Schuiver gemaakt bij Moerdijk door olie

631686472_5_3yTH.jpeg
 
Flink klote daar nu dan... Rij er ook graag, en zie nu aan de tijd dat ik gisteren na je valpartij daar ook nog wat bochtjes (onwetend) heb gepikt...
Probleem daar is dat het stikt van die diesel lekkende trucks. Nu het al een tijd droog is zijn de rubber en (diesel)oliesporen daar ook niet meer te scheiden. Tijd dat het flink gaat regenen zodat we van de troep af zijn.

Maar als ik de foto's goed bekijk ben je op de rotonde bovenaan de toerit onderuit gegaan? In ieder geval veel succes met de schadeafhandeling!
 
Weet iemand of de politie ook later nog een rapport kan schrijven?

(lees startpost ff)

Heb vandaag foto's van de oliesporen naar de verzekering gestuur, morgen wordt m'n motor opgehaald en naar Motoport Rotterdam gebracht. Ik dus niet dat ik mijn no-claim korting verlies omdat er een idioot olie lekt.... :(

Politie kan later nog een rapport uitwerken, ben een jaar geleden om precies dezelfde reden op mijn gezicht gegaan.
Er was toen (net als bij jou) ook politie en brandweer bij geweest.
Toen is er alleen een notitie van op gemaakt en geen rapport.
Aangezien ik niet all-risk verzekerd was heb ik geprobeerd om de schade te verhalen via de wegbeheerder (gemeente). Jammerrrrrr
Daarna geprobeerd via het waarborgfonds, in eerste instantie niet gelukt omdat er destijds geen officieel rapport was opgemaakt van het ongeval.
Terug naar het politiebureau gegaan en een afspraak gemaakt met de agent die bij het ongeval aanwezig geweest was en die heeft alsnog een rapport gemaakt.
Reseltaat was dat op 250 euri's na alles vergoed heb gekregen.

Kost wat tijd en moeite maar t was de moeite waard

Oh ja, succes ermee en mocht nog meer willen weten hoor ik het wel

Grtz
 
Dank voor dit bericht, daar heb ik zeker wat aan.

Vandaag wordt ik gebeld door de Agente die ik toen gesproken heb. Aan haar zou ik dus moeten vragen ofdat ze alsnog rapport op kan maken van m'n schuiver en de olie/diesel...

Ik neem aan dat ik eerst de reactie van mijn verzekering af moet wachten voordat ik naar het waarborgfonds kan? Of doet mijn verzekering dat zelf (KNMV)? Ik heb daar helemaal geen ervaring mee eigelijk.

Politie kan later nog een rapport uitwerken, ben een jaar geleden om precies dezelfde reden op mijn gezicht gegaan.
Er was toen (net als bij jou) ook politie en brandweer bij geweest.
Toen is er alleen een notitie van op gemaakt en geen rapport.
Aangezien ik niet all-risk verzekerd was heb ik geprobeerd om de schade te verhalen via de wegbeheerder (gemeente). Jammerrrrrr
Daarna geprobeerd via het waarborgfonds, in eerste instantie niet gelukt omdat er destijds geen officieel rapport was opgemaakt van het ongeval.
Terug naar het politiebureau gegaan en een afspraak gemaakt met de agent die bij het ongeval aanwezig geweest was en die heeft alsnog een rapport gemaakt.
Reseltaat was dat op 250 euri's na alles vergoed heb gekregen.

Kost wat tijd en moeite maar t was de moeite waard

Oh ja, succes ermee en mocht nog meer willen weten hoor ik het wel

Grtz
 
Dank voor dit bericht, daar heb ik zeker wat aan.

Vandaag wordt ik gebeld door de Agente die ik toen gesproken heb. Aan haar zou ik dus moeten vragen ofdat ze alsnog rapport op kan maken van m'n schuiver en de olie/diesel...

juist, als dit (nog) niet gebeurd is moet je vragen of zij alsnog een ongevallen rapport wil opmaken.

Ik neem aan dat ik eerst de reactie van mijn verzekering af moet wachten voordat ik naar het waarborgfonds kan? Of doet mijn verzekering dat zelf (KNMV)? Ik heb daar helemaal geen ervaring mee eigelijk.

Ik zou inderdaad eerst de reactie van je verzekering afwachten.
Aangezien je all-risk verzekerd bent kan je dit (hoop ik) verhalen bij je verzekering.
Mocht dit niet lukken dan komt het waarborgfonds in beeld ;)

Zorg WEL dat je foto's en adres(sen) van getuigen bewaard, hoe meer bewijs hoe makkelijker.....

Wederom succes :W
 
:^ met CBRon.

Dank voor dit bericht, daar heb ik zeker wat aan.
Graag gedaan hoor :).

Vandaag wordt ik gebeld door de Agente die ik toen gesproken heb. Aan haar zou ik dus moeten vragen ofdat ze alsnog rapport op kan maken van m'n schuiver en de olie/diesel...
Altijd doen. Een maatschappij zal, als ze er onder uit kunnen komen, dit zeker proberen. Met zo'n politierapport sta je altijd een stuk sterker!
Ik neem aan dat ik eerst de reactie van mijn verzekering af moet wachten voordat ik naar het waarborgfonds kan? Of doet mijn verzekering dat zelf (KNMV)? Ik heb daar helemaal geen ervaring mee eigelijk.
Ja, waarborgfonds is er als de verzekering niet uitkeert. Als je schade lijdt buiten jouw schuld om (iemand gooit jouw motor om, parkeerschade bij je auto als je terug komt van het boodschappen doen en zo) en je bent WA verzekerd. Maar ga er van uit dat de verzekering in jouw geval alles betaald.
 
Hij staat nu bij Motoport Rotterdam. Ben momenteel een afspraak aan het regelen voor de schade-expert. Medewerker vertelde me dat als ik de motor daar niet laat repareren ik €150,- taxatie-kosten betaal.....

Dat vind ik nogal bizar, ben ik daar niet voor verzekerd? Wil hem daar best laten maken, maar wil eerst het schadebedrag weten voordat ik dat besluit.

Iemand hier ervaring mee?
 
Medewerker vertelde me dat als ik de motor daar niet laat repareren ik €150,- taxatie-kosten betaal.....

Dat vind ik nogal bizar, ben ik daar niet voor verzekerd? Wil hem daar best laten maken, maar wil eerst het schadebedrag weten voordat ik dat besluit.

Iemand hier ervaring mee?

Lijkt me meer dan redelijk, voordat je alle schade en de bijbehorende onderdeelnummertjes op papier hebt, ben je zeker meer dan een paar minuten verder.

Is overigens al eerder een punt van discussie(s) geweest
 
Pfff wat een ellende allemaal, hoop dat het snel gefixt kan worden...

Weet iemand of je eigen risico gewoon met het uitgekeerd schadebedrijg verrekend kan worden? Dat zou wel handig zijn. (wanneer ik de motor zelf maak dan)
 
Weet iemand of je eigen risico gewoon met het uitgekeerd schadebedrag verrekend kan worden? Dat zou wel handig zijn. (wanneer ik de motor zelf maak dan)

Dat lijkt me gewoon niet zo gewoon. Eerder buitengewoon zelfs.

Kun je me uitleggen wie het eigen risico met wat moet gaan verrekenen, of bedoel je de rekening van Toon?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan