus gepast en daarna de maat doorgegeven. Want met een helm moet ik echt wel meer dan 100% zeker weten dat 'ie goed zit, net zoals met handschoenen zeg maar.
En wat nou als je met een garantie probleem zit? Losse coating van het vizier bijv.
 
Heb je 'm daar besteld? Dan heb je 'm hier dus gepast en daarna de maat doorgegeven. Want met een helm moet ik echt wel meer dan 100% zeker weten dat 'ie goed zit, net zoals met handschoenen zeg maar.
En wat nou als je met een garantie probleem zit? Losse coating van het vizier bijv.

Inderdaad hier gepast in de winkel. En garantieproblemen, tja da's altijd een beetje lastig met (buitenlandse)internetaankopen lijkt me. Als er iets mis is, lijkt me dat je via elke Schuberthdealer wel bij Schuberth terecht kunt met klachten.
hoop ik :?
 
Inderdaad hier gepast in de winkel. En garantieproblemen, tja da's altijd een beetje lastig met (buitenlandse)internetaankopen lijkt me. Als er iets mis is, lijkt me dat je via elke Schuberthdealer wel bij Schuberth terecht kunt met klachten.
hoop ik :?

Dat is maar de vraag natuurlijk. Een fabrikant die om zijn klantjes geeft doet dat natuurlijk wel. Maar volgens Nederlands recht heb jij een deal met de verkoper en niet met de fabrikant. Hoe dat in Duitsland geregeld is weet ik niet, maar meestal is de verkopende partij degene die de garantie moet waarmaken en dit zelf met de importeur/fabrikant weer moet zien te regelen.
 
Heeft ie het tegen kaboutervrouw Plof natuurlijk niet over gehad. Hij wil veel liever die C2.

:Y

ssssssssssssssssssssst!
Anders hoor ze 't :9

Dank voor de heel waardevolle tips. Ik rij al met doppen maar de rijwind levert als ik lekker zit precies op dat ik middenin de turbulentie zit. Een nog hoger scherm vind ik geen gezicht, en dan weet ik ook nog niet vooraf of dat zal helpen. Ik denk dat ik eens ga kijken bij Kalsbeek in Zwolle.

Ik hou jullie op de hoogte
 
Inderdaad hier gepast in de winkel. En garantieproblemen, tja da's altijd een beetje lastig met (buitenlandse)internetaankopen lijkt me. Als er iets mis is, lijkt me dat je via elke Schuberthdealer wel bij Schuberth terecht kunt met klachten.
hoop ik :?

Op Duitse fora spreken ze altijd van de goede garantie afhandelingen van Schubert. Dus als je 'm rechtstreeks opstuurt moet het ook goed komen.
 
Schuberth S1 gekocht.. ik ben er heel blij mee, wat een geweldig ding :9

Gelijk gaan rijden zonder doppen in en je weet niet wat je hoort. Geluid genoeg over, maar geen pijn meer aan je oren. Zeker voor korte ritjes hoef ik nu geen doppen meer in. Mijn hoofd schudt ook veel minder en dat levert veel rust op. In de folders en op de website van Schubrth stond daar al reclame voor . Eest zien en dan geloven dacht ik.

Kost wat, maar dan heb je ook wat

O-)
 
Schuberth S1 gekocht.. ik ben er heel blij mee, wat een geweldig ding :9

Gelijk gaan rijden zonder doppen in en je weet niet wat je hoort. Geluid genoeg over, maar geen pijn meer aan je oren. Zeker voor korte ritjes hoef ik nu geen doppen meer in. Mijn hoofd schudt ook veel minder en dat levert veel rust op. In de folders en op de website van Schubrth stond daar al reclame voor . Eest zien en dan geloven dacht ik.

Kost wat, maar dan heb je ook wat

O-)

Schubert S1 Drudi ??
Perfecte helm!
Alleen geen systeemhelm
;(

Wat zei je tegen je betere andere helft? Schat ik heb een prachtige helm gekocht, en oh ja, die was zo duur dat de vakantie dit jaar wat korter wordt :? })

:9 Gefeliciteerd natuurlijk met je fraaie helm.
 
Nou dat ging eigenlijk wel soepel. kaboutervrouw Plof was erbij en vond het eigenlijk allemaal wel mooi in de winkel . Er was ook een mooie jas afgeprijst tot de helft en die heeft zij toen genomen. ( De familie Plof had die ochtend een geruststellend bericht van de belastingen gehad ) *O*

Dat het geen systeemhelm is en dat die kinnebak niet open kan, maakt mij eigenlijk niet veel uit. Ik hoef toch niet de hele dag bekeuringen uit te schrijven 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan