Schuiver gemaakt :-(

Kl*te man !!! Wel super veel geluk dat er niks op de A2 zat !! ken die bocht goed ga er iedere dag door heen in me koekblik ! Is een kl*te bocht zijn al veel ongelukken gebeurd !

Succes met het fixen van je moto !! en LIME Green natuurlijk !! de enige echte KaWa kleuren !!! net als die van mij (wegwijs tour tocht !)
 
Jaaa ik weet het nog wel Rene :) Ik zit idd ook sterk te denken aan Lime Green. Tis niet super origineel, maar wel erg gaaf :P Eigenlijk hoort een Kawa zo te zijn ja.
Ik laat binnenkort even mijn motor fotoshoppen (ben daar zelf niet zo goed in) en dan eens kijken hoe dat zal staan.
 
Daylights, wat mij betrefd :} voor de manier waarop je reageerd op een aantal dingen in dit topic en de instelling die je hebt ten aanzien van je eigen schuiver en de gevolgen daarvan.
 
Daylights, wat mij betrefd :} voor de manier waarop je reageerd op een aantal dingen in dit topic en de instelling die je hebt ten aanzien van je eigen schuiver en de gevolgen daarvan.


Thanx! :o

Hey maar jongens, ik wacht nog steeds een beetje op die input 8-) Ik weet zeker dat er nog wel wat goeie fotosoepers onder jullie is (ik bak er zelf niets van, grote hoge resolutie foto evt. op aanvraag) want ik wil binnenkort naar de spuiter want hij moet wanneer het ook maar weer een beetje lekker weer is weer de straat op :P

Ik vind op dit moment het concept van een stukje hierboven, Lime Green-zwarte onderkant-zwarte spatborden nog steeds wel het mooist, maar helemaal matzwart heeft ook wel wat, maar misschien wat saai.

Lijkt me een beetje zonde hier weer een nieuw topic voor aan te maken?
 
Vanmiddag nog even gekeken wat de schade onder de kuipen was, viel gelukkig wel mee. Alleen de radiateur heeft een deukje opgelopen (was ook al op een van de foto's te zien), is verder niet lek dus daar ben ik blij mee.
Alle ophangbeugeltjes heb ik recht gebogen, zie je niets meer van en momenteel issie iig ook weer rijdbaar *D

P7050014.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan