schuberth c2

BrikardoR

Die hard MF'er
28 aug 2002
484
0
Te koop:

schuberth c2 zwart. Anderhalf jaar oud. Maat M

In prima staat. Geen idee wat ie op kan brengen, dus bied maar.
 
Anderhalf jaar in de originele doos op een droge donkere licht verwarmde plek bewaard....??

Of anderhalf jaar door een rijinstructeur met overgewicht en vette huid 14 uur per dag gedragen in weer en wind en zon en warmte ??


Of iets ertussenin..??
 
hij is normaal gebruikt. Niet overdreven veel of weinig. Laatste tijd is nie heel weinig gebruikt.
 
Wat is de helm maat? 56/58 of groter (ik heb al gelezen dat de helmschaal M is). Zelf zoek ik 58
 
Laatst bewerkt:
Niemand intresse in deze helm? Ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben
 
nog steeds niemand die een nieuwe helm zoekt?

Heb je geen foto van dat ding? :? (binnen én buitenkant) Weet niet zeker of maat(je) 57 :+ me past...

Geen krassen of beschadigingen? m.a.w. hoe vaak is ie gestuiterd?


In principe wél interesse (mits ie me past...)


Grtz
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

hij is nooit gevallen. Foto's moet ik van de week ff maken als ik weer een keer langs huis kom. Hij ligt bij m'n ouders thuis. Er zit hier en daar wel een beschadigingetje op, maar dat komt niet door vallen. Binnenkant is gewassen voordat ie de kast in ging, dus hij is schoon.
 
Hoi,

hij is nooit gevallen. Foto's moet ik van de week ff maken als ik weer een keer langs huis kom. Hij ligt bij m'n ouders thuis. Er zit hier en daar wel een beschadigingetje op, maar dat komt niet door vallen. Binnenkant is gewassen voordat ie de kast in ging, dus hij is schoon.

Dan wacht ik de foto's ff af (en probeer achter de maat van m'n kop te komen :+ )
 
wat voor een maat heeft u nu dan? of u gaat naar een motorzaak en past een schuberth c2.
 
Laatst bewerkt:
wat voor een maat heeft u nu dan? of u gaat naar een motorzaak en past een schuberth c2.

Ik weet m'n maat zo 1,2,3 niet :N Ik heb momenteel al een Schuberth, maar dat is concept-I Helaas staat er nergens een maat in (kan het in ieder geval niet vinden).
Van de week maar snel ergens gaan passen. :Y

Ik laat het je dan direct weten, maar laat wél eerst ff die piccies zien hè?
 
maat staat als het goed is bij je oor binnenin de helm. Ik zal vanavond foto's maken.
 
maat staat als het goed is bij je oor binnenin de helm. Ik zal vanavond foto's maken.

Gevonden ... zat onder de bekleding van de helm. Het is maat(je) 58 - 59 :+ Welliswaar draag ik er altijd een dunne helmmuts onder maar toch :? Ik weet het niet, 't is nét wel of nét niet.

Daarom wil ik toch nog ff in de winkel uitproberen! ;)
 
Laatst bewerkt:
ok, probeer maar. zou mooi zijn als ie past. Ik ben u de foto's aan het versturen.
 
Ik weet m'n maat zo 1,2,3 niet :N Ik heb momenteel al een Schuberth, maar dat is concept-I Helaas staat er nergens een maat in (kan het in ieder geval niet vinden).
Van de week maar snel ergens gaan passen. :Y

Ik laat het je dan direct weten, maar laat wél eerst ff die piccies zien hè?


Ik had ook een Concept, en heb van het weekend de C2 besteld.
Vorige week gepast: blijkt dat ik nu een maat kleiner kan hebben :?
Dus volgens mij is de maatvoering echt wel anders.
Dus vaar niet zomaar blind op de getalletjes.

Desnoods eerst even passen bij Motoport ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan