Scott Redding topic

Hoe hij behandeld is door zijn team/Aprilia verdient geen schoonheidsprijs... staat los van het feit dat hij word vervangen door een rijder die simpelweg veel beter is en veel meer aandacht kan genereren voor het team. Jammer dat hij niet de kans had om voor Aprilia in het WSBK te rijden...

aprilia heeft geen team in het WSBK?
 
toen ze de gp traject ingingen hebben ze al aangegeven geen moeite te doen voor het wsbk.
Klopt. Toch zitten ze wel met een fabrieksrijder en zonder fiets ;)

Aprilia, Suzuki e.d. zouden gewoon in moeten stappen en wat fatsoenlijks neer moeten zetten.
 
aprilia heeft geen team in het WSBK?

Kan het helaas zo snel niet meer vinden, maar heb voorbij zien komen dat er een kans was om in WSBK te rijden en daarnaast MotoGP testwerk te verrichten voor Aprilia.. maar los van of Aprilia iets voor hem kan betekenen in dat kampioenschap had ik hem graag op die plaats gezien.
 
Kan het helaas zo snel niet meer vinden, maar heb voorbij zien komen dat er een kans was om in WSBK te rijden en daarnaast MotoGP testwerk te verrichten voor Aprilia.. maar los van of Aprilia iets voor hem kan betekenen in dat kampioenschap had ik hem graag op die plaats gezien.

wat ik zo mee kreeg was dat hij eventueel bij het team terecht kon waar ze op aprilia motoren reden maar dat team gaat volgend jaar met bmw rijden dacht ik dus geen aprilia meer in het WSBK.
 
Ja ben benieuwd wat hij kan op de V4, Bautista ging heel lang heel hard. Maar Davies lijkt nu zijn draai te vinden. In het BSB kampioenschap zijn de V4's heer en meester. Ik denk dat Redding veel heeft geleerd van de snelle korte en smalle baantjes en rijden zonder electronica.

Ik vind het een prachtige aanwinst voor het WSBK.
 
Top dat hij naar het wsbk gaat, heel erg benieuwd wat hij daar gaat laten zien.

Eindelijk weer eens beloond voor zijn harde werken in de bsb
 
Terug
Bovenaan Onderaan