Schurend geluid lage snelheid achterwiel susuki burgman

cornelcolle

Rookie
23 aug 2019
2
0
Ik ben sinds kort in het bezit van een susuki burgman 400. Bij hele lage snelheden schuurt er iets bij mij achterwiel. Als ik de achterrem iets in knijp is het geluid weg. Iemand enig idee wat het kan zijn?

Groetjes van Cornel
 
Afgaande op dat het geluid stopt als je de rem iets indrukt zou ik zeggen dat een remblokje misschien iets scheef zit. Bij het lichtjes druk erop zetten zou je hem recht kunnen drukken?
Misschien een idee om die metalen staafjes waar ze langs glijden eens schoon te maken en te smeren, waarschijnlijk gaat de ene stroever dan de andere.
 
Afgaande op dat het geluid stopt als je de rem iets indrukt zou ik zeggen dat een remblokje misschien iets scheef zit. Bij het lichtjes druk erop zetten zou je hem recht kunnen drukken?
Misschien een idee om die metalen staafjes waar ze langs glijden eens schoon te maken en te smeren, waarschijnlijk gaat de ene stroever dan de andere.

Ik zeg wegbrengen en de hele remmerij uit elkaar laten halen. Aangezien hij hem net gekocht heeft, zal de rest er wel niet beter aan toe zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan