schuurvondst!

oerman

Die hard MF'er
14 dec 2005
761
0
belgie
Zo voor de nieuwsgierigen onder jullie hier is de basis voor men nieuwe project.
Ik heb het in een nieuw topic gezet want weet nog niet echt wat het gaat worden,wil er ook pas in de winter aan beginnen. Hij stond echt in de schuur bij de boer en was van de boerenzoon, staat ongeveer 4 jaar stil en de motor zou gereviseerd zijn, er staat een oliepomp van s&s op dus dat kan al niet slecht zijn denk ik zo. :]

full
 
Hij is van bouwjaar 1983 dus één van de laatste shovels en is al een 1340

full
 
Zo voor de nieuwsgierigen onder jullie hier is de basis voor men nieuwe project.
Ik heb het in een nieuw topic gezet want weet nog niet echt wat het gaat worden,wil er ook pas in de winter aan beginnen. Hij stond echt in de schuur bij de boer en was van de boerenzoon, staat ongeveer 4 jaar stil en de motor zou gereviseerd zijn, er staat een oliepomp van s&s op dus dat kan al niet slecht zijn denk ik zo. :]

(Afbeelding)

Mazzelpik... *O* *O* *O*
 
idd mooi mazzel (tenminste, als de prijs er naar is).

Kan best nog iets leuks van gemaakt worden.
succes er mee

d'Eddio
 
Mazzelaar.Zal vast wel een mooi project worden :Y .
Ik vind ook wel eens een oude bike in een schuur.................met trappers ;(
 
Oerman, daar heb je een stinkend geluk gehad.

Van ganser harte gefeliciteerd met je "schuurvondst"!
Een wel hele mooie vondst, heel goed poetsen en rijden met die bike.

Mocht hij in jouw schuur onder de voet staan, wil ik hem wel vinden in je schuur, stuur gerust een mailtje :z ja ik droom wel verder.

PROFICIAT! :]
 
Tja,die is dus af zo.Olies verversen ,benzine derin,trappen,rije,en niks meer aan doen.Echte kerelfiets.
Shovel,shovel. :}
 
Heel mooi, en gelijk een shovel met echte zuigers er in , blok goed (laten) reviseren geen chromen troep er op en rijden met hem.
 
Schuurvondst.............. heb hij weer.

Ik ben er nu al van overtuigd dat dit dé MF-fiets van 't seizoen wordt. Maak er een appart topic van Oerman, zodat we weer allemaal heeeeerlijk mee kunnen mastuberen.
 
only in Belgium...... kan me niet indenken dat er bij een boer in Nl zulke motors onder een zeil staan....... ben benieuwd en succes ermee........ :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan