schuurvondst!

tjonge jonge wat een leuke reacties hier allemaal, hij stond meer dan een maand tekoop op 2dehands.be en de prijs kan je vergelijken met die van een hele mooie yamaha xs oftewel 1/3 van men andere motor :9 })
Ben ernaartoe gereden met remork en cash geld(dat werkt meestal) O-)
 
Heel mooi, en gelijk een shovel met echte zuigers er in , blok goed (laten) reviseren geen chromen troep er op en rijden met hem.
volgens de man waar ik hem van kocht zou het blok nog maar 5000km geleden geriviseerd zijn, maar je weet het nooit zeker want de papieren van de revisie had hij verloren gedaan maar hij wou het wel op papier zetten
 
inderdaad een "aanhanger"
Nu was die kerel zijn sleutels verloren maar hij had me beloofd ze te zoeken en op te sturen als ook nog een nieuwe oliekeerring voor op de voorste polie, vandaag maandag :pakketje van de post met daarin sleutels en een nieuwe keerring!
Dat noem ik nog eens een zuivere deal *D
 
ja zulke advertenties hebben er ook in belgie al eens opgestaan maar éénieder fatsoenlijk motorkenner weet dat hier iets niet klopt :X
 
Als je ook al naar die foto's kijkt zie je in ieder geval dat de foto's genomen zijn in Amerika, (zie je aan de stijl van de huizen en die mooie brievenbus)
En het is ook niet echt geloofwaardig een fatboy voor 3000 euro :N

En die gast uit Vreeland, als die gast nog geen eens zijn cilinderinhoud weet van zijn motor :X

Greetz Mark
 
effe oma wegjagen!

Heb van de week de olie ververst, carburator en tank laten leeglopen en voorzien van nieuwe krachtstof, nieuwe batterij erin,choke op en starten met die hap en ja hoor het was alsof hij de dag ervoor nog gedraaid had *D
Heb er een paar kilometer met gereden en de motor draait heel zuiver, kzou bijna durven zeggen dat hij beter draait dan men evo :?
 
Wel af voor Norrtälje 2006 hè!?!?!?!
Nu heeft een vriend van mij x aantal jaren een rijwielgedeelte van zweden mee gebracht, voorvork 30inch overstock :X hardtailframe met 14inch autowiel met een 195 autoband erop })
En het leuke is dat hij het verkoopt voor weinig en dat ik de voorkeur gekregen heb om het te kopen.
Hij heeft erzelf een paar jaar opgereden met een panhead eronder maar is nu zijn schuur wat aan het opruimen.
Om 5u deze avond moet ik erzijn, als het iets is voor mij dan zullen de fotos snel volgen :]
 
Nu heeft een vriend van mij x aantal jaren een rijwielgedeelte van zweden mee gebracht, voorvork 30inch overstock :X hardtailframe met 14inch autowiel met een 195 autoband erop })
En het leuke is dat hij het verkoopt voor weinig en dat ik de voorkeur gekregen heb om het te kopen.
Hij heeft erzelf een paar jaar opgereden met een panhead eronder maar is nu zijn schuur wat aan het opruimen.
Om 5u deze avond moet ik erzijn, als het iets is voor mij dan zullen de fotos snel volgen :]


:9~ :9~ :9~ DOEN!!! :Y
 
Nu heeft een vriend van mij x aantal jaren een rijwielgedeelte van zweden mee gebracht, voorvork 30inch overstock :X hardtailframe met 14inch autowiel met een 195 autoband erop })
En het leuke is dat hij het verkoopt voor weinig en dat ik de voorkeur gekregen heb om het te kopen.
Hij heeft erzelf een paar jaar opgereden met een panhead eronder maar is nu zijn schuur wat aan het opruimen.
Om 5u deze avond moet ik erzijn, als het iets is voor mij dan zullen de fotos snel volgen :]


En?? was het wat?
worden er plannen gesmeed?
is het niet zonde om je nieuwe vondst als motor-donor te gebruiken?
ik zou zeggen verlagen die handel, solo zit erop en knallen!
en een los blok in dat Zweedse ding mikken... (van een XS ofzo! ;) )
full
 
En?? was het wat?
worden er plannen gesmeed?
is het niet zonde om je nieuwe vondst als motor-donor te gebruiken?
ik zou zeggen verlagen die handel, solo zit erop en knallen!
en een los blok in dat Zweedse ding mikken... (van een XS ofzo! ;) )
(Afbeelding)
mooie shovel! De stijl bevalt me allezins :9~
De deal met het zweeds rijgedeelte is dus door gegaan hij is nu in mijn bezit :9~
De totale lengte van voorwiel tot achterwiel bedraagt maar liefst 2,95m :+
Het geval staat voorlopig in men woonkamer geparkeerd
 
Terug
Bovenaan Onderaan