Schuiver gemaakt... :(

--Fr@nk--

MF veteraan
9 nov 2005
1.157
0
Leeuwarden
Ik ben vandaag met een gangetje van zo'n 40 km/u in een bocht onderuit gegaan. Oorzaak: glad wegdek dooe regen na een lange droge periode. Op het moment dat ik de bocht instuurde, ging hij gelijk onderuit.

Ik ben zelf van de motor afgeslingerd, niks aan de hand, alleen een beetje een zere knie.

Motor is er een stuk erger aan toe. Bijna al het kuipwerk heeft wel iets, linker uitlaatdemper staat scheef omhoog, knippers kapot, carterdeksel kapot (heeft een stoeprandje geraakt), linker stuurhelft helemaal kapot, spiegels kapot. Dat was het wel zo'n beetje. Het enige waar ik nog niet helemaal zeker van ben is of de voorvork nu wel of niet getordeerd is of krom is, maar dat zullen we later nog wel zien.

Op het moment is het voor mij gedaan met motorrijden. Ik heb geen geld meer(ben nog bezig met afbetalen) en ik zal hem dus ook niet meer op gaan knappen waarschijnlijk.







 
Klote hoor, probeer er anders een naked van te maken.
Misschien niet zo mooi, maar je kunt wel gaan rijden :Y

Sterkte!

Heb ik ook ff aan zitten denken, maar ik weet nog niet hoe hij motorisch is. Als de ontsteking ook een klap heeft gehad van die stoeprand wordt het allemaal nog duurder. En zoals ik eerder al zei: voorlopig heb ik ff geen geld meer
 
Shit man balen.

Ja, naked maken zat ik ook gelijk aan te denken. Gooi em uit de verzekering en uit de wegenbelasting dat bespaart je wat geld. (wel even uitzoeken hoe dat kan en mag)

Anders verkopen en iets andersterug kopen wat goed koper is.

Of ge moet solliciteren.
 
das minder -O- , hebie zelf niks :?

TS: Ik ben zelf van de motor afgeslingerd, niks aan de hand, alleen een beetje een zere knie.

lezen sjeikie ;) haha..
maar is kut man :( .. zeker dat je hem niet op kan knappen..
ook rondstruinen naar andere kleuren kappen? dus dan maar ff op een clownsmotor
rijden? of lukt het financiel helemaal niet? :N
 
Dat is behoorlijk balen '(
Shit man balen.

Ja, naked maken zat ik ook gelijk aan te denken. Gooi em uit de verzekering en uit de wegenbelasting dat bespaart je wat geld. (wel even uitzoeken hoe dat kan en mag)

Anders verkopen en iets andersterug kopen wat goed koper is.

Of ge moet solliciteren.
Schorsen is vaak alleen leuk om te doen als het om meer dan een jaar gaat.
Je betaalt het afmelden, maar later moet ie ook weer aangemeld worden.

Staat allemaal wel op RDW site.
 
nog afbetalen? op een gsx-f ? zo"n hok kost 1000-1500€ ? :?

onderdelen gooien ze je mee dood... koop een carterdekseltje + ontsteking evt en hoogst nodige dingen... hendel , lichten... rest tape je aan elkaar en terug knallen... niet huilen :N
 
Klote voor je zeg,hoop dat je toch een oplossing kunt vinden om hem iedergeval weer rijdbaar te krijgen zonder te veel kosten.

P.S. linkerkant is niet je ontsteking maar de dynamo. ;)
 
Eh... ben ik de enige die allemaal tieten in beeld krijg alsie op de foto's klikt :? :+

wtf...'find a real sexpartner in Uithoorn now'... -O- mij niet gezien...veels te ver dat Uithoorn...


OT: klote man...en dan geen centen meer hebben om hem op te knappen...lijkt me echt zwaar irritant -O- Succes met de afbetaling dan maar... '(
 
wtf...'find a real sexpartner in Uithoorn now'... -O- mij niet gezien...veels te ver dat Uithoorn...


OT: klote man...en dan geen centen meer hebben om hem op te knappen...lijkt me echt zwaar irritant -O- Succes met de afbetaling dan maar... '(


ik moet ze in Doetinchem ophalen, die blote tieten dan :P
 
ik moet ze in Doetinchem ophalen, die blote tieten dan :P

Dacht net te lezen dat je een vrouw hebt...of...?
Hoop nu toch voor je dat alleen jij meekijkt met haar naar de voetbal en zij niet met jou naar mf :o
 
Dat is klote joh..heb hetzelfde probleem, als ik nu onderuit ga kan ik ook niks laten maken..sterkte ermee..
 
Klote dat je onderuit bent gegaan man. Had ik een tijdje geleden ook.
Alleen ik stond al bijna stil.

maar hier het goede nieuws:

Ik heb nog 3 goede originele knippers en een goede originele rechterspiegel liggen voor je. Kun je gratis komen ophalen. Ik doe er toch niets meer mee.

Als je belangtelling hebt...

harrie04 et hete post.com

succes in elk geval!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan