schuuropruiming Diversion xj600

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor het aanbod. Ik zoek echter vooral de kuip/body-delen en de tellerpartij en voorkant. Schuren/verfen/spuiten vind ik allemaal niet zo'n bezwaar, maar de huidige staat van de motor is op net een aantal vlakken niet helemaal to my liking zeg maar
 
Ik heb enige maanden geleden ook contact gehad met de verkoper, en heb duidelijk aangegeven dat ik bereid was de complete partij op te kopen voor de volle vraagprijs. Ook bij mij is er toen geen enkel teken van leven meer geweest. Dit tot anderhalve maand geleden ongeveer, en dan ook nog niet op de gevraagde manier. Ook is hier nooit een verklaring voor geweest. Hier verder niet meer op gereageerd omdat ik dit toch wel erg slecht geregeld vond.
 
Hallo,
Ik heb jou toen een bp gestuurd wanneer jij langs wou komen, maar nooit meer wat gehoord. Ging er vanuit dat je het niet meer wou OID.

En leef niet op het forum.

Hoop dat je dat begrijpt.

Maargoed als je nog belang hebt ben je welkom.



Ik heb enige maanden geleden ook contact gehad met de verkoper, en heb duidelijk aangegeven dat ik bereid was de complete partij op te kopen voor de volle vraagprijs. Ook bij mij is er toen geen enkel teken van leven meer geweest. Dit tot anderhalve maand geleden ongeveer, en dan ook nog niet op de gevraagde manier. Ook is hier nooit een verklaring voor geweest. Hier verder niet meer op gereageerd omdat ik dit toch wel erg slecht geregeld vond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan