seatcover r6 blauw

Status
Niet open voor verdere reacties.

sven600rr

geblokkeerd account
22 okt 2004
406
0
oss
heb hier een zeer nette seatcover liggen van een r6 bj 99/02

kleur is blauw

vrpr €150

interesse 0652594772
 
heb hier een zeer nette seatcover liggen van een r6 bj 99/02

kleur is blauw

vrpr €150

interesse 0652594772


Hey Sven,

Dit vind ik zeer vreemd een half uur voor je dit gepost hebt ,heb je hem van mij gekocht??
Past hij niet of ben je er nu al op uitgekeken??

(Ik hoop niet dat dit je bedoeling was om hem meteen door te verkopen)
In dat geval had ik hem liever aan iemand verkocht die er wel heel blij mee was geworden!!
 
nee maar had er vd week al eentje opgestuurd gekregen en ik had al niets meer van je ghoord.

zodoende.
 
nee maar had er vd week al eentje opgestuurd gekregen en ik had al niets meer van je ghoord.

zodoende.


Als je die van de week binnen hebt gekregen vind ik het toch vreemd dat je met mij zondagmiddag (25 mei) iets afspreekt voor 's avonds.
Of je moet er toevallig 2 nodig hebben ,maar dat blijkt uit hierboven dus ook niet.
Vind het een beetje jammer. :N
 
ja ik heb de uitlaat nodig en afspraak is afspraak ik had je voor allebei geinformeerd en dan neem ik het ook allebei af en ik heb je toch netjes betaald
 
Hey Sven,

Dit vind ik zeer vreemd een half uur voor je dit gepost hebt ,heb je hem van mij gekocht??
Past hij niet of ben je er nu al op uitgekeken??

(Ik hoop niet dat dit je bedoeling was om hem meteen door te verkopen)
In dat geval had ik hem liever aan iemand verkocht die er wel heel blij mee was geworden!!

Wat maakt het allemaal uit, je hebt het verkocht. Dan mag de nieuwe eigenaar ermee doen wat hij wil.

Als je die van de week binnen hebt gekregen vind ik het toch vreemd dat je met mij zondagmiddag (25 mei) iets afspreekt voor 's avonds.
Of je moet er toevallig 2 nodig hebben ,maar dat blijkt uit hierboven dus ook niet.
Vind het een beetje jammer. :N


Ik vind het altijd jammer dat iemand zo reageerd. Net alsof hij jaloers is dat iemand anders meer krijgt voor zijn onderdelen. Waar maak je je toch druk om, je hebt je geld toch.
 
Mja, sven koopt nu eenmaal overal r6 stuff om terug door te verkopen. Heeft al heel wat duokapjes gesleten.
Kan je me wel es zijn emailadres toemailen? Eindje terug met iemand via hotmail zitten mailen die tot tweemaal toe het geld ging overmaken voor mijn koplamp maar tenslotte toch niks meer van hem laat horen. Zou wel es willen weten of er enige connectie is :+
 
Klopt helemaal ik heb er voor gekregen wat ik er voor wilde hebben.
Dat hij er meer aan verdient boeit me totaal niet.

Maar ik vind het gewoon triest dat iemand hem na een half uur nadat hij hem gekocht heeft meteen weer verkoopt.Hij had ook kunnen zeggen dat hij hem niet meer nodig had omdat hij er al een had.Dan had ik er iemand anders blij mee kunnen maken en dat had mij een beter gevoel gegeven (iniedergeval beter als nu) !!!!
Maarja blijkbaar zijn daar de meningen over verdeeld..............................

Veel plezier met de demper

en over de seatcover , idd degene die er echt blij mee is...!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan