Schuiver gemaakt :-(

tjonge tjonge

Luister hier vleugel rijder, kijk dat die salon op wielen van jou niet mijn smaak is prima, mijn gifgroene monster hoeft door jou ook niet mooi gevonden te worden.
Laten we dat even duidelijk stellen.

Maar als ik jou door wat voor een voorval dan ook onderuit ziet gaan dan kom ik je helpen of als je met pech zou staan stop ik ook nog om evt. hulp aan te bieden.

Sterker nog dat salon op wielen dat is door gereden is nog strafbaar ook, iedere weg gebruiker is verplicht te stoppen of je nou in een koekblik, een salon op wielen of een gif groen monster rijdt, je moet helpen.

Maaaaaar door dit soort reactie's van de salon op wielen rijder, denk ik nog eens goed na of ik nog voor zo'n DING ga stoppen.

Thanks vleugel rijder :+
Thanx voor je steun, echter wel blijven stoppen. Eer aan jezelf houden, je niet verlagen tot zulk gedrag, toch? :)
 
Als ik achter jou had gezeten op mijn Wing , had ik waarschijnlijk nog wel gestopt , om te kijken of je misschien dringende medische hulp nodig had gehad , en op basis daarvan eventueel de hulpdiensten gebeld . Want ook al (zoals jij die Wing-rijder een grote LUL noemt ;"Echter een grote middelvinger naar die enigszins bejaarde bestuurder van die blauwe Goldwing (nieuw model) die dezelfde bocht af kwam en met zijn hoofd nee schuddend gewoon finaal langs me heen reed! LUL! Jij bent toch ook maar een motorrijder, of voel je je soms te goed voor me?") vind ik jou een enorme eikel om op de openbare weg indruk proberen te maken met jouw incompetentie ; ik zou je (nog) wel eerste hulp verlenen indien nodig , maar dan ook daarna gewoon door-rijden . Het woord "nog" staat tussen haakjes , omdat ik misschien óók ooit eens een moment bereik dat ik mij af ga vragen waarom ik mijn leven zou vergallen met ellende die anderen zich bewùst op de hals halen door te denken dat ze "Rossi" zijn , terwijl ze nauwelijks in staat zijn om op een normale manier hun motorfiets de straat uit te rijden . Het door-rijden nadat ik geconstateerd zou hebben dat je lichamelijk niets mankeert is nu al daarop gebaseerd ; als jij zo nodig moedwillig jouw fiets aan gort wil rijden door dingen te proberen die je niet kan , wie ben ik dan om jouw "plezier" te vergallen ?
Je hoeft te zeuren.

Eikel.
 
Ben ik ff blij dat dat goed is gegaan... Anders was ik een rij-maatje kwijt geweest en das niet zo fijn... Maar ik denk dat ik morgen wel ff slik als ik die fiets van je zie...
 
Als ik achter jou had gezeten op mijn Wing , had ik waarschijnlijk nog wel gestopt , om te kijken of je misschien dringende medische hulp nodig had gehad , en op basis daarvan eventueel de hulpdiensten gebeld . Want ook al (zoals jij die Wing-rijder een grote LUL noemt ;"Echter een grote middelvinger naar die enigszins bejaarde bestuurder van die blauwe Goldwing (nieuw model) die dezelfde bocht af kwam en met zijn hoofd nee schuddend gewoon finaal langs me heen reed! LUL! Jij bent toch ook maar een motorrijder, of voel je je soms te goed voor me?") vind ik jou een enorme eikel om op de openbare weg indruk proberen te maken met jouw incompetentie ; ik zou je (nog) wel eerste hulp verlenen indien nodig , maar dan ook daarna gewoon door-rijden . Het woord "nog" staat tussen haakjes , omdat ik misschien óók ooit eens een moment bereik dat ik mij af ga vragen waarom ik mijn leven zou vergallen met ellende die anderen zich bewùst op de hals halen door te denken dat ze "Rossi" zijn , terwijl ze nauwelijks in staat zijn om op een normale manier hun motorfiets de straat uit te rijden . Het door-rijden nadat ik geconstateerd zou hebben dat je lichamelijk niets mankeert is nu al daarop gebaseerd ; als jij zo nodig moedwillig jouw fiets aan gort wil rijden door dingen te proberen die je niet kan , wie ben ik dan om jouw "plezier" te vergallen ?

Damn is het er uit denk je :? Wat een dom argument dat je denkt dat mensen denken dat ze rossi zijn,jij bent de gene die dat denkt dus denk ff na voordat je denkt wat zinnigs te zeggen.Ik vind t maar moeilijk om zo slap uit me nek te l*llen Je heb wel een grote :X voor iemand die net komt kijken op MF.Zo dat lucht op :Z
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen, en wat een mazzel dat er geen verkeer aankwam op de snelweg, je moet er toch niet aan denken.
Veel sterkte met het opknappen van je motor en super dat je gelijk weer bent opgestapt. :}
 
Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen, en wat een mazzel dat er geen verkeer aankwam op de snelweg, je moet er toch niet aan denken.
Veel sterkte met het opknappen van je motor en super dat je gelijk weer bent opgestapt. :}
Dankje :) Waarschijnlijk had ik ook wel een beetje de instelling van dat ik er nu toch weinig meer kapot aan kon rijden ;) Zal misschien wel anders worden als ik em weer helemaal netjes heb, want netjes gaat ie zeker weer worden!

Maar goed, je kan er zuinig op zijn (wat ik ook zeker wel ben), maar het blijft een gebruiksvoorwerp.
 
Na het insturen van mijn bericht zag ik dat er ook mensen zijn bij wie Goldwing(rijders) niet bepaald populair zijn .... zou het jaloezie zijn ? Jaloezie omdat wij gemiddeld véél minder vaak onze fietsen in de prak rijden ? Of misschien omdat wij wèl altijd en overal ongeschonden op tijd aankomen ? :] :] :]

Sorry dat ik het even kort samenvat maar wat jij zegt lijkt nogal op:

1) wij zijn altijd op tijd
2) wij hebben nooit ongelukken
3) mensen bij wie wij niet populair zijn zijn jalours

Nou denk ik dat je deze stellingen niet lang volhoudt...
Maar daarnaast helpt het denk ik ook niet dat je in voorgaande item zegt dat je eraan denkt motorrijders niet meer te helpen. Daar maak je hier over het algemeen niet veel vrienden mee.

Verder moet iedereen lekker rijden wat ie wil en zeker WEL stoppen en helpen bij ongevallen... de gevallene kent zijn les toch wel
 
Laatst bewerkt:
Ja ik ben er wel laconiek onder aangezien het vele malen erger had kunnen zijn. Er had een 10 tonner aan komen rijden op de A2 die finaal over me heen gewalst was. En ik heb niets, dus ach :)

@ Hewi: ik ben het deels met je eens, echter denk ik niet dat ik Rossi ben en kan volgens mij ook best wel fatsoenlijk en beschaafd rijden. Waar het mij om gaat is dat wat er ook gebeurt, of je nou Goldwingrijder of supersport rijder bent, je bent een blijft een mens, net als ik! En tevens hebben we gemeen dat we allebei motor rijden en er in mijn ogen dan ook wat meer een 'band' is. Als ik een Goldwingrijder, zelfs een motoragent tegen kom dan heb ik het fatsoen dat ik zwaai en zeker als ze in nood zijn (ook al ben ik met de auto) dan stop ik en help ik waar ik kan! Ik heb een hekel aan generaliseren, niet aan Goldwingrijders, ook niet na dit incident. Ik steek mijn middelvinger naar hem als persoon op, niet naar de Goldwingrijder.

Ik hoop dat je het nu ook met mij eens bent? :)

Gelukkig toch nog een redelijke en rationele reactie ; en die komt nota bene van het ònderwerp mijner kritiek ! Proficiat !!
Waar het mij om gaat , is dat in mijn ogen veel motor-rijders on-nadenkend bezig zijn , en zonder de nodige ervaring , en zonder het juiste materiaal , op de verkeerde plaats (lees ; openbare weg) zichzelf en hun motoren tot prestaties proberen te dwingen waar ze (nog) niet aan toe zijn . Als het dan al zo is dat je alleen van motor-rijden kunt genieten wanneer het op de toppen van je kunnen is , ga dan een VRO-cursus doen , of huur met een paar mede-straaljagerpiloten een circuit af . Ik lees uit jouw woorden dat je de redelijkheid nog niet uit het oog bent verloren en ik richt mij nu ook persoonlijk tot jou (sommige anderen in deze discussie zijn volgens mij rijp voor een gesloten TBS-behandeling) . Mijn reactie betreft alleen idioten die op de openbare weg (in mijn ogen doelbewust) brokken maken door uit eigen vrije beweging snelheden bereiken en/of maneuvres maken zichzelf , maar bovenal MIJ in gevaar brengen .
Ik mag ook niet generaliseren ; ik vergelijk de situatie met bijvoorbeeld een bocht met een advies-snelheid van 60 km/u . Wanneer Hetty en ik in die bocht aan het toeren zouden zijn met die 60 km/u en een andere motor-rijder (geen verzinsel , méé gemaakt !) wil ons binnenlangs met ongeveer 160 !!! km/u passeren , dan hou ik mijn hart vast . Niet vanwege het feit van het op-onthoud van het stoppen als het mis mocht gaan met die gek , maar vanwege de 10 tot 20 jaar die ik krijg als die gek inderdaad onderuit zou gaan en in zijn val Hetty mee zou slepen ; mocht het lot en/of de zwaartekracht zijn werk nog niet gedaan hebben , dan maak ik het wel af en schop die idioot zèlf wel verder dood !
Dus Daylights , de conclusie is vrij eenvoudig ; ik stop (nog steeds) om te kijken of ik eerste hulp moet verlenen en/of hulp-diensten in moet schakelen . Verder heb ik weinig compassie met de situatie , maar let wel , ik heb het niet over calamiteiten in het algemeen ; ik wordt soms moe van mijzelf door mijn aangeboren afwijking nagenoeg altíjd te stoppen wanneer iemand blijkt geeft hulp nodig te hebben , ongeacht wie , waar , en wanneer . Vaak kan ik niet eens helpen , maar alleen al het feit dat er iemand stopt doet de gestrande vaak een riem onder het hart steken en/of een gevoel van onveiligheid/eenzaamheid weg nemen . Zèlfs voor jou was ik dus nog gestopt ; maar dan alleen om te kijken of je in een levens-bedreigende situatie verkeerde , zo niet ; ga ik gelijk weer verder als ik er van overtuigd ben dat je jouw situatie zèlf hebt gecreëerd (zoals die motor-rijder in de bocht in mijn voorbeeld) . Ik was er in jouw geval niet bij , dus kan ik jouw specifieke geval niet beoordelen . Wat ik heb willen aangeven met mijn oorspronkelijke bericht is , dat ik mij voor kan stellen dat er mensen zijn die op een gegeven ogenblik de handdoek in de ring gooien ten aanzien van de echte onverantwoorde brokkenpiloten .

Rij voorzichtig , en denk eens wat vaker aan je mede-mens ....
 
Laatst bewerkt:
. Zèlfs voor jou was ik dus nog gestopt ; maar dan alleen om te kijken of je in een levens-bedreigende situatie verkeerde , zo niet ; ga ik gelijk weer verder als ik er van overtuigd ben dat je jouw situatie zèlf hebt gecreëerd (zoals die motor-rijder in de bocht in mijn voorbeeld) . Ik was er in jouw geval niet bij , dus kan ik jouw specifieke geval niet beoordelen . Wat ik heb willen aangeven met mijn oorspronkelijke bericht is , dat ik mij voor kan stellen dat er mensen zijn die op een gegeven ogenblik de handdoek in de ring gooien ten aanzien van de echte onverantwoorde brokkenpiloten .

Rij voorzichtig , en denk eens wat vaker aan je mede-mens ....


Het is mij vooral de toon die me niet aanstaat :r

Ik help overigens iedereen langs de weg die hulp nodig heeft, WAT er ook gebeurd is!


@Daylights, klote van de schuiver en succes met het opknappen. Hou ons op de hoogte van je vorderingen.
 
Niet vanwege het feit van het op-onthoud van het stoppen als het mis mocht gaan met die gek , maar vanwege de 10 tot 20 jaar die ik krijg als die gek inderdaad onderuit zou gaan en in zijn val Hetty mee zou slepen ; mocht het lot en/of de zwaartekracht zijn werk nog niet gedaan hebben , dan maak ik het wel af en schop die idioot zèlf wel verder dood !

(sommige anderen in deze discussie zijn volgens mij rijp voor een gesloten TBS-behandeling)

:^ Goede zelfkennis Hewi !

Als je met zo'n instelling als de jouwe op de motor zit ben je rijp voor geestelijke hulp. Je schrijft een heel redelijk verhaal en dan dit soort stukjes ertussen die echt niet sporen. :(
 
Laten we deze discussie even stoppen, zoals VaraVriend ook al zei vind ik de laatste reactie van Hewi redelijk en er zitten wat kleine puntjes in waar ik gewoon iets anders over denk. Ik zie dit gewoon als een verschil van mening en dat moet kunnen toch? Ik had even wat frustraties over die ene Goldwing rijder van gisteren en die ben ik nu kwijt.

