Schuberth S1

Ik heb 'm 2 weken geleden getest bij MotoPort Leek.

Ik moet eerlijk zeggen dattie een stuk stiller is dan een Arai Signet..

Beide helmen achtereen volgens getest op het zelfde traject (stukje snelweg tot 180 km/h) en het gebulder van de wind rond de helm klinkt bij de S1 verder weg. Ook melig dat ingebouwde zonneschermpje :9

Ik heb er één besteld.. Met van die kleurtjes en die was (nog) niet op voorraad.

Groeten, Marko
 
Hi Marko,

Bedankt voor de info ! Enig idee wanneer de helm in de Drudi Sport kleuren binnen gaat komen? Ik vermoed dat je deze hebt besteld. Zelf vind ik dit toch wel de mooiste uitvoering.

Hoe gedraagt de helm zich overigens bij 180km/h voor wat betreft de aerodynamica? Zelf rijd ik een Blackbird en houd er van om het gas er behoorlijk op te hebben. De ruit is redelijk klein en ik ben dan ook zeer benieuwd hoe de helm de winddruk opvangt. Is hij stabiel of bemerk je een trilling zoals bij mijn Shoei (X8-R) boven de 180 etc..

Grz.
 
De egale uitvoeringen kosten €499,-. In sport kleuren €539,- Overigens is er ook een Schuberth SRO (carbon uitvoering) voor slechts €899,- :?

Mzzl.
 
De Drudi;s komen laatste week April +/- binnen. Egale kleuren zijn reeds in de meeste maten leverbaar. Mzzllss :]
 
De Drudi;s komen laatste week April +/- binnen. Egale kleuren zijn reeds in de meeste maten leverbaar. Mzzllss :]

Vorige maand werd mij verteld dat het eind maart zou zijn .. het kan overigens ook zo nog een maand extra duren. Ik heb vandaag een egale antracite gekocht. Erruugg stil mag ik wel zeggen... Je moet erg op je tellers rijden want wind hoor je (en voel je in de helm) nauwelijks... 200+ geen probleem met de fazer ..
I'm very impressed... :} schuberth mannen! :}

Marko :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan