schuur opruiming, hoop onderdelen!

street-fighter

MF veteraan
31 mrt 2005
8.154
0
omgeving leiden.
aangezien het spul aardig in de weg begint te liggen, zet ik het bij deze maar eens te koop.

wat heb ik nog liggen? :

-compleet orgineel uitlaat systeem voor een vtr 1000 sp2. (zaten op een 2003 fiets).
-2 orginele dempers voor een triumph daytona 1200 (past ook op de 900 en 1000).
-triumph daytona 1200 zijkuipen met topkuip, ruit, en kuipframe en spiegels in nette staat.
-R6 radiateur
-Fzr 400 RR! radiateur.
-een HELE hoop daytona 1200 onderdelen, gewoon even vragen als je iets zoekt ervoor!
-yzf750 rempomp met reservoir
-cbr600 rempomp (van een F1)
-achterremklauw van een rs125 extrema (als ik het goed heb).
-fzr400 hugger

vul binnekort even het lijstje aan, heb namelijk verder nog een hoop spullen liggen.

voor foto's van een specifiek onderdeel, even laten weten waar je ingeintereseert bent.

Gr. Steven
 
He Steven.

Remschijfjes al gemonteerd? ;)

Ik ben opzoek naar een rempomp, liefst niet die van de YZF (te grote diameter). Heb je er daar nog meer van, behalve die van de CBR? Wat moet het kosten?
 
aangezien het spul aardig in de weg begint te liggen, zet ik het bij deze maar eens te koop.

wat heb ik nog liggen? :

-2 orginele dempers voor een triumph daytona 1200 (past ook op de 900 en 1000).
-triumph daytona 1200 zijkuipen met topkuip, ruit, en kuipframe en spiegels in nette staat.
-een HELE hoop daytona 1200 onderdelen, gewoon even vragen als je iets zoekt ervoor!
Gr. Steven


Hoi Steven, aangezien ik kort geleden met m'n speedtriple achter in een auto beland ben
nu dus op zoek naar onderdelen, kan je het lijstje aanvullen met specifieke delen? Natuurlijk met de vraag of de Triple (uit 95) en jouw 1200 delen in sommige gevallen gelijk zijn.
Zoek vooral dingen aan de voorkant: poten, radiateur, tellers, tank enz.
zou er erg mee geholpen zijn.
Groeten Joost
 
Laatst bewerkt:
He Steven.

Remschijfjes al gemonteerd? ;)

Ik ben opzoek naar een rempomp, liefst niet die van de YZF (te grote diameter). Heb je er daar nog meer van, behalve die van de CBR? Wat moet het kosten?

of ik nog meer rempompen heb ? pffjieuw, ik zal straks wel even naar de rest van men onderdelen rijden na de gp, dan kijk ik ff of ik wat heb voor je. die van de cbr mag je voor een tientje hebben.

de schijven zitten erop hoor, nog niet veel mee gereden overigens. 5km ofzo _O-

anyway, mail me anders maar ff. dan weet ik vanavond waarschijnlijk meer (als het persoon in kwestie thuis is om even te kunnen kijken).

Gr. steven
 
Hoi Steven, aangezien ik kort geleden met m'n speedtriple achter in een auto beland ben
nu dus op zoek naar onderdelen, kan je het lijstje aanvullen met specifieke delen? Natuurlijk met de vraag of de Triple (uit 95) en jouw 1200 delen in sommige gevallen gelijk zijn.
Zoek vooral dingen aan de voorkant: poten, radiateur, tellers, tank enz.
zou er erg mee geholpen zijn.
Groeten Joost

nou, triumph is lang niet zo gek, want het spul lijkt allemaal op mekaar. wat ik nog heb ?

dan moet ik even goed denken, maar een heel hoop.

ik heb wel tellers, maar daar zit geen stekker meer aan, maar als jij de jouwne mee neemt, soldeer ik alles wel even netjes in mekaar voor je als je dat zelf niet kunt *D

verder heb ik nog wel een complete voor partij met wiel enz.
maar die wil ik niet los verkopen. evt als complete voorkant, maar dan wil ik er wel 300 eu voor. (heb je we alles, alleen de rempomp niet, maar wel stalen leidingen wiel, wielas schijven remmen enz.).

verder heb ik nog alles wat je niet ziet zitten op deze fiets:

full
 
Laatst bewerkt:
Post eens een foto van beide kanten van de R6 radiateur.
Gaat vooral om de aansluitingen en post de buitenmaten eens erbij.
 
nou, triumph is lang niet zo gek, want het spul lijkt allemaal op mekaar. wat ik nog heb ?

dan moet ik even goed denken, maar een heel hoop.

ik heb wel tellers, maar daar zit geen stekker meer aan, maar als jij de jouwne mee neemt, soldeer ik alles wel even netjes in mekaar voor je als je dat zelf niet kunt *D

verder heb ik nog wel een complete voor partij met wiel enz.
maar die wil ik niet los verkopen. evt als complete voorkant, maar dan wil ik er wel 300 eu voor. (heb je we alles, alleen de rempomp niet, maar wel stalen leidingen wiel, wielas schijven remmen enz.).

verder heb ik nog alles wat je niet ziet zitten op deze fiets:

[afbeelding]

Hey kijk eens aan 8-) da's nog eens interessant.
Nu snel uitvinden wat er precies met m'n fiets aan de hand is, daarna snel weer opbouwen. Neem contact met je op zodra ik meer weet
 
Steef , zit er in een van die rempompen een schakelaar voor het remlicht ?

wat kosten ze ? en heb je der een fototje van ?
 
sorry voor men late reactie, ik was lkkr op vakantie :)

@ natas, de rempompen zijn al weg.

over de hugger, ik weet niet of hij op een 600 past,

doe me een bod wat hij jou waard is, ik heb er een tijd geleden veel te veel geld voor gegeven en hij licht nu toch maar in de weg.

over de YZF pomp, 50 eu ?

Mvg. Steven
 
Terug
Bovenaan Onderaan