Dussss... laten we het liever hebben over hoe ik de ZXR weer op ga bouwen! *D Het liefst zou ik er iets van maken wat nog weinig hebben, maar het moet natuurlijk nog wel een beetje mooi blijven. Hebben jullie suggesties over een leuke kleurstelling? Lime Green is natuurlijk erg mooi (vond ik een jaar geleden niet, daarom is de mijne zwart :P ) en daar zal het hoogstwaarschijnlijk ook wel op uitdraaien, maar er moet gewoon nog iets aan gebeuren wat het NET ff aparter maakt dan de rest.

Ik zal vanmiddag even foto's maken van de schade en hier neer zetten.
 
Gelukkig toch nog een redelijke en rationele reactie ; en die komt nota bene van het ònderwerp mijner kritiek ! Proficiat !!
Waar het mij om gaat , is dat in mijn ogen veel motor-rijders on-nadenkend bezig zijn , en zonder de nodige ervaring , en zonder het juiste materiaal , op de verkeerde plaats (lees ; openbare weg) zichzelf en hun motoren tot prestaties proberen te dwingen waar ze (nog) niet aan toe zijn . Als het dan al zo is dat je alleen van motor-rijden kunt genieten wanneer het op de toppen van je kunnen is , ga dan een VRO-cursus doen , of huur met een paar mede-straaljagerpiloten een circuit af . Ik lees uit jouw woorden dat je de redelijkheid nog niet uit het oog bent verloren en ik richt mij nu ook persoonlijk tot jou (sommige anderen in deze discussie zijn volgens mij rijp voor een gesloten TBS-behandeling) . Mijn reactie betreft alleen idioten die op de openbare weg (in mijn ogen doelbewust) brokken maken door uit eigen vrije beweging snelheden bereiken en/of maneuvres maken zichzelf , maar bovenal MIJ in gevaar brengen .
Ik mag ook niet generaliseren ; ik vergelijk de situatie met bijvoorbeeld een bocht met een advies-snelheid van 60 km/u . Wanneer Hetty en ik in die bocht aan het toeren zouden zijn met die 60 km/u en een andere motor-rijder (geen verzinsel , méé gemaakt !) wil ons binnenlangs met ongeveer 160 !!! km/u passeren , dan hou ik mijn hart vast . Niet vanwege het feit van het op-onthoud van het stoppen als het mis mocht gaan met die gek , maar vanwege de 10 tot 20 jaar die ik krijg als die gek inderdaad onderuit zou gaan en in zijn val Hetty mee zou slepen ; mocht het lot en/of de zwaartekracht zijn werk nog niet gedaan hebben , dan maak ik het wel af en schop die idioot zèlf wel verder dood !
Dus Daylights , de conclusie is vrij eenvoudig ; ik stop (nog steeds) om te kijken of ik eerste hulp moet verlenen en/of hulp-diensten in moet schakelen . Verder heb ik weinig compassie met de situatie , maar let wel , ik heb het niet over calamiteiten in het algemeen ; ik wordt soms moe van mijzelf door mijn aangeboren afwijking nagenoeg altíjd te stoppen wanneer iemand blijkt geeft hulp nodig te hebben , ongeacht wie , waar , en wanneer . Vaak kan ik niet eens helpen , maar alleen al het feit dat er iemand stopt doet de gestrande vaak een riem onder het hart steken en/of een gevoel van onveiligheid/eenzaamheid weg nemen . Zèlfs voor jou was ik dus nog gestopt ; maar dan alleen om te kijken of je in een levens-bedreigende situatie verkeerde , zo niet ; ga ik gelijk weer verder als ik er van overtuigd ben dat je jouw situatie zèlf hebt gecreëerd (zoals die motor-rijder in de bocht in mijn voorbeeld) . Ik was er in jouw geval niet bij , dus kan ik jouw specifieke geval niet beoordelen . Wat ik heb willen aangeven met mijn oorspronkelijke bericht is , dat ik mij voor kan stellen dat er mensen zijn die op een gegeven ogenblik de handdoek in de ring gooien ten aanzien van de echte onverantwoorde brokkenpiloten .

Rij voorzichtig , en denk eens wat vaker aan je mede-mens ....


gaterdamme net of ik mn overgrootvader hoor lopen drammen; vroeger jongens...

luister maar goed naar mij want ik weet precies hoe het allemaal zit met mn wijsheid en mn bult electronica op wielen die je stil moet zetten om een bocht door te komen. gas geven op zo'n bakbeest staat los van motor rijden en neem aan dat je op de manier hoe je jezelf presenteert (ouwe lul op goldwing) toch niet al te serieus genomen wordt.

het de hele topic doorgenomen maar kots gewoon zwaar op je reacties, als er iemand niet helemaal spoort zijn het niet diegene op wie jíj afgeeft maar diegene die zo bij zn wijf onder de plak zit en al deze wijsheid rondstrooit zonder een fatsoenlijke motor te kunnen rijden. :r
 
Goedemorgen. Iedereen lekker geslapen? De één in zijn bedje, de ander in zijn Goldwing? Ruimte zat, toch? :+
 
(sommige anderen in deze discussie zijn volgens mij rijp voor een gesloten TBS-behandeling)

Rij voorzichtig , en denk eens wat vaker aan je mede-mens .... :?

Lekker mannetje ben jij! Hoop voor jou dat je zelf nooit onderuit gaat,
de hulp van mede motorrijders kon dan wel eens tegenvallen.

P.S. misschien is er voor jou ook nog wel een plekje te vinden in een TBS kliniek, volgens mij ben je er rijp voor.
 
gaterdamme net of ik mn overgrootvader hoor lopen drammen; vroeger jongens...

luister maar goed naar mij want ik weet precies hoe het allemaal zit met mn wijsheid en mn bult electronica op wielen die je stil moet zetten om een bocht door te komen. gas geven op zo'n bakbeest staat los van motor rijden en neem aan dat je op de manier hoe je jezelf presenteert (ouwe lul op goldwing) toch niet al te serieus genomen wordt.

het de hele topic doorgenomen maar kots gewoon zwaar op je reacties, als er iemand niet helemaal spoort zijn het niet diegene op wie jíj afgeeft maar diegene die zo bij zn wijf onder de plak zit en al deze wijsheid rondstrooit zonder een fatsoenlijke motor te kunnen rijden. :r

Als je heel het topic hebt doorgelezen, heb je zeker niet de laatste reactie van de topicstarter doorgelezen :?

Laten we deze discussie even stoppen

Dussss... laten we het liever hebben over hoe ik de ZXR weer op ga bouwen! *D Het liefst zou ik er iets van maken wat nog weinig hebben, maar het moet natuurlijk nog wel een beetje mooi blijven. Hebben jullie suggesties over een leuke kleurstelling? Lime Green is natuurlijk erg mooi (vond ik een jaar geleden niet, daarom is de mijne zwart :P ) en daar zal het hoogstwaarschijnlijk ook wel op uitdraaien, maar er moet gewoon nog iets aan gebeuren wat het NET ff aparter maakt dan de rest.

Ik zal vanmiddag even foto's maken van de schade en hier neer zetten.

Of interesseert je dat geen ruk B|
 
ja wel gelezen maar de belerende schoolmeesters goldwingrijder reactie schoot me behoorlijk in het verkeerde keelgat
 
Dat is balen zeg ;( Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen! :} voor je beschermengeltje dus! Goed dat je meteen weer opgestapt bent en succes met het opknappen van de schade.

@ Hewi en de rest: voer deze discussie lekker in een nieuw topic ofzo.
 
Dat is balen zeg ;( Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen! :} voor je beschermengeltje dus! Goed dat je meteen weer opgestapt bent en succes met het opknappen van de schade.
:^
Veel succes ermee!
Op de site van (MF) gebruiker "The Saint" staat een hele waslijst met slopen (bij deze bedankt aan The Saint ;) :P )
Motorsloop Meerlo in De Krim kan ik je bij uitzondering al wel als eerst tippen, want die heeft echt heeeel erg veel liggen.
Succes!
 
Thanx Hrimgrimnir :)

Zoals beloofd nog even wat kiekjes...

P6300001.JPG


P6300002.JPG


P6300003.JPG


P6300004.JPG


P6300006.JPG


P6300008.JPG


P6300009.JPG


P6300010.JPG


P6300011.JPG
 
Auw :(

Geel is een mooie nieuwe kleur. Zie je ook niet veel bij Kawa's :)


Heeft misschien ook wel een reden? :+

Nee zonder dollen, geel is idd erg mooi, zeker op de Duc. Maar niet op een ZXR... but that's just my humble opinion. Maar toch bedankt voor het meedenken! Meer input is welkom!! *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan