Schwarzenegger : motor ongelukje

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.555
2.130
Nederland
Uit de Trouw :

Acteur Arnold Schwarzenegger zou voor 75 miljoen de hoofdrol gaan vertolken in de derde Terminator-film. Voorlopig komt hier waarschijnlijk enige vertraging in. De acteur heeft bij een motorongeluk in Californië namelijk enkele ribben gebroken. Dit heeft de woordvoerster van de 54-jarige acteur van Oostenrijkse komaf maandag laten weten.

Schwarzenegger moest in een ziekenhuis worden opgenomen, maar hij hoopt daar niet te lang te hoeven blijven. Met Kerstmis wil hij bij zijn gezin zijn voor een skivakantie in Idaho.

De opnamen voor Terminator 3 zouden in april starten.


=============

Wat een lul he, nu komt T3 nog later!!! :( ;)
 
Ik vond hem al kut rijden in die eerste.

Ook leuk uit die film: het opschakelen van dat jochie op de crossmotor/brommer. 18 keer!!
 
wie zit er te wachten op T3 dan ?????
kan me niet voorstellen dat de bioscopen het er druk van krijgen
Fl 750000000 voor 1 film.... ik word ook maar acteur denk ik ....
moet ik me wel eerst plat laten spuiten met anabolen + elke dag naar een sportschool gaan...

....heel breed worden ...
....dat rijd weer lastig
....PROBLEEM..
....toch maar niet dus...

--------------------------------------
nul teveel ff verwijderd (blijft het bedrag nog belachelijk hoog voor 1 filmpje)
 
Laatst bewerkt:
Ik vond hem al kut rijden in die eerste.

Ook leuk uit die film: het opschakelen van dat jochie op de crossmotor/brommer. 18 keer!!

Ik zit te wachten op T3 :)

Ennuh met die XR80 (hey! kleine broertje van mijn motor!) klopte het hele geluid niet joh, als ie in de tuin eraan sleuteld en z\'n gas voluit HOUD, dan hoor je \'m gewoon ook z\'n gas loslaten ;)
Het geluid is zelfs niet echt van die motor, want dat is absoluut niet een eenpitter-4 takt geluid.

En een eenpitter-4takt maakt zo\'n lekker geil geluid :) Ik heb trouwens die Ultimate Edition van Terminator 2 op DVD gekocht, zal straks nog wel even dat stukje bekijken met die xR :)
 
Het geluid is zelfs niet echt van die motor, want dat is absoluut niet een eenpitter-4 takt geluid.

Klopt want het is een 1 cilinder 2 takt....maar dat zalje vast bedoelen.

Zal Schwanzenlikker eens bellen. Vriendin van mij kent hem persoonlijk.
 
Op dinsdag 11 december 2001 12:03 schreef Niek Boevink het volgende:
wie zit er te wachten op T3 dan ?????
kan me niet voorstellen dat de bioscopen het er druk van krijgen
Fl 7500000000 voor 1 film.... ik word ook maar acteur denk ik ....

7,5 miljard? Ergens komma vergeten denk ik. Zit zelf wel te wachten op T3. Je kan zeggen wat je wil, maar de voorgaande 2 delen zijn toch zeker zeer goede films.
 
Klopt want het is een 1 cilinder 2 takt....maar dat zalje vast bedoelen.

Wist niet precies hoeveel-cilinder 2-takt geluid het was, maar dat het geluid niet bij de XR hoorde was bekend. Maargoed, bij hoeveel andere films is dat ook niet het geval ?
In elk geval is de motor waar het kereltje op rijd een 4 takt. Maargoed, dat is de hele XR serie he ;)

En dat schakelen is echt mooi ja, heb net ff de DVD erin geflikkerd, en hij blijft maar schakelen :)
 
Ennuh met die XR80 (hey! kleine broertje van mijn motor!) klopte het hele geluid niet joh, als ie in de tuin eraan sleuteld en z\'n gas voluit HOUD, dan hoor je \'m gewoon ook z\'n gas loslaten ;)
Het geluid is zelfs niet echt van die motor, want dat is absoluut niet een eenpitter-4 takt geluid.
Bij welke film klopt het motorgeluid bij de motor :?
Bij geen 1 film :(
 
Bij welke film klopt het motorgeluid bij de motor :?
Bij geen 1 film :(
Bij film FLED werden twee Ducati\'s gebruikt.Ze klonken als 4 in lijn motoren.Film was wel leuk alleen geluid van motoren was verkeerd .Sukkels :j
 
Waarom gebruiken ze altijd ander geluid? Zou het geluid te zacht zijn voor de film ofzo ?
En waarom doen ze het altijd verkeerd, zelfs als een auto weg rijd hoor je soms een formule 1 wagen :)
 
Waarom gebruiken ze altijd ander geluid? Zou het geluid te zacht zijn voor de film ofzo ?

Nee, ze roepen altijd keihard \"KUT!\" als er iets fout gaat en dan gaan ze knippen in de film maar het geluid is dan wel mooi verpest door dat gevloek/gescheld/geschreeuw.
 
Zijn het de motoren...?
Of zijn het de mensen op die motoren waar je een hekel aan hebt..??

Beiden ? ;)
Nee hoor, ik vind persoonlijk een supersport veel mooier en leuker. Heb niets tegen de mensen die erop rijden. Heb er wel wat op tegen dat ze verdommen om even hun fikkies van het stuur af te doen om te groeten.
 
Beiden ? ;)
Nee hoor, ik vind persoonlijk een supersport veel mooier en leuker. Heb niets tegen de mensen die erop rijden. Heb er wel wat op tegen dat ze verdommen om even hun fikkies van het stuur af te doen om te groeten.

logisch toch, zij groeten ook enkel maar echte motoren en geen crossbrommertjes }) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan