Scottoiler

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.362
3.375
Helmond
eigenlijk maar 3 simpele vragen
1.werkt het ?
2 werkt het ook beter en makkelijker als iedere 500 km met een kwastje je ketting gaan zitten smeren ?
3. gaat je ketting er inderdaad langer door mee ?

ow en kom aub niet met de opmerking dat je ook spuitbussen kettingspray hebt want die dingen verafschuw ik gruwelijk. 1 dag rijden en je ketting is weer zo droog als een kurkplaat. ( ja ik heb goede merken geprobeerd zoals Shell S100 en Valvoline allemaal rommel. Duckams grease werkt duizendmaal beter tis alleen zoveel werk )
 
Ja, ik rijd het hele jaar door Plusminus 25.000 / 30.000 km per jaar. is niet zo moeilijk als je geen autorijbewijs hebt en 40 uur per week werkt niet naast de deur.
dus wat dat betreft zit het wel goed. maar welk systeem zou ik dan moeten nemen op een rf600r ?
en duckams zit in eeb blauw potje met gele deksel en is idd wit.

Drei hoe duur is dat systeem ongeveer en werkt die met zelfde principe als scottoiler ?

ps :ik ben naar de zeelandiarun dit weekend dus tot maandag !

 
Ja, ik rijd het hele jaar door Plusminus 25.000 / 30.000 km per jaar. is niet zo moeilijk als je geen autorijbewijs hebt en 40 uur per week werkt niet naast de deur.
dus wat dat betreft zit het wel goed. maar welk systeem zou ik dan moeten nemen op een rf600r ?
en duckams zit in eeb blauw potje met gele deksel en is idd wit.

Drei hoe duur is dat systeem ongeveer en werkt die met zelfde principe als scottoiler ?

ps :ik ben naar de zeelandiarun dit weekend dus tot maandag !
Dan gebruik ik dus het zelfde, is eigenlijk voor boten bedoeld, geloof ik. Het is alleen balen dat het spul niet wit blijft, zeker niet als het aan m'n kuip en velg zit geplakt... '(
 
Kettingwax
xyxthumbs.gif

10x beter dan vet uit een potje of spuitbus.
 
279 gulden staat er nu.
ik zal ze straks eens mailen vanaf me werk om te kijken of je als dealer korting krijgt :)

Ik had afgelopen weekend trouwens ook een noodoplossing meegemaakt.
man was vergeten zijn ketting te smeren en aangezien het toch alles bij elkaar zo'n 450 km zou zijn hij kijken wat ie dan kon doen.
heeft ie een pakje croma bak&braad bij ( ook toevallig hebben je ook altijd bij in je zijspan :D ) nou hij daar dus zijn ketting mee ingemseerd en jawal hoor hij liep weer supersoepel.
1 nadeel op de ketting gesmeerd spetterd croma dus wel ondanks de niet spetter technologie van croma volgens de verpakking.
het ging btw om een zzr1100 + eml speedline
 
279 gulden staat er nu.
ik zal ze straks eens mailen vanaf me werk om te kijken of je als dealer korting krijgt :)

Ik had afgelopen weekend trouwens ook een noodoplossing meegemaakt.
man was vergeten zijn ketting te smeren en aangezien het toch alles bij elkaar zo'n 450 km zou zijn hij kijken wat ie dan kon doen.
heeft ie een pakje croma bak&braad bij ( ook toevallig hebben je ook altijd bij in je zijspan :D ) nou hij daar dus zijn ketting mee ingemseerd en jawal hoor hij liep weer supersoepel.
1 nadeel op de ketting gesmeerd spetterd croma dus wel ondanks de niet spetter technologie van croma volgens de verpakking.
het ging btw om een zzr1100 + eml speedline
Dit topic gaat een hele verkeerde kant op... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan