Scott Deroue

Het nieuwe pak van Deroue:

12795561_1031051680288096_7441183374374232856_n.jpg
 
Ik denk dat de World Supersport 300 wel eens een goede opstap kan zijn naar de World Supersport 600 of Superstock 1000. Van daar uit naar de World Superbikes is een prima carrièrepad voor iemand wiens Grand Prix dromen verleden tijd moeten zijn. BSB is leuk, maar zolang je in de BSB blijft ben je op wereldniveau niet "in the picture", en ik denk dat Scott daar op langer termijn toch wil bewijzen wat hij kan.

Plus: niemand heeft ervaring in de WSS300, want het is een nieuwe internationale klasse. Als je het dan meteen goed doet, val je meteen op. Ik denk dat Scott met zijn ervaring in de GP en BSB best eens hoge ogen zou kunnen gooien.

Het Belgische team zegt mij niets, weet iemand anders daar misschien meer over te vertellen?
 
Ik denk dat de World Supersport 300 wel eens een goede opstap kan zijn naar de World Supersport 600 of Superstock 1000. Van daar uit naar de World Superbikes is een prima carrièrepad voor iemand wiens Grand Prix dromen verleden tijd moeten zijn. BSB is leuk, maar zolang je in de BSB blijft ben je op wereldniveau niet "in the picture", en ik denk dat Scott daar op langer termijn toch wil bewijzen wat hij kan.

Plus: niemand heeft ervaring in de WSS300, want het is een nieuwe internationale klasse. Als je het dan meteen goed doet, val je meteen op. Ik denk dat Scott met zijn ervaring in de GP en BSB best eens hoge ogen zou kunnen gooien.

Het Belgische team zegt mij niets, weet iemand anders daar misschien meer over te vertellen?

MtM rijd al jaren mee in de WSBK paddock voornamelijk in de Stock klassen. In de tijd dat Michael vd Mark nog Superstock600 reed waren ze 1 van zijn grotere concurrenten als ik me niet vergis met o.a. Duwelz als coureur. Ze hebben eerder ook Nederlanders in het team gehad, Koen Zeelen, Kevin Valk, Wayne Tessels. Die laatste 2 in de stock1000, van Koen Zeelen weet ik het niet.
 
Dag oma.....

Scott scoort de allereerste overwinning... *O* *O* . Iets met geschiedenis is geschreven :Y
 
Dag oma....... (alweer)..

Gisteren tijdens de Gamma Racing Day de twee WSS 300 races van het IDM gezien. Vooral tijdens race twee ging de heer Deroue er als een komeet vandoor om met 15 seconden voorsprong (zeldzaam in WSS 300) te winnen. Ik stond samen met mijn zoon bij de noordlus te kijken tijdens de tweede race, Scott Deroue kan toch echt wel sturen hoor.

Jammer dat we hier niet meer van horen......
 
Ben benieuwd of Scott het ooit voor elkaar krijgt de overstap naar het WSS600 te maken. Is toch wel 1 van de beste rijders uit het wss300 paddock. Ik zie in hem (mits met een goed team) toch wel een top 10 kandidaat in de supersport 600 klasse.
 
Scott verdient meer, in de minibikes en de NSF100 cup dacht ik al, die naam moet ik onthouden voor later!
Ondertussen wel alweer op weg naar halverwege de 20..

Hopelijk komt het een keer allemaal samen. Het moet geen jaren meer duren. O-)
 
Dag oma....... (alweer)..

Gisteren tijdens de Gamma Racing Day de twee WSS 300 races van het IDM gezien. Vooral tijdens race twee ging de heer Deroue er als een komeet vandoor om met 15 seconden voorsprong (zeldzaam in WSS 300) te winnen. Ik stond samen met mijn zoon bij de noordlus te kijken tijdens de tweede race, Scott Deroue kan toch echt wel sturen hoor.

Jammer dat we hier niet meer van horen......


En ene whalid k of s werd gewoon 2de.. zie je ook meteen het klasse verschil ( op assen ) tussen Scott,whalid en de idm coureurs.. waarbij whalid boven verwachtingen presteert
 
En ene whalid k of s werd gewoon 2de.. zie je ook meteen het klasse verschil ( op assen ) tussen Scott,whalid en de idm coureurs.. waarbij whalid boven verwachtingen presteert

Whalid Kahn of Soppe kan ook gewoon vreselijk hard sturen. Echter, heeft dat mannetje de laatste jaren op persoonlijk vlak heel veel meegemaakt, tenminste, dat maak ik even op uit verschillende interviews van de laatste jaren.

Zodra hij er zelf achter is dat er ook serieuze dingen in het leven zijn, en dat hij een heel aardige rondje kan rijden, zal het roer wel om gaan en hopen dat dat niet te laat is om nog carriere te maken binnen de racerij.

https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/149145/Waar-is-motorcoureur-Walid-Kahn-gebleven
 
Hard rijden kan die wel maar geloof mij dat het een ondankbaar jonk is ;)

Maar het ging mij vooral om het verschil onderling.. beide kennen assen erg goed.
Zie je dus wel weer dat een deroue een slag apart is, terwijl hij in de ss300 er niet met kop en schouders boven uitsteekt.

Btw had hem vorig jaar graaf op de fiets van eab gezien ipv van straalen, had hem namelijk vrij constant in de punten verwacht
 
Terug
Bovenaan Onderaan