Scrollbalkje werkt niet?

Spider

A dirty mind is a joy forever!
Donateur
17 aug 2001
98.214
243
Vlakbij Utrecht
De scrollbalk (nieuwe post etc) rechtsboven werkt niet, ben ik te snel en komt dat nog vandaag of is het een foutje?
 
Werkt bij mij wel:

http://www.motor-forum.nl/forum/topiclist.php/newposts

Vreemd....

Wat idd niet werkt, is klikken op categorie-naam in dropdown.

Ga ik naar kijken!
 
Oke, m'n uitleg was niet echt duidelijk (thanx Bananeman), ben dan ook geen it-er ;)
 
Ik krijg nu geen leeg wit scherm maar de melding: Het opgevraagde topic is niet aanwezig in de database.
 
Ik krijg nu geen leeg wit scherm maar de melding: Het opgevraagde topic is niet aanwezig in de database.

wit scherm en dat soort dingen komt waarschijnlijk door de proxy server op je werk waar je nu achter zit
als je thuis zit zal het probleem er niet zijn

dit had ik net ook en heb het met Duderuud net besproken, even aan de hobby gegaan hier en de oplossing gevonden ( proxy server gereset )

dit probleem zal morgenochtend opgelost moeten zijn omdat dan de meeste servers zichzelf refreshen in de nacht
maar kan ook wat langer duren
dus even geduld hebben of vragen of je systeembeheerder de proxyserver wilt resetten ( extra bak koffie doet goed bij die mannen ;) )
 
Thanx voor de info!
Die bak koffie wordt wat moeilijk aangezien al onze systeembeheerders in Duistland wonen en werken enzo. Zal ze anders morgen ff bellen "Ik kan m'n favoriete website niet meer goed op: doe daar eens wat aan!" ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan