Scott Deroue

:Y Zojuist klinkt wederom het wilhelmus op Brands Hatch voor Scott. Nog niet duidelijk wat hij volgend jaar gaat doen.
 
Laatst bewerkt:
:Y Zojuist klinkt wederom het wilhelmus op Brands Hatch voor Scott. Nog niet duidelijk wat hij volgend jaar gaat doen.
Superstock rijden voor het Tjing Tao bierteam :9

http://www.britishsuperbike.com/news/champion-deroue-set-for-superstock-progression-in-2016.aspx


CXV1E9GWEAAy-qG.jpg
 
Op de kampioensmotor met Gino Rea als ik het goed heb? *O*

full


full

_O-
 
Laatst bewerkt:
Mooi voor Scott, en genieten voor het publiek langs de baan. Super sound die MV 3pitters. In het WSS dit jaar 6 stuks.
 
Tof voor Scott dat hij in dat paddock een mooie plek gevonden heeft. Ik hoop dat-ie de overstap naar iets dat niet Moto3 is snel goed maken kan!
 
British Superstock600 he jongens, geen World Supersport (Superstock600 klasse verdwijnt op wereldniveau).
 
Laatst bewerkt:
Rijdt de Superstock 600 tijdens de BSB op Assen met het ONK mee, of rijden ze niet in Assen?
 
Gino Rea gaat voor een heel ander team WSS rijden op een MV F3 675, samen met Aiden Wagner als ik het goed heb.
 
Rijdt de Superstock 600 tijdens de BSB op Assen met het ONK mee, of rijden ze niet in Assen?

Weet ik niet.... Je hebt een Supersport race en dan nog zoiets als een support race met 600CC's, of dit de Superstock600 jongens zijn weet ik eigenlijk niet... Volgens mij is dit een soort EVO klasse, met laagdrempeligere instap om teams met ambitie om in de British Supersport te gaan rijden een kans te geven. Zoiets. Superstock klassen blijven thuis geloof ik.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij rijden British supersport en stock samen in een klasse. Maar de stock jongens rijden vaak ook mee in het ONK SS
 
Volgens mij rijden British supersport en stock samen in een klasse. Maar de stock jongens rijden vaak ook mee in het ONK SS
Of andersom, de ONK SS jongens in de support (EVO) supersport klasse. Maar wat Melandri zegt klopt wel, voor het kampioenschap rijden de stock klassen niet mee in Assen.
 
Op een F4 Superbike }) , er stond immers GROOT nieuws toch ? :P

Toprak rijdt immers ook meteen mee in de top20 van WSBK mee dus hoe moeilijk kan het zijn... :z

Helaas is Toprak gevallen en heeft iets gebroken en mag van de arts nu niet meer meedoen. Maar wat hij tot daar aan toe liet zien was idd ongelooflijk. Ik ben een groot fan van hem en ik hoop dat wat hij laat zien een voorbode is voor de komst van veel meer Turkse coureurs.

En ook ik ben zeer benieuwd naar het grote nieuws dat Scott ons heeft beloofd! Wildcard zou geweldig zijn! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan