Schuberth SC1 advanced - microfoon werkt niet. Oplossing?

Telcoman

Rookie
21 mei 2016
12
1
Zul je altijd zien: heb je net een mooie SC4 aangeschaft van Schuberth, heb ik er ook een Schubert SC1 Advanced communicatieset bij gekocht echter: de microfoon geeft geen geluid. Kent iemand dit euvel? Ik heb de SC1 unit naar de laatste firmware geupdated. De unit geeft zelf geen foutmeldingen en het geluid doet het uitstekend. Helaas: de andere partij hoort me niet :-(

Nu kan dit liggen aan de unit, het feit dat ik een iPhone heb of de helm (wie weet - kleine kans maar goed - is de microfoon kapot).

Heeft iemand een suggestie? BEdnakt alvast!
 
De C4 helm heeft speakers en microfoons al ingebouwd ingebouwd zitten toch?
Daar kan natuurlijk iets mee mis zijn.

Anders kan het zijn dat de sc1 unit niet goed contact maakt.

Als je m net hebt, even mee terug gaan.
Dan kijken ze er vast meteen even naar.

Andere opties :
Telefoon in juiste mode geconnect?
Dus ook bellen, niet alleen muziek.

Uitgaand bellen geprobeerd?
Binnenkomend gesprek geprobeerd?
Andere kant heeft volume goed staan voor telefoongesprek?
 
Zul je altijd zien: heb je net een mooie SC4 aangeschaft van Schuberth, heb ik er ook een Schubert SC1 Advanced communicatieset bij gekocht echter: de microfoon geeft geen geluid.
Als je dat in een echte winkel hebt gekocht, kleine moeite om even terug te gaan en je probleem voor te leggen. Je hebt garantie.
Heb je de aankoop in een webwinkel gedaan, ga niet te veel zelf lopen kutten, neem even contact met ze op. Je hebt garantie.
je hebt een serieuze smak geld betaald, dan mag je toch verwachten dat het werkt.
Ga vooral niet aan die helm of SRC set zitten kloten. Alles al een keer helemaal opnieuw ingesteld? Communicatie tussen helm en set en iPhone?
 
Thx voor de suggesties!:}
De helm is nieuw maar lang ongebruikt bij een kennis geweest. Ik ga maar eens bellen met Schuberth.
Omdat de koptelefoon het uitstekend doet, kan ik me alleen voorstellen dat de connector van de microfoon kabel los zit. Ik kan deze echter niet vinden in de helm.
 
Thx voor de suggesties!:}
De helm is nieuw maar lang ongebruikt bij een kennis geweest. Ik ga maar eens bellen met Schuberth.
Omdat de koptelefoon het uitstekend doet, kan ik me alleen voorstellen dat de connector van de microfoon kabel los zit. Ik kan deze echter niet vinden in de helm.

OF slecht contact van de unit met de helm.
Dat kun je zelf misschien nog wel beoordelen als je in het vakje naar binnen kijkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan