schuiver/ spyball probleem

huf

MF'er
11 jul 2004
149
0
ureterp
Na een klein ongelukje met de motor gehad te hebben, werkt mijn spyball alarm niet goed meer.
De led brand niet meer en ik weet echt niet meer wat ik er aan kan doen, weet iemand hier een oplossing voor ??
Ik probeer zelf eerst nog wat uit en anders moet ie maar naar de dealer.
 
nou dat stalen kogeltje kun je natuurlijk testen, door hem automatisch op alarm te laten gaan, en dan er op te gaan zitten. als het alarm afgaat is het stalen kogeltje nog in orde( waarschijnlijk )
het kan natuurlijk ook zijn dat net zoals bij mij de kabel niet in orde is. heb je dat al getest?
als je niet weet hoe je dat moet testen, ga dan alsnog maar naar de dealer.
 
Nogmaals: Bel Car Systems Breda, CSB, importeur van Spybal. Deze hebben mijn Spybal goed gerepareerd met goed advies voor een redelijke prijs.

Adres heb ik niet bij de hand, als je het niet kan vinden op het Net kan ik je er aan helpen.

Gr. V4-roffel
 
Ok het is misschien beetje oud topic, maar vorige maand is er dus water bij mijn alarm gekomen en toen ging mijn alarm hoop lawaai maken, heb hem uit elkaar gehaald en helamaal op laten drogen, nu doet alleen de bewegingssensor het niet meer. Als ik bij dat balletje ook de weerstand wil meten veranderd er ook niets als ik hem beweeg dus denk dat het dat balletje dan is. Het vreemde alleen is dat ie het 2 weken geleden weer effe deed :? . Nu heb ik een vraagje wat was jij kwijt voor reparatie van je spyball alarm?

mvg
 
Terug
Bovenaan Onderaan