Schuiver gemaakt :-(

Hey ex-collega! Das mooi balen, maar gelukkig heb je zelf niets.

Ik weet niet of hij al genoemd is, omdat ik niet het hele topic goed heb doorgelezen, maar je kan kuipdelen vinden op http://www.racingresearch.nl/

Suc6 met de heropbouw, maar de schade valt nog mee, zo te zien is zelfs je tank nog in orde en die zijn duur ! (niet dat een kuipdeel niet duur is :P )
 
Als ik achter jou had gezeten op mijn Wing , had ik waarschijnlijk nog wel gestopt , om te kijken of je misschien dringende medische hulp nodig had gehad , en op basis daarvan eventueel de hulpdiensten gebeld . Want ook al (zoals jij die Wing-rijder een grote LUL noemt ;"Echter een grote middelvinger naar die enigszins bejaarde bestuurder van die blauwe Goldwing (nieuw model) die dezelfde bocht af kwam en met zijn hoofd nee schuddend gewoon finaal langs me heen reed! LUL! Jij bent toch ook maar een motorrijder, of voel je je soms te goed voor me?") vind ik jou een enorme eikel om op de openbare weg indruk proberen te maken met jouw incompetentie ; ik zou je (nog) wel eerste hulp verlenen indien nodig , maar dan ook daarna gewoon door-rijden . Het woord "nog" staat tussen haakjes , omdat ik misschien óók ooit eens een moment bereik dat ik mij af ga vragen waarom ik mijn leven zou vergallen met ellende die anderen zich bewùst op de hals halen door te denken dat ze "Rossi" zijn , terwijl ze nauwelijks in staat zijn om op een normale manier hun motorfiets de straat uit te rijden . Het door-rijden nadat ik geconstateerd zou hebben dat je lichamelijk niets mankeert is nu al daarop gebaseerd ; als jij zo nodig moedwillig jouw fiets aan gort wil rijden door dingen te proberen die je niet kan , wie ben ik dan om jouw "plezier" te vergallen ?


Je onder titel zegt al genoeg sukkel. Ga je gal ff ergens ander spuwen.
Eerst had ik alleen een hekel aan Goldwing's, nu begin ik het ook een hekel aan de berijders te krijgen.
 
Veel succes met herstel van je bike! Tja, stuurfouten maken we allemaal en meestal kom je er mee weg en soms niet, helaas... '( Gelukkig dat er weinig tot geen verkeer was op de A2... heb je nog een lot gekocht? ;) :+
 
Hey ex-collega! Das mooi balen, maar gelukkig heb je zelf niets.

Ik weet niet of hij al genoemd is, omdat ik niet het hele topic goed heb doorgelezen, maar je kan kuipdelen vinden op http://www.racingresearch.nl/

Suc6 met de heropbouw, maar de schade valt nog mee, zo te zien is zelfs je tank nog in orde en die zijn duur ! (niet dat een kuipdeel niet duur is :P )


Hey top man! Die URL was nog niet genoemd en kende ik ook niet niet, thanx! :)

Maareh, ik zit even hard na te denken... ex-collega? :?
 
Sooh hey.... steppies aan de grond :}
P6300010.JPG



:+

Succes met 't opknappen ;)
 
:^

als dat steppi voor de rest nog goed is dan zou ik hem lekker laten zitten, kan je lekker op het terras poosen dat je je steppen aan de grond rijd 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
 
@Hewi, ik volg u volledige

ik heb de reaktie van te zeggen, ook al horen ze het niet graag.
Wij rijden om te rijden, ik twijvel soms van racers.
Maar ik wil ze niet allemaal over de zelfde kam scheren
Die racers gaan er soms wel heel ruig tegenaan, ze spelen soms echt met hun leven. Maar daar ze met meer zijn, is hun kans op ongelukken hoger als die van "ons".
Maar waarheidsgetrouw gaan wij ook langzamer rijden wat de mogelijkheid bied sneller te stoppen, reageren en dergelijke meer (mijn bescheiden mening). Ondanks ik niet twijvel dat in zijn totaliteit een racer erop gebouwd is en dat ook aankunnen om zo te rijden, Dat de gebruikers ervaren genoeg zijn om deze machiens te gebruiken. (ze zijn soms nog te onervaren/jong)
Maar in mijn ogen zijn het doodrijders.

Ps : ik heb niets tegen racers
Ze biken allemaal om dezelfde reden als ik.
Ps : ik kak wel in mijn broek om aan 200km/u de snelweg op te gaan.
 
Als ik achter jou had gezeten op mijn Wing , had ik waarschijnlijk nog wel gestopt , om te kijken of je misschien dringende medische hulp nodig had gehad , en op basis daarvan eventueel de hulpdiensten gebeld . Want ook al (zoals jij die Wing-rijder een grote LUL noemt ;"Echter een grote middelvinger naar die enigszins bejaarde bestuurder van die blauwe Goldwing (nieuw model) die dezelfde bocht af kwam en met zijn hoofd nee schuddend gewoon finaal langs me heen reed! LUL! Jij bent toch ook maar een motorrijder, of voel je je soms te goed voor me?") vind ik jou een enorme eikel om op de openbare weg indruk proberen te maken met jouw incompetentie ; ik zou je (nog) wel eerste hulp verlenen indien nodig , maar dan ook daarna gewoon door-rijden . Het woord "nog" staat tussen haakjes , omdat ik misschien óók ooit eens een moment bereik dat ik mij af ga vragen waarom ik mijn leven zou vergallen met ellende die anderen zich bewùst op de hals halen door te denken dat ze "Rossi" zijn , terwijl ze nauwelijks in staat zijn om op een normale manier hun motorfiets de straat uit te rijden . Het door-rijden nadat ik geconstateerd zou hebben dat je lichamelijk niets mankeert is nu al daarop gebaseerd ; als jij zo nodig moedwillig jouw fiets aan gort wil rijden door dingen te proberen die je niet kan , wie ben ik dan om jouw "plezier" te vergallen ?


:Z Lekker figuur . Als ik achter je rij en je remt jezelf onderhoud stop ik ff knick nee en blaas weer verder. Tja... jij kan niet fatsoenlijk remmen!

Lekkere motorbroeder ben jij :r .. een koekblik zou beter bij je passen.


@TS klote!!! Weer wat geleert ;) ! Suc6 met herstellen van je fietsie!
 
:Z Lekker figuur . Als ik achter je rij en je remt jezelf onderhoud stop ik ff knick nee en blaas weer verder. Tja... jij kan niet fatsoenlijk remmen!

Lekkere motorbroeder ben jij :r .. een koekblik zou beter bij je passen.


@TS klote!!! Weer wat geleert ;) ! Suc6 met herstellen van je fietsie!


Thanx man! Gaat helemaal goed komen :)
 
Ik ga mee met Hewi
Uit mijn nick te zien rij ik geen Goldwing maar een Thunderace.
Ik rij sportief maar niet als een gek zoals velen, racen doe je op circuit en niet op de baan.
En dan verschieten ze dat er veel controle word gedaan.

Als een motorijder onderuitgaat vind ik wel dat je moet stoppen, zelfs als is het een auto, je kijkt toch even of je geen hulp kan bieden al is het maar een telefoontje, wat die Goldwing rijder deed is niet mooi.
Maar om de Goldwing rijders nu verwijten te gaan maken vind ik erg zoals een salon op wielen, een schip etc vind ik ver gaan.
Ieder zijn smaak wat moto betreft toch ?
 
Even relativeren ;

Mijn oorspronkelijke bericht was een reactie op de schuiver die Daylights maakte , en in het bijzonder op zijn reactie op een mede-weggebruiker . Ik ga dat hier niet nog een keer herhalen , ik heb er alles over gezegd wat ik er over wilde zeggen . Veel reacties zijn off-topic , en ik zal er dan ook niet meer op reageren in dit topic , gezien het niet over mij , maar over Daylights gaat .

ps. Ik hoop dat je snel weer op de been en op de weg bent Daylights .... ( en óók weer iets wijzer ..... ;) )
 
Ok dankje jongens, maar voor de 2e keer; laten we AUB de discussie over wel/niet stoppen, Goldwing rijders enz. stoppen!!

Ik zou heel graag van jullie wat suggesties willen ontvangen over mogelijke kleurstellingen voor de wederopbouw van mijn ZXR :)
 
Ok dankje jongens, maar voor de 2e keer; laten we AUB de discussie over wel/niet stoppen, Goldwing rijders enz. stoppen!!

Ik zou heel graag van jullie wat suggesties willen ontvangen over mogelijke kleurstellingen voor de wederopbouw van mijn ZXR :)

Misschien is donker-grijs iets voor je ? .... val je niet zo op op wanneer je op het asfalt ligt ..... ;)
 
Dat is balen zeg ;( Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen! :} voor je beschermengeltje dus! Goed dat je meteen weer opgestapt bent en succes met het opknappen van de schade.

@ Hewi en de rest: voer deze discussie lekker in een nieuw topic ofzo.
Hallo daar, zijn we doof? ;)
Voer die discussie lekker in een nieuw topic ofzo.
 
Hallo daar, zijn we doof? ;)
Voer die discussie lekker in een nieuw topic ofzo.
:}

Ja ik zat wel aan Lime Green te denken, met een witte voorkant, achterop de zijkant ook een wit vlak en onderop de zijschermen nog een zwart vlak. Ik vraag me alleen af of de spuiter die vlakken wel kan spuiten en zo ja hoe hij dat dan gaat doen?
Idee is echter niet overdreven origineel.

Tevens heb ik ook nog aan matzwart zitten denken. Heb eens een matzwarte TL1000R gezien, supervet! Alleen betwijfel ik of het mooi zal zijn op een ZXR...

[edit]

Even wat voorbeelden...

umbauten-zx9.01.jpg


race1_b.jpg


De bovenste is wat simpeler te spuiten, if nog enigszins origineel en ziet er naar mijn mening erg gaaf uit! Wat zeggen jullie? Wilde waarschijnlijk wel de velgen antreciet laten zoals ze nu zijn, mogelijk alleen de zijrandjes even polijsten.
 
Laatst bewerkt:
Heeft misschien ook wel een reden? :+

Nee zonder dollen, geel is idd erg mooi, zeker op de Duc. Maar niet op een ZXR... but that's just my humble opinion. Maar toch bedankt voor het meedenken! Meer input is welkom!! *D
Wat denk je dan van een rood-zwart kleurstelling. alla cbr600rr
 
Heb je een voorbeeld?
van een cbr600rr?
ja die heb ik hier zat :+ :+

maar niet niet die kleurstelling op die motor van jou.
maar was ff om het als idee aan te voeren.

iig succes met het herstellen van je bike, en als je eruit bent hoe je het hebben wil, wel ff een piccie plaatsen.

ps, die witte vlakken is voor een spuiter geen probleem.
als jij aangeeft welke kleuren in welke vlakken je hebben wil dan is dat geen probleem.
het kost alleen wel iets meer geloof ik en je moet er ff voor zorgen dat je naar een goede spuiter gaat en niet naar iemand die bijklust in zijn garage ofzo
 
Ik vind 't wel lomp dat ie nie gestopt is. Dat hoort altijd, ff kijken of het heel is, kapot is, of dood is, en ff op de vluchtstrook gooien en eventueel 112 bellen. Verder moet je zelf weten.

Aan de andere kant kan ik Hewi's eerst reactie ook begrijpen, want i.d.d zijn er veel "motorrijders" die menen dat het zo snel mogelijk door een bocht gaan, en het zo plat mogelijk hangen in de bochten, iets is waarna je moet streven en wat je moet oefenen op de openbare weg. En dat vind ik ook te lomp voor woorden. Al het verkeer wat door een bocht probeert gaan op de max van hun kunnen is fout bezig, want 1 foutje en je ligt.

En Goldwings, tja, ieder zijn eigen keuze. Ik vind een goldwing meer een auto op 2 wielen, iets te lomp na mijn smaak. Maar zo heeft ieder zijn eigen smaak. En welke mensen er opzitten is generalisatie. Das net alsof er op elke Supersport motor een debiel zit dit perse kneedown moet gaat op de weg. Das ook nie zo.
 
Ik vind 't wel lomp dat ie nie gestopt is. Dat hoort altijd, ff kijken of het heel is, kapot is, of dood is, en ff op de vluchtstrook gooien en eventueel 112 bellen. Verder moet je zelf weten.

Aan de andere kant kan ik Hewi's eerst reactie ook begrijpen, want i.d.d zijn er veel "motorrijders" die menen dat het zo snel mogelijk door een bocht gaan, en het zo plat mogelijk hangen in de bochten, iets is waarna je moet streven en wat je moet oefenen op de openbare weg. En dat vind ik ook te lomp voor woorden. Al het verkeer wat door een bocht probeert gaan op de max van hun kunnen is fout bezig, want 1 foutje en je ligt.

En Goldwings, tja, ieder zijn eigen keuze. Ik vind een goldwing meer een auto op 2 wielen, iets te lomp na mijn smaak. Maar zo heeft ieder zijn eigen smaak. En welke mensen er opzitten is generalisatie. Das net alsof er op elke Supersport motor een debiel zit dit perse kneedown moet gaat op de weg. Das ook nie zo.
Welk gedeelte van dit topic heb je eigenlijk gelezen? Of beter... welk gedeelte niet?! :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan