Schwarzwald/Zwitserland/Dolomieten

Hotel Lory heeft ook een aantal mooie routes voor je. Zijn er al regelmatig geweest en het bevalt daar echt supergoed. Je went er ook wel aan dat Molveno iets verder weg ligt. Houdt er wel rekening mee dat juni/juli/aug het flink druk is rond het Gardameer en ook echt warm.
Wij hebben ook wel eens gedaan: eerst een paar dagen in Molveno voor de westelijke Dolomieten en daarna een paar dagen in Arabba voor de oostelijke Dolomieten. Vooral dat laatste is erg mooi, maar ook wel erg druk in het hoogseizoen.
 
Wij zijn ook in lorry geweest. Maar ook in bozen Steinmanwald. Beide erg goed en leuk! Hangt natuurlijk ook altijd af van met wie ben je, wat voor gasten zijn er etc. Lorry natuurlijk leuk van wege NL eigenaars etc. Hotel in bozen hebben we ook mooie avonturen beleefd. Van stappen met de barman tot leuke contact met gasten en personeel. Bozen vind ik qua routes / passen een iets mooiere uitvalsbasis.

Ik heb ook wel routes. Alles zelf gemaakt ( eigenwijs als ik ben ) om naar mijn mening de mooiere/ste passen achter elkaar te knopen.
 
Kijk ook eens op Kurviger om routes uit te zetten. Ik laad deze vervolgens in TomTom MyDrive en check nog even of er geen "rare" acties in zitten. Tot nog toe heeft het me altijd leuke verrassende routes opgeleverd.
 
Het zal aan mij liggen ik ga juist niet naar een Nederlands hotel , zit je weer met een thuis gevoel.
Onbekend maar interessant er zijn zoveel goede hotels.......
 
Laatst bewerkt:
Hiervoor al genoemd : Bozen "Steinmanwald" Meerdere keren geweest.
Wat mij betreft een aanrader, Uitbaters zijn ook zelf motorrijders en hadden goede tips/beschrijvingen van mooie routes .
Garage voor je motor en goed eten. adres ; Via Brennero 51 Leifers
 
Terug
Bovenaan Onderaan