Seatpipes Thunderace?!

Wtr500

MF'er
25 dec 2003
123
0
Echt
Ben me helemaal onnozel aan het zoeken naar een uitlaatsysteem met seatpipes voor een Yamaha Thunderace. Klopt mijn aanname dat ik ze dus zelf zal moeten maken (aanpassen) of weet iemand welk bedrijf/merk deze kunnen leveren?

Greetzzz
 
bos heeft vroeger voor heel veel modellen seatpipes gemaakt met bijpassende kontjes. Misschien dat er toen ook iets voor de ace gemaakt is?
 
Eens gaan praten met superpole? Die doen best wel wat maatwerk. Vriend van me heeft 2 high mounts op z'n fighter zitten. Klinkt erg goed. 3 cylinder... ;)
 
Ik vraag me af of dit wel goed gaat passen want de ruimte tussen het achterwiel en de kont is bij een Ace niet zo groot, vgl met andere motoren met seatpipes. Je moet zelfs al oppassen als je een hugger en undertray wil plaatsen dat deze elkaar niet raken.

Maar ik wens je allesinds succes hiermee, maar wel re resulten posten hé :D
 
Heb vanavond tijdens de "verplichte"...uhm...kerstborrel...eens even met een kameraad van me geouwehoerd...afgesproken dat we binnenkort een "bouwtekening" gaan maken..en eens gaan brainstormen over wat te doen met de uitlaat.

Ws gaat de motor achter eerst eens 4 cm omhoog (idd ivm de ruimte), dan testrijden, en als de wegligging goed is dan eens verder kijken.

En Natas, we beginnen natuurlijk nergens aan als het niet enigzins fatsoenlijke haalbaar is. Goed of niet!

Ik hou jullie op de hoogte! O-)
 
Heb vanavond tijdens de "verplichte"...uhm...kerstborrel...eens even met een kameraad van me geouwehoerd...afgesproken dat we binnenkort een "bouwtekening" gaan maken..en eens gaan brainstormen over wat te doen met de uitlaat.

Ws gaat de motor achter eerst eens 4 cm omhoog (idd ivm de ruimte), dan testrijden, en als de wegligging goed is dan eens verder kijken.

En Natas, we beginnen natuurlijk nergens aan als het niet enigzins fatsoenlijke haalbaar is. Goed of niet!

Ik hou jullie op de hoogte! O-)

Dat met die tailrisers om hem te verhogen is goed te doen (heb ik en meerdere met me al gedaan).
Ik ben zelf niet zo`n fan van seatpipe`s vandaar mijn commentaar .

Maar wil graag pic`s zien als je der aan gaat beginnen

Succes
 
Is er niemand hier die van die seatpipes eens een fotosoepje kan brouwen?

Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien.

* Misschien gaat JiP zoiets dan ook wel onder z'n eigen Thunderace bouwen. ;) *
 
ik heb ze wel eens gezien op een tl1000s, vond het zelf niet zo mooi,

misschien heb je er wat aan,

full
 
Thanx voor de foto's. Heb der zelf ook al een aantal van internet afgeplukt. Het probleem gaat 'm idd waarschijnlijk zitten in het gebrek aan ruimte onder het zadel en in de algehele look. De Thunderace heeft van nature al een behoorlijke kont...dus het is erg van belang om met de seatpipes een slanke look te creeeren. Ik laat nog even in het midden of het seatpipes worden of aan elke kant 1 smalle parallel aan het zadel.

Ik zal iig een fotoverslag posten als alles klaar is.

Mochten er nog mensen handige tips hebben. Let me know!
 
ik vind dit opzich mooier bij een tl1000s passen,
PB090038s.jpg


maar goed het gaat hier niet om de tl1000s maar om de thunderace, ook mooi spul, maar ik blijf er zelf bij om de uitlaat gewoon origineel te houden.
 
Nu ik toch de topic heb geopend...die achtervering van een donderaas...welke merken hebben hier vervangings-set voor? Tegen welke prijs en waar te bestellen?

Die online shops helpen je niets verder namelijk!
 
ik vind dit opzich mooier bij een tl1000s passen,
(Afbeelding)

maar goed het gaat hier niet om de tl1000s maar om de thunderace, ook mooi spul, maar ik blijf er zelf bij om de uitlaat gewoon origineel te houden.

dit moet RML zien, nog één die zn TL in het bos zet! :N :+

maar post zo'n vraag anders eens op thunderace gepraat misschien heeft iemand daar het antwoord op je veringvraag,

op op http://www.thunderace.nl!!!! ja toch natas??
 
Terug
Bovenaan Onderaan