schuuropruiming fireblade + streetfighter ond

bladelex

Die hard MF'er
21 mrt 2004
287
0
Valkenburg Zuid-holland
Ik heb meer ruimte nodig in mijn schuur. Dus daarom te koop:

- complete achterkant van 92-er fireblade, lichte schuifschade aan de linkerkant
- originele knipperlichten
- originele spiegels
- accu Yuasa, paar jaar oud maar nog in prima staat
- originele tellerbak
- originele tellerbaksteun/kuipsteun
- Yoshimura bochtenset en collector, verroest maar niet lek. (in ieder geval meer vermogen dan origineel
- streetfighterkuipje (van peugeot buxy scooter), wel wat plamuur/schuurwerk maar mag weg voor weinig

Zit er wat voor je bij of weet je iemand, doe dan een goed bod.
Of mail voor event. meer foto's

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/391751/7beb1f33f19197d6b3e98c7091d44251 (advertentie mf.jpg)​
 
fotootje dr bij
full
 
hey hallo

heb het een en ander nodig van de dinge die jij tekoop aanbied.

betreft:
het buddy zitje
achterlicht met witte randje
en als je het heb een compleet sloten setje

mail anders ff je tel. nr. dan geef ik je ff een belletje en kom het dan waarschijnlijk snel halen. (voor het weekend)
mail adres staat in m'n profiel

alvast bedankt
GRTZ menno
 
Hoi, ik heb wel interesse in het uitlaatsysteem en teller/kuipsteun. Wat wil je daar voor hebben? bel me maar morgen op 0523-656232 gr. Jeroen
 
Hai,

als je nog een voetsteun plus beugel voor linksachter hebt dan wil ik die evt wel kopen. Wat wil je ervoor hebben?

Je kunt me mailen op blablabla175@hotmail.com.

Grtz
 
Wat zou je voor de bochtenset willen hebben? (en waar woon je ?)

Ik moet een bochtenset voor mijn CBR uit 88 hebben en dit ziet er op het eerst oog uit alsof het zou kunnen passen.

Heb je trouwens nog een bevestiging voor de achterdemper liggen ?
 
harmenbekker; mail maar ff wat je voor de spiegels overhebt. Ik heb geen idee of ze hetzelfde zijn als die van een vfr. Kan event. wel foto maken en mailen als je geinterresseerd bent.

Obiman; voor de bochtenset geldt hetzelfde: mail maar ff wat je ervoor overhebt. Ik heb geen bevestiging voor de achterdemper liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan