schuberth c3

Status
Niet open voor verdere reacties.

head02

MF'er
22 apr 2009
234
18
beste mensen,
ik wil graag een schuberth c3 helm kopen maar de prijs is mij te duur. als er meerdere zijn kunnen we flinke korting bedingen. ik heb dit wel eens met meubels en dure olijfbomen gedaan. Het verbaast je wat er te regelen valt.
de laagste prijs op internet voor deze helm is zo'n 429,- voor de kleur zwart . op de duitse ebay is er een voor 399,- excl 38 euro verzendkosten.
ik verwacht dat we hier serieus onder kunnen komen mits voldoende aantal.

bericht aan de moderator : ik heb geen winkel, geen online shop of welk ander entiteit met winstoogmerk . ik ben gewoon een loonslaaf bij een management consulting bureau (lees mijn linkedin svp) en wil gewoon (net als iedereen) een maximale korting voor deze helm.

Een dergelijke powerbuy is het voorbeeld van het feit dat de macht bij de consument (kan) liggen. dus laten we er gebruik van maken.

mijn teller staat momenteel op 2 (heb er twee nodig).

Peter van Hooff
 
Misschien dat mf zelf nog wat leuks kan regelen ivm de 10 jarig bestaan.

Ik stel voor een nieuwe Schuberth voor elke lid. *O*
 
Heb je 2 hoofden of heb je last van dissociatieve identiteitsstoornis?

Je hebt trouwens sites voor gezamenlijk inkoop acties, anders eens samen met het KLPD proberen? Die schijnen nog wel wat C3's te hebben liggen (Nee, die BMW helmen zijn gewoon C3's klaar)
 
Ik wil meedoen ;) Maaaaaar, ik woon in Singapore, dus hoe garantie te regelen? Hier kan ik grijze import kopen, geen garantie, SGD 875 is de prijs zo'n Eur 500 :)
 
Op zich helemaal geen raar idee, ik heb alleen geen andere helm nodig. ;)
 
Laatst bewerkt:
Geen inkoopacties op M-F, in het verleden is daat misbruik van gemaakt door commercieel denkenden.

Iets wat Head02 allang weet omdat er eerder een inkoopactiestopic van m op slot is gegaan. Waarom dan nu weer :?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan