Schuiver gemaakt! :(

Ik denk dat als het aan je stuur lag, een tankslapper of gewoon snel optrekken en weer heel hard remmen en je motor niet meer onder controle hebben is geweest.

Een stuurdemper zou je hierbij een stuk kunnen helpen.

Dus als je een nieuwe koopt, kijk meteen even naar een stuurdemper.

Als je hard remt kan het zijn dat je achterkant gaat schudden, dat stopt vanzelf weer als je weer je rem los laat. Je kan hier wel van schrikken.

:^ Schrikreactie.
 
Ik denk dat als het aan je stuur lag, een tankslapper of gewoon snel optrekken en weer heel hard remmen en je motor niet meer onder controle hebben is geweest.

Een stuurdemper zou je hierbij een stuk kunnen helpen.

Dus als je een nieuwe koopt, kijk meteen even naar een stuurdemper.

Als je hard remt kan het zijn dat je achterkant gaat schudden, dat stopt vanzelf weer als je weer je rem los laat. Je kan hier wel van schrikken.
Dit model kawa is een van de weinigen die niet snel een stuurdemper nodig heeft.

Ik gok teveel druk op het stuur met remmen ipv klemmen om de tank met de benen.
Hoe dan ook, het is kut...
 
En nog wat van je verzekering gehoord?

Zal nog wel een paar dagen op zich laten wachten. Heb zelf ook mijn 675 plat gereden eind 2009 maar had binnen paar weken alles rond. Hoop voor jou dat het ook erg vlot gaat allemaal.
 
Verzekering is er goed en snel bij, want heb gebeld, en de volgendedag ochtend stond de exper al bij oscor goos(motorservice) kreeg gelijk een telefoontje van oscar. Binnen 5 werkdagen zou ik meer horen.
 
Oh bij Oscar!Dan woon je in de buurt.Kan kan ik toch nog ff kijken wat je fout deed! ;) Waarschuw maar ff als je een nw kawa hebt! :+
 
Oh bij Oscar!Dan woon je in de buurt.Kan kan ik toch nog ff kijken wat je fout deed! ;) Waarschuw maar ff als je een nw kawa hebt! :+

Ik woon in vaassen:) je hoort van mij zodra ik een andere heb. Ik had er een gevonden en gebeld. Wou zondag gaan kijken, maar helaas hoor ik net dat die verkocht is. Dat is die ene waar de ketting op 12.000 km is vervangen. Jammer zag er leuk uit. Maar geduld is een schone zaak:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan