Schuberth C3 kin stuk eruit halen

Alles heeft invloed, dus ook een kleur en hoe je hem gebruikt. Het lastige blijft dat je niet kunt zien of een helm versleten is, je weet alleen dat een helm over tijd minder goed instaat is energie te absorberen. Ik denk dat het nog wel ok is. En nu met een nieuwe binnenkant zit hij weer lekker strak en schoon 👌🏻

Schuberth helm heeft glasfiber als materiaal voor de buitenkant, dat heeft beduidend minder last van weersinvloeden.
Die kan zonder problemen een jaar of 8 mee gaan.
Het is inderdaad de binnenkant die eerder af is, gemiddeld 4-5 jaar afhankelijk van gebruik.
Met de nieuwe binnenkant kun je dus weer lekker sturen :]
 
En stop je leren handschoenen er er niet in als je hem weglegt. Leer trekt vocht aan en onttrekt dat dus aan de omgeving.
De binnenkant van je helm droogt onnodig sneller uit als je je handschoenen er in laat zitten.
 
En stop je leren handschoenen er er niet in als je hem weglegt. Leer trekt vocht aan en onttrekt dat dus aan de omgeving.
De binnenkant van je helm droogt onnodig sneller uit als je je handschoenen er in laat zitten.
Wist ik niet!
Heb nu ook nog leren handschoenen maar gebruik tegenwoordig het liefst de kunststof mesh handschoenen. Zitten het lekkerst.
 
Hebben we dus het zelfde probleem, maar nog geen oplossing.
Vandaag bericht gekregen van Schubert dat ze geen informatie over de montage van het kinstuk gaan delen met consumenten. Je zult het dus zelf moeten doen op basis van de hier eerder genoemde methodes. Suc6! Mij is het ook gelukt zonder "echte" schade aan het piepschuim.
 
Dus ze verkopen wel de onderdelen, maar je mag niet weten hoe. -O-
Ik ga jouw bericht nog eens teruglezen,
55px-SNice-svg.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan