Schwarzenegger sloopt CBR

RAYF4

MF veteraan
28 mei 2001
1.224
0
Donostia-San Sebastian
Zaterdag naar de bioscoop geweest, nieuwste film van Arnie gezien: \"Collateral Damage\", over een brandweerman die achter een colombiaanse terrorist aangaat.
www.apple.com/trailers/wb/collateral_damage.html
Kzal er verder niets van verklappen, maar in een scene wordt er een CBR 600 (uiteraard)aan gort gereden.\ '(
Natuurlijk klopt er weer het een en ander niet; motor aan gort, en de helft van de onderdelen die je ziet horen niet bij deze motor. :j
Krijg je als je maar een budget hebt van tig miljoen dollar...... |(
 
Laatst bewerkt:
Als ze enkel effectieve onderdelen op straat gooien is het niet half zo indrukwekkend.
\'t Is geen documentaire he, \'t is gewoon zoveel mogelijk indruk maken op het doorsnee publiek zonder als nep over te komen.
 
Moet je ruim zien allemaal
Het is wel een verbetering, in Terminator reed ie op een Harley, en nu op een CBR !!
 
Laatst bewerkt:
Ben wel benieuwd naar de film, was het voor de rest wat? Of kan ik wachten op de video.

Arnie is wel leuk (in aktiefilms althans, want de rest :r ), maar ik ben bang dat hij wat te oud gaat worden. Terminator 3 staat ook nog op stapel: bejaardenrobots in gevecht!
 
Film is verder wel aardig te pruimen hoewel er van dit soort films natuurlijk al heel veel zijn gemaakt.
Ik vindt het eigenlijk wel lullig dat er niet op zulke details gelet wordt als er zoveel geld aan een film wordt uitgegeven.
Is die film nog niet uit in Nederland ?
Goh, zijn ze hier in Spanje toch ergens sneller mee. })
 
Film is verder wel aardig te pruimen hoewel er van dit soort films natuurlijk al heel veel zijn gemaakt.
Ik vindt het eigenlijk wel lullig dat er niet op zulke details gelet wordt als er zoveel geld aan een film wordt uitgegeven.
Is die film nog niet uit in Nederland ?
Goh, zijn ze hier in Spanje toch ergens sneller mee. })

Worden er dan deuren of auto-velgen rondgestrooid ofzo?? })
 
Worden er dan deuren of auto-velgen rondgestrooid ofzo?? })
Nee, wel velgen van andere fietsen etc.
Arnie krijgt er trouwens van langs met de uitlaat !
luxhello.gif


Meer vertel ik niet.
 
Zie je wel, Anie vindt die Honda\'s ook maar niets.
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
K zat er al op te wachten....
flipa.gif

Ga eerst de film maar zien:
Arnie is helemaal niet kwaad op de terrorist omdat tie z\'n vrouw en kind heeft afgemaakt, nee, hij is kwaad omdat-ie een van de beste SUPERSPORTS ter wereld heeft gesloopt. :(
Maar goed, nu loop ik toch weer die film te verklappen.....sorry }) ;)
 
K zat er al op te wachten....
flipa.gif

Ga eerst de film maar zien:
Arnie is helemaal niet kwaad op de terrorist omdat tie z\'n vrouw en kind heeft afgemaakt, nee, hij is kwaad omdat-ie een van de beste SUPERSPORTS ter wereld heeft gesloopt. :(
Maar goed, nu loop ik toch weer die film te verklappen.....sorry }) ;)


Ach, hoe het ook is.

In ieder geval hoeven we het niet zonde van de motor te vinden. }) })
 
Op maandag 18 februari 2002 15:48 schreef RAYF4 het volgende:...hij is kwaad omdat-ie een van de beste SUPERSPORTS ter wereld heeft gesloopt. :(
...

:? Hij had toch een CBR600 gesloopt? })
 
Arnie schijnt wel vaker motor te rijden (en te slopen, hij had toch laatst een ongelukje?). Bovendien spaart hij Huggers, wat toch ook wel leuke autootjes zijn...
 
Quote:

Op maandag 18 februari 2002 15:48 schreef RAYF4 het volgende:
[...]...hij is kwaad omdat-ie een van de beste SUPERSPORTS ter wereld heeft gesloopt.
...
Hij had toch een CBR600 gesloopt?
Unquote

Ja maar er zat toch echt geen middenbok onder , hoor !
Dan is t toch een Zoeperzport?

2up.gif

stelletje flamerts
flaming.gif


}) }) }) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan