Schuiver op "De Baars"

ZXRené

MF veteraan
27 feb 2002
4.939
1
Geertruidenberg
Ik was gisteren avond samen met een maat van me op het viaduct van de Baars toen er een CB1?? aankwam op de afrit en een paar keer terugschakelde (waarschijnlijk ook 1 teveel) en stuurde de bocht in waarna hij meteen ging liggen en een schuiver rechtdoor maakte en in dat greppeltje voor die dijk terecht kwam. Hij stond gelukkig meteen wel weer op dus het zal allemaal niet zo heel erg geweest zijn. Er zijn er nog een paar naartoe gelopen om te kijken of het goed was. Toen de motor weer op de weg stond reed hij gewoon weer weg, dus ik heb zelf niet met hem gesproken.
Ik moet zeggen dat ik best even schrok ook omdat een paar minuten vantevoren iemand op een rode SP1 (wie was dit?) bijna onderuit ging omdat hij iets te vroeg op het gas ging en zijn achterwiel een halve meter opzij stapte.
Ik hoop dat degene die die schuiver heeft gemaakt niet al te veel schade heeft aan zichzelf en zijn motor.
Dat wilde ik even kwijt.

Groeten,

ZXRené
 
Hoe laat was dat? ik ben namelijk ook nog ff langs geweest.(die gixxer met nr 7) Welke bocht? op of afrit?
 
Hoe laat was dat? ik ben namelijk ook nog ff langs geweest.(die gixxer met nr 7) Welke bocht? op of afrit?

Dat was denk ik om een uur of 8, eerlijk gezegd weet ik het niet want ik heb best wel lang op het viaduct gezeten.
Ik heb jou nog gezien ja, jij hebt dezelfde gixxer als mijn maat, ik ben diegene met die groen/wit/blauwe ZXR.
Er kwam later ook nog een ambulance aan met zwaailichten en sirenes, en draaide aan het eind van het viaduct nog om. Volgens mij kwam die daarvoor kijken.
 
Volgens mij was ik net weg. Maar die motor met die L erop heb ik wel eens vaker zien rondscheuren daar. kan wel rijden hoor, gaat altijd super hard. Dan heb ik jou daar gezien ja, Rico was er toen ook nog (met die duc).
 
Volgens mij was ik net weg. Maar die motor met die L erop heb ik wel eens vaker zien rondscheuren daar. kan wel rijden hoor, gaat altijd super hard. Dan heb ik jou daar gezien ja, Rico was er toen ook nog (met die duc).


aha, was dat Rico? Kijk zo kom ik er nog eens achter wie wie is, daarom heb ik ook voor gesteld om bij je profiel duidelijk te zetten wat voor motor je rijd.
Ik geloof dat Rico die gast ook wel kon ja, en die zei ook dat hij meestal goed en hard kan rijden. Hij is instructeur toch?
 
hij schakeld altijd flink terug zodat ie lekker knalt!!! :P :P :P :P

maar hij gleed al weg op de "aanzet" van de bocht erg vroeg dus :?

maar hij kan idd stevig door de bocht met zo een ding, maar de "L" zit eralweer op en degene van de eerste les heeft gras aan zijn broek hangen :P :P ;) ;)

hij reed gelukkig alleen..... zou niet graag aan zijn buitenkant gezeten hebben :(
 
hij schakeld altijd flink terug zodat ie lekker knalt!!! :P :P :P :P

maar hij gleed al weg op de "aanzet" van de bocht erg vroeg dus :?

maar hij kan idd stevig door de bocht met zo een ding, maar de "L" zit eralweer op en degene van de eerste les heeft gras aan zijn broek hangen :P :P ;) ;)

hij reed gelukkig alleen..... zou niet graag aan zijn buitenkant gezeten hebben :(

Ja inderdaad, degene die vandaag de eerste les had heeft waarschijnlijk ook het gevoel dat hij teveel gezopen heeft!
Wat moet die leerling wel niet denken als hij op een motor moet stappen met gras aan beide kanten? Ha ha, maar ja, gelukkig was het niet zo heel erg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan