Schuiver gemaakt... :(

Klote dat je onderuit bent gegaan man. Had ik een tijdje geleden ook.
Alleen ik stond al bijna stil.

maar hier het goede nieuws:

Ik heb nog 3 goede originele knippers en een goede originele rechterspiegel liggen voor je. Kun je gratis komen ophalen. Ik doe er toch niets meer mee.

Als je belangtelling hebt...

harrie04 et hete post.com

succes in elk geval!!
kijk das nog eens een aanbod :}

@topic starter, was gister idd verradelijk glad op aantal punten, zijn meerdere onderuit gegaan. hoop dat je snel weer kan sturen!
 
Ook hier bedankt voor de steun :} . Voor de mensen die nog spullen hebben liggen. Ik ga hem nu eerst is helemaal strippen om te zien wat er precies allemaal kapot is en dan ga ik kijken wat ik ermee ga doen.

Wat betreft de plaatjes: ik had op dat moment ff geen zin om ze op een server te zetten waar ik me moest registreren.

Frank
 
Succes met het herstellen van je bike :Y . Het blijft eeuwig zonde wanneer zo een mooi stuk techniek beschadigd raakt.
 
Nou, net de motor ff gestript (kon niet wachten tot morgen...) en wat blijkt nou: de schade valt al met al nog mee. Het ziet er naar uit dat de voorvork nog gewoon goed is en de spullen die echt gewoon vervangen moeten worden zijn:

- 2 knipperlichten
- kapje wat voor de starterkrans zit (linkerkant)
- spiegels
- achterlichtkapje
- evt. linker kuipdeel voor.

Voor de spiegels en knipperlichten heb ik al contact opgenomen met een paar mensen. Wat betreft het linker kuipdeel is voor mij niet per se nodig, aangezien ik er op langere termijn toch een projectje van ga maken. Als je dan nog is gaat kijken, valt het allemaal wel mee dus.

Mja, ik ga ff spulletjes zoeken. Zodat ik weer gauw kan :]

Frank
 
Terug
Bovenaan Onderaan