Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leg eens twee kleine stukjes hout op de band onder dat achterste spatbord. Dan ben je dat deel van het vertekende beeld alvast kwijtIk zie wat je bedoeld.
Eens kijken wat ik daar gemakkelijk aan kan doen.
Tja, ik denk van wel. Zo'n Wildstar achrig stuur is echt wel lager, al is het moeilijk verlijken zonder california 3 ernaastZou die van mij niet lichter sturen met een iets wat rechter stuur?
22mm hydrauliek pijp en goed buigijzer. Vaak genoeg gedaan. Kun je maken zoals jij het wilt.Ik denk dat ik zelf wat ga maken.
Geen skatebord?Dan heb ik ook nog 2 Volvo's en 2 Trabantjes.
En een elektrische scooter, een elektrische fiets, een race fiets, een gewone fiets en een kroegfiets.
En een 35cc step.
Vrijdag gaan we naar la mouche geen zin om eens achter te komen?En een steekwagen. Voor de bierkratten natuurlijk.
Jammer , hopelijk morgen we nog gaan ze spreken van de grenzen te sluitenZin wel, tijd niet helaas.
Mogen Fucking woordenboekJammer , hopelijk morgen we nog gaan ze spreken van de grenzen te sluiten
Jeses man heb je smorgens geen keuzestress........?Dan heb ik ook nog 2 Volvo's en 2 Trabantjes.
En een elektrische scooter, een elektrische fiets, een race fiets, een gewone fiets en een kroegfiets.
En een 35cc step.
Ieder nadeel heeft dan ook weer zijn voordeel.Nee want ik werk vanuit huis sinds Maart......
Oja, ook nog.
Ik heb nog een schijfje van een RS liggen, die kun je op de cardan monteren (gaatjes zitten er als het goed is?). Die is iets in diameter afgedraaid en er past in ieder geval de GS klauw op. Mss heb je er wat aan?Vandaag de voorremmen gefixt.
De klauwen van de K1100 passen op de schijven van de R150GS zonder extra spacers of moeite als je het wiel maar netjes centreert. Dat gaat alleen met andere lagers in het voorwiel (van 20mm as naar 25mm as) en daarna moest ik puzzelen met de handenvol spacers die ik in de loop der jaren verzameld heb van verschillende K fietsen. Ik heb geen idee meer welke spacers het nu zijn geworden maar het is allemaal K spul en het past strak en zonder speling.
Zojuist nieuwe staalomvlochten slangen in China besteld.
De rempomp die ik ga gebruiken komt van een XJR1300 volgens mij. Stevig ding met een 18mm pomp en verstelbare hendel.
Ook gelijk nieuwe remblokken gemonteerd, die had ik nog.
De achterrem wordt een ander verhaal. De schijf van een K1100 zit op het cardan gemonteerd (slim), de schijf van een 1150GS zit op het wiel gemonteerd (dom). Het klauwtje van de K kan ik niet gebruiken want die is te breed en loopt klem tegen de spaken van het achterwiel. Ik ga wel eens rommelen tussen mijn haast eindeloze voorraad met remklauwen, schijven en andere zooi.
De eerste stappen naar een kabelboom zijn ook gezet, ik heb de ABS uit de kabelboom gevlochten, die komt niet meer terug. Alle componenten zijn aanwezig en compleet, de dynamo en startmotor zijn gemonteerd. De Motronic kast heeft een plekje gekregen, je ziet er echt helemaal niets van, hij ligt onder de tank tussen de framebuizen.