Schumacher in de MotoGP?

Boutjes

I'd like to speak to the manager!
8 mei 2006
8.839
29
Met een beetje oefening kan ie zo meerijden :Y

Dit naar aanleiding van dit artikeltje Klik

Hij heeft gister even op de ducati gereden van Stoner en was slechts 5 seconden langzamer dan de snelste raceronde van Pedrosa. Best knap zou ik zeggen :j

Zijn de MotoGP helden dan ook maar gewone mensen met heel goed materiaal? Ik kan nou niet zeggen dat je een F1 auto met een MotoGP plof kunt vergelijken of wel?
 
Met een beetje oefening kan ie zo meerijden :Y

Dit naar aanleiding van dit artikeltje Klik

Hij heeft gister even op de ducati gereden van Stoner en was slechts 5 seconden langzamer dan de snelste raceronde van Pedrosa. Best knap zou ik zeggen :j

Zijn de MotoGP helden dan ook maar gewone mensen met heel goed materiaal? Ik kan nou niet zeggen dat je een F1 auto met een MotoGP plof kunt vergelijken of wel?


Nou is der schumi nou niet echt een 'gewoon mens' je kan toch wel zeggen dat het racen bij hem in zijn bloed zit.

Ik zie overigens liever Rossi overstappen naar de F1 ;)
 
Laatst bewerkt:
nou...zou ik niet erg vinden, kan ie daar misschien ook proberen wat records te breken :)
Ben en blijf een schumi fan, dus als hij weer in actie komt ga ik kijken....ok, behalve als het met golfen is.
Maar denk niet dat ie het gaat doen...zowel het motoGP als het golfen....tenminste, niet proffesioneel
 
Nou is der schumi nou niet echt een 'gewoon mens' je kan toch wel zeggen dat het racen bij hem in zijn bloed zit.

Ik zie overigens liever Rossi overstappen naar de F1 ;)

Als ie naar Ferrari overstapt in de F1, heeft ie tenminste wel fatsoenlijk materiaal onder zn kont waar ook snelheid in zit :+
 
Rossi heeft al in een F1 wagen gereden en ook in de ralley auto van Collin McRea... gaat Rossi overstappen?
Nee dat was alweer een paar jaar geleden en hij rijd nog steeds gewoon GP.
Nou ja gewoon... hij doet het toch niet slecht ondanks de mindere topsnelheid.
 
Rossi heeft al in een F1 wagen gereden en ook in de ralley auto van Collin McRea... gaat Rossi overstappen?
Nee dat was alweer een paar jaar geleden en hij rijd nog steeds gewoon GP.
Nou ja gewoon... hij doet het toch niet slecht ondanks de mindere topsnelheid.


en toch zie ik Rossi niet nog 3 jaar MotoGP doen, zou me niks verbazen als 2008 zijn laatste jaar wordt
 
Ik weet niet wat die GP mannen verdienen maar volgens mij wel meer dan de WK SBK mannen.
En ik denk dat Rossi nu nog ff een flinke buffer op aan het bouwen is voor zijn mega belastingsschuld.

Die gast heeft tussen 2002-2004 gewoon ff €60.000.000,- ''vergeten'' op te geven aan de belasting. :X
 
Laatst bewerkt:
Nou is der schumi nou niet echt een 'gewoon mens' je kan toch wel zeggen dat het racen bij hem in zijn bloed zit.

Ik zie overigens liever Rossi overstappen naar de F1 ;)


wat rossi in de motogp is , is schumacher in de f1 geweest .. ( schumacher is gestopt)

ik denk dat schumacher zich goed zou kunnen vinden in het motor wereldje . echter zal dit waarschijnlijk toch niet gebeuren ;)
 
Dat zou mooi zijn,de 1 steekt er zijn Duc voor in de fik ,maar ik zou over wegen om er 1 aan te schaffen,Schumi Uber alles *O*
 
Laatst bewerkt:
wat rossi in de motogp is , is schumacher in de f1 geweest .. ( schumacher is gestopt)

ik denk dat schumacher zich goed zou kunnen vinden in het motor wereldje . echter zal dit waarschijnlijk toch niet gebeuren ;)

WAT zeg je?!?!?! Schumi gestopt??!?!?
 
Schumi heeft toch wel vaker op de gp machine van ducati gereden?
Kan me herinneren dat ik het een keer eerder heb gelezen en foto's van heb gezien...
 
Hij is al wat aan de oude kant natuurlijk, om nog een dergelijke carière move te maken. Maar zoals al gepost is, het racen zit 'm in het bloed.
Hij is niet voor niets de beste F1 coureur die er geweest is. Het is natuurlijk een hele andere sport, maar denk toch dat ie wel een dergelijk inzicht heeft dat ie aardig mee zou kunnen komen. Hij moet alleen ff een beetje meer trainen en testen met de MotoGP racers!
 
Hij is al wat aan de oude kant natuurlijk, om nog een dergelijke carière move te maken. Maar zoals al gepost is, het racen zit 'm in het bloed.
Hij is niet voor niets de beste F1 coureur die er geweest is. Het is natuurlijk een hele andere sport, maar denk toch dat ie wel een dergelijk inzicht heeft dat ie aardig mee zou kunnen komen. Hij moet alleen ff een beetje meer trainen en testen met de MotoGP racers!

*kuch* de beste??? Je bedoelt degene die het meeste punten heeft gescoord.
 
Is dit een teken hoe de elektronica de motogp overneemt?
Het begint steeds meer op f1 te lijken.

Of is schumi plots 10 seconden sneller/beter geworden in die paar jaar tijd.


"Ik had geen verwachtingen, ik wilde me alleen maar vermaken", zei hij tegen het Italiaanse Gazzetta dello Sport. In 2005 reed Schumacher ook al eens op een Ducati, toen was het op het circuit van Mugello. Op Valencia ging het een stuk beter.

"Op Mugello was ik vijftien seconden langzamer dan mijn vooraf gestelde doel. Dit keer hoopte ik binnen tien seconden te blijven. Het ging zelfs beter, dus ik ben erg tevreden", aldus de Duitser. Andere bekende namen die in actie kwamen, waren Gerhard Berger, Wayne Gardner en Alex Criville.
 
Terug
Bovenaan Onderaan