Scotts stuurdemper voor Honda SP1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien ko je er sneller vanaf als je de prijs aanpast :? Is niet echt een interessante prijs.
 
Er kan altijd een mooi prijsje gemaakt worden! Heb de prijs iig wat aangepast. 150 euro onder de nieuwprijs is toch niet heel slecht ofzo? De demper is ook zgan.
 
Laatst bewerkt:
150 onder de nieuwprijs is net wat te hoog lijkt me, als je er 275 van maakt zal het een stuk sneller verkopen
 
Vind je? Als je de keus hebt om of een nieuwe te kopen, of deze zgan voor 150 minder? Lijkt mij een strakke deal. Nou ja, hij ligt niet in de weg. Zo groot is hij niet :) Weggeven kan altijd nog!
 
Je hebt inderdaad gelijk dat je altijd goedkoper kunt gaan, maar als je geen sp1 hebt zul je toch een montageset moeten kopen en ben zo een hoop geld meer kwijt.

Zal maar niet zeggen voor welk bedrag ik de mijne 1.5jaar geleden nieuw gekocht heb O-)
 
Laatst bewerkt:
ik heb die van mij een paar maanden geleden ook verkocht voor 275, en heb er onwijs spijt van aangezien ik er nu een nodig heb voor mn crf. Als je geen haast hebt lekker laten liggen, uiteindelijk wordt het weer zomer en wilt iedereen hem hebben :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan