Scooter geluid zx6r '05

AmsWes

MF'er
18 mrt 2008
33
0
Beste mensen,

Mijn zx6r uit 2005 maakt scootergeluid(ik vind het niet zo netjes voor zo'n motor)
Ik heb op internet enkele uitlaten/dempers gezien die ik erop kan zetteen maar vind de prijs van 500,- een beetje aan de hoge kant.

Is er een andere oplossing die wellicht goedkoper is?

Ik hoor het wel!

:W
 
als je een demper hebt waarvan het begin of eindstuk met popnagels of bouten vast zit zou je deze uit elkaar kunnen halen en een gedeelte van het binnenwerk eruit slopen.

Verder kan je ook kijken voor sportdempers van een b-merk of zonder e-keurmerk die zijn vaak ook goedkoper, of je tikt een 2e hands demper op de kop
 
Je kunt zowiezo de klep die in de uitlaat zit permanent open zetten, moet je wel zorgen dat je het servomotortje onder de buddy fopt (zorgen dat ie niet verder kan draaien als anders) anders gaat het fi lampje branden.
Volgens Kawa geeft die klep meer vermogen bij lage toeren maar die is er gewoon ingezet om door de geluidskeuring te komen.
Ik heb hem ook permament open gezet en er is toch wel enig verschil, vond het niet genoeg dus ik heb maar een Akra besteld...
 
hey Kibimie,
Ik zie dat we dezelfde motoren hebben:D( jij wel een model jonger dan ik)
helaas is mijn motor kennis niet zo groot, dus moet ik effe checken of er iemand is die dit voor mij wil doen....
 
Je rijdt een 2005 motor en wilt een beter geluid maar een uitlaatje is te duur? Tja... :')

:N Idd....

Motor kost geld, demper ook.


Standaard klinken ze als brommertjes, ik zou zeggen: doe er wat aan. Marktplaats/ebay etc. Desnoods koop je een nieuwe.

Standaarddemper aanpassen zou ik niet doen, altijd handig om die te houden (ivm circuitdagen etc :))
 
Terug
Bovenaan Onderaan