Schuberth c4 klachten

Kawaninja650

Rookie
18 jun 2019
10
0
Zo goed als nieuwe Schuberth c4. Aangekochte in januari 2019, een tiental keren gedragen .......
 
Laatst bewerkt:
Sorry, ik vind hem te duur, dus laat ff voorbij gaan.

Dubbele boodschap: Ik vond de pasvorm ook vreselijk en wil hooguit een keer de aangepaste versie proberen. Succes met de verkoop, hopelijk kan iemand anders er wel vrede mee hebben.
 
Sorry, ik vind hem te duur, dus laat ff voorbij gaan.

Dubbele boodschap: Ik vond de pasvorm ook vreselijk en wil hooguit een keer de aangepaste versie proberen. Succes met de verkoop, hopelijk kan iemand anders er wel vrede mee hebben.
Mijn helm bied ik niet langer te koop aan. Ik heb ondertussen contact opgenomen met de winkel en verteld dat ik niet zo tevreden ben met de helm. Ik twijfel of het wel echt aan de pasvorm ligt, ik vrees eerder voor een productiefout of kwaliteitsprobleem. De verkoper vertelde me dat er veel klachten zijn binnengekomen,vooral op het vlak van overmatig lawaai, betreffende de c4. Ze stellen voor om langs te komen en de helm eventueel terug te sturen naar de producent. Iemand ervaring met een gelijkaardige situatie ?
 
Mijn helm bied ik niet langer te koop aan. Ik heb ondertussen contact opgenomen met de winkel en verteld dat ik niet zo tevreden ben met de helm. Ik twijfel of het wel echt aan de pasvorm ligt, ik vrees eerder voor een productiefout of kwaliteitsprobleem. De verkoper vertelde me dat er veel klachten zijn binnengekomen,vooral op het vlak van overmatig lawaai, betreffende de c4. Ze stellen voor om langs te komen en de helm eventueel terug te sturen naar de producent. Iemand ervaring met een gelijkaardige situatie ?
Ik kan je niet helpen maar Schubert lijkt al veel langer problemen te hebben. Van de C2 heb ik nooit echt iets slechts gehoord maar met de C3 was men minder tevreden. Ik vond van de C2 naar een C3 ook niet een verbetering zeg maar. Specifieke klachten herinner ik me niet, ik ging van c2 naar C3 in 2010 of 2011, te lang geleden zeg maar
 
Even een update. Mijn c4 is terug uit reparatie binnen garantie. Bij Schuberth hebben ze hun best gedaan. Alles binnen de helm plus vizier vervangen. Hij is nu een stuk stiller. Al bij al toch goeie service.
 
Terug
Bovenaan Onderaan