schuiver gemaakt

pth

Die hard MF'er
13 jan 2006
314
5
ik heb een schuiver gemaakt ;( (maar ik leef nog) en ben met de achterkant van m`n helm over het asvalt geschaaft(zo lijkt het op de helm). wat is wijsheid...nieuwe helm of niet hij "lijkt" niet stuk.(helaas motor wel B| ) wie heeft de oplossing(ha ha niet vallen oke ;) )
 
Ik zou zo wie zo een nieuwe helm kopen als ik jou was, ook al ben je misschien niet hard op de grond gekomen met je hoofd, de helm heeft wel de klap opgevangen. Dus ga voor zeker en koop gewoon een nieuwe helm.
Veiligheid voor alles.
 
ik heb een schuiver gemaakt ;( (maar ik leef nog) en ben met de achterkant van m`n helm over het asvalt geschaaft(zo lijkt het op de helm). wat is wijsheid...nieuwe helm of niet hij "lijkt" niet stuk.(helaas motor wel B| ) wie heeft de oplossing(ha ha niet vallen oke ;) )
ik heb gehoord dat je dan idd je helm moet vervangen...
 
of het nu de achterkant is of de zijkant dat maakt niet uit.
door de klap op de grond kan de constructie van je helm zodanig zijn verzwakt dat ie bij een volgende keer de klap NIET meer kan opvangen..

zou de weg van de meeste wijsheid nemen en een mooie nieuwe helm kopen..
 
Je kan niet weten of de binnenschaal gescheurt is.
Daarnaast kan het zijn dat je een helm hebt met tempex binnenhelm, deze deukt in bij een klap (druk van je hoofd)

Verstandig is om niet te bezuinigen op hoofd bescherming :N

BTW. je kan laten controleren of hij inwendig beschadigt is, dan zagen ze hem gewoon even open :+ :9
 
Eigen veiligheid voorop zou ik zeggen, dus nieuwe helm kopen.
Ik heb tijdens het afrijden vorig jaar bij het afrijden van de algemene vaardigheden in pleurisweer bij de noodstop de voorrem geblokkeerd bij 50 km/u.
Ik ging naar links en de motor gelukkig naar rechts.
Buitenkant van de helm had wat schaafplekken en vizier ook geschaafd. Thuis zag ik dat de binnenkant van de helm in de vulling een finke deuk had waar ik de grond had geraakt.

Moraal van het verhaal, koop een nieuwe helm :)

ps: ik had behalve mijn rechter schouder uit de kom en veeeeeel spierpijn niks ernstigs aan overgehouden (nou ja, mijn zelfvertrouwen en mijn ego had een deuk op dat moment opgelopen).
 
B| Lijkt mij niet moeilijk, helm vervangen. Als je tenminste echt op het asfalt bent gekomen met je hoofd. Veiligheid boven alles. :Y
 
Ik zou me eerst druk maken over mijn motor.
Zolang je niet kunt rijden kun je je oude helm nog wel houden. ;)
Daarna toch echt een andere kopen.
 
oke het is duidelijk het word dus een nieuwe helm :} :}
 
Gewoon weer een nieuwe kopen, kun je weer een van de nieuwste collectie nemen.

Elk nadeel heb zo z'n voordeel
 
Als het een helm is van de betere merken kan je hem laten nakijken, dan kijken ze of hij van binnen beschadigd is ja/nee.

Over het algemeen indd helm vervangen.
 
een helmpie kan je nog kopen een mensen leven niet
Dus gewoon een nieuwe aanschaffen voor een paar euries
 
Pffff, gewoon een keer op de andere kant laten stuiteren, dan zit alles weer op z'n plaat en kan ie weer jaren mee :] !








:+



Gewoon vervangen.
 
Pffff, gewoon een keer op de andere kant laten stuiteren, dan zit alles weer op z'n plaat en kan ie weer jaren mee :] !








:+



Gewoon vervangen.






ha goed idee maar moet dat met m,n hoofd erin :9~


O-) heb maar een nieuwe gekocht een lazer
 
Terug
Bovenaan Onderaan