schuberth R1 helm

hoe zijn de bevindingen met het nieuwe visier van de R1 met ingebouwd pinlock, bij:

- mist
- ijsvorming, regen en andere narigheden
 
Daaaag oma.

Vandaag de R1 op me kop gehad in maat S maar die is dus te groot. De S1 is in de maat S wel goed. Er zit dus duidelijk verschil in pasvorm. Best cudt want ik wil eigenlijk liever de DD sluiting die wel op de (te grote) R1 zit. Jammer genoeg had men de R1 daar niet in XS, moet dus ff checken of die wel leverbaar zijn in die maat.


Pinlock blijft bij mij in mist en ook in extreme regenval beiden in combinatie met lage temperaturen goed werken.
 
Idd, hoi oma :W

Had het probleem ook. 2 vizieren en 2x het probleem. webshop kon me niet meer helpen omdat zij geen contact meer hadden met de importeur. Als garantie dus een vizier van een show helm gekregen de 1e keer.

Contact met Schurberth gezocht. Ging allemaal best snel (2 weken) en vandaag een compleet nieuw ontworpen (zo lijkt het; 'lipjes' om de helm te openen + wenkbrauwen... wenkbrauwen zijn meer design aspect; `t zijn driehoekjes bovenzijde vizier) gekregen! Heb nu dus 1,5 vizier :+
 
Idd, hoi oma :W

Had het probleem ook. 2 vizieren en 2x het probleem. webshop kon me niet meer helpen omdat zij geen contact meer hadden met de importeur. Als garantie dus een vizier van een show helm gekregen de 1e keer.

Contact met Schurberth gezocht. Ging allemaal best snel (2 weken) en vandaag een compleet nieuw ontworpen (zo lijkt het; 'lipjes' om de helm te openen + wenkbrauwen... wenkbrauwen zijn meer design aspect; `t zijn driehoekjes bovenzijde vizier) gekregen! Heb nu dus 1,5 vizier :+


Wat ik me bij die wenkbrauwen moet voorstellen begrijp ik niet helemaal, maar die lipjes lijken me een welkome aanvulling. Door het ontbreken hiervan vind ik het openen van het vizier net wat lastige dan noodzakelijk.
 
Het vizier met de lipjes, perfecte toevoeging, en de wenkbrauwen is het vizier dat standaard op de S1 Pro modellen zit. Ik heb ook rechtstreeks via Schuberth een nieuwe gekregen met 30 euro bijbetaling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan