Schuimrubber voor motorzadel

Status
Niet open voor verdere reacties.

sammie

MF veteraan
10 nov 2003
31.117
8.243
Assen
Ter onderhoud en opvulling van het schotelzadel van de enfield zoek ik een stuk stevig schuimrubber. Gek genoeg kan je dit ´nergens´vinden.. Bouwmarkten en meubelstoffeerzaken al geprobeerd.
Ik ben intussen getipt dat ik ´polypress´ -achtig materiaal moet hebben met SG van 120-140?
Het moet dus dik/stevig materiaal zijn.
Ik ben vast niet de enige/eerste die dit hier heeft gedaan.
Heeft er iemand een tip?
 
Omdat je een flink aantal veren mist, zullen de resterende veren steeds sneller breken.
Vraag in Zwartsluis eens bij JV motors, die hebben veel van dit soort spul, het zou me niks verbazen als hij die veren gewoon heeft liggen.
 
Omdat je een flink aantal veren mist, zullen de resterende veren steeds sneller breken.
Vraag in Zwartsluis eens bij JV motors, die hebben veel van dit soort spul, het zou me niks verbazen als hij die veren gewoon heeft liggen.
Ik ben vaste klant bij Joost.. Laatste keer dat ik 't vroeg was nee.. Maar heb 't gefixed met andere veren... voor nu.. intussen links/rechts eens kijken..
 
Na wat snijwerk een min of meer passend iets gemaakt. Ik besluit het over de bestaande laag heen te binden en eerst een tijdje proberen hoever het nog in gaat klinken. Ik kan indien het te hoog blijft voelen de oude lagen er geheel of gedeeltelijk verwijderen.
@hawk gt kijk je mee? Zo'n kans krijg je nooit weer! :+
Bekijk bijlage 1518336

Ah, dus zo werkt dat.
Ik leer iedere keer weer meer op dit forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan