Seedorf Racing

KawaMania

Rookie
26 mei 2004
23
0
Zwolle
Kent iemand een site van Seedorf Racing? Ik ben namelijk op zoek naar merchandising, maakt niet uit wat...

en hij heeft gelijk, interesseert me geen kloot die vent maar hij geeft jong talent wel een kans.

als ik het geld had wist ik het ook wel!

Geloof me, hij wilt ook niks van jou...

Hoho, heb ik bij sommige mensen een gevoelige snaar geraakt ofzo :?

Ik ben de eerste die het toegeeft: Ja, ik juich als Seedorf scoort voor het nederlands elftal en ja ik vind het ook jammer als Ajaccieden hem uitfluiten als hij gewisseld wordt bij Ajax-AC Milan.

Maar ik vind het nu eenmaal een redelijk arrogante gast. Hij heeft zichzelf wat te hoog op zijn lijstje staan. Dat blijkt telkens weer met zijn uitspraken en gedrag binnen het Nederlands elftal. Het helpen van jonge talenten veranderd daar toch helemaal geen zak aan? Of ben je dan ineens een toffe peer? Van Nistelrooij verdient ook meer dan genoeg, waarschijnlijk zelfs meer, maar dat is wel een normale, aardige kerel gebleven, dus het kan toch ;)

Maar goed, dit is een motorforum en ik zit zwaar offtopic. Er is vast ook wel merchandise van Seedorf Racing te koop bij de TT.

Maar ik vind het nu eenmaal een redelijk arrogante gast. Hij heeft zichzelf wat te hoog op zijn lijstje staan. Dat blijkt telkens weer met zijn uitspraken en gedrag binnen het Nederlands elftal. Het helpen van jonge talenten veranderd daar toch helemaal geen zak aan? Of ben je dan ineens een toffe peer? Van Nistelrooij verdient ook meer dan genoeg, waarschijnlijk zelfs meer, maar dat is wel een normale, aardige kerel gebleven, dus het kan toch ;)
goh... ken je hem persoonlijk?

je kunt nooit afgaan van het beeld dat je krijgt via de media

en JA, dat iemand jeugdig talent helpt maakt zo iemand imho een toffe peer.

Van Nistelrooij verdient ook meer dan genoeg, waarschijnlijk zelfs meer, maar dat is wel een normale, aardige kerel gebleven

Dit zegt al genoeg. Zo simpel als mensen kunnen zijn, erg jammer. Wat weet jij nu over de persoon Van Nistelrooij (of idd Seedorf)? Van Nistelrooij komt niet al te snugger over en tevens juist alsof hij vind dat hij de ster is en beter dan wie dan ook. Gaat ook simpelweg voor het geld. Loopt te ass-kissen wanneer hij het maar kan. En na het slappe jankexcuus dat hij toch niet naar PSV teruggaat (ondanks eerder gedane uitspraken) "vanwege het supportersklimaat van tegenwoordig", heb ik helemaal alle respect voor hem verloren. Maar goed dit is inderdaad verder off-topic.

Ik geloof dat Seedorf Racing geen eigen site heeft. Verder dan:
www.hectorbarbera.com/ en www.alvarobautista.com/ (deze laatste geen engelse optie) kom ik ook niet. Op deze sites wordt echter geen echte Seedorf Racing merchandise aangeboden (afgezien van wat digitale zooi). De mogelijkheid is er wel om vragen te stellen, dus misschien dat je er op deze manier achter zou kunnen komen?

Laatst bewerkt:
wat interesseert mij die voetbal nou :Z zijn allemaal arrogante ballen.. :X

maar hij heb een raceteam! op gp niveau! gaaf toch :P

Kwis niet dat ie een raceteam had :? ...hij stijgt meteen in mijn waardering :} :}

Dit is zwaar off-topic net als de helft van de berichten hier.

Dit zegt al genoeg. Zo simpel als mensen kunnen zijn, erg jammer. Wat weet jij nu over de persoon Van Nistelrooij (of idd Seedorf)?

Ten eerste dankjewel dat je me simpel noemt, erg jammer dat mensen de mening van anderen niet respecteren, dat vind ik pas simpel! |( Er stond toch duidelijk 'IK' in mijn verhaaltje? Kortom MIJN mening. En je moet toch afgaan op het beeld van de media? Wellicht is Clarence niet arrogant maar wel heel aardig ja.

Maar waarop baseren sommigen dat hij dat niet arrogant is dan? Ook op het beeld van de media. Of bellen jullie hem 5x per week :? In dat geval neem ik mijn woorden terug. ;) Het enige wat ik bedoelde was dat van Nistelrooij wat vriendelijker overkwam in interviews. (Jaja lees goed, er stond IK in de zin) Hij is dus misschien helemaal niet aardiger, maar zo komt hij wel op MIJ over.

Van Nistelrooij komt niet al te snugger over en tevens juist alsof hij vind dat hij de ster is en beter dan wie dan ook. Gaat ook simpelweg voor het geld.

Kijk nu doe je hetzelfde als ik volgens jou. Je oordeelt over van Nistelrooij, terwijl je hem niet kent :+ En over dat geld... Alle profsporters vullen hun zakken, dus daarover is weinig discussie mogelijk. Ik denk bijvoorbeeld dat Beckham dat sponsorcontract van Adidas financieel al echt niet meer nodig had. Hetzelfde geld voor een Tiger Woods of een Michael Schumacher.

Maar goed mensen. Sorry dat ik wat gezegd heb over Clarence Seedorf. Het was mijn mening en misschien klopt die mening niet. Ik zeg al niets meer :P

Laatst bewerkt:
Voetbal is kut en Seedorf ken ik niet persoonlijk, heb dus geen idee wat voor figuur 't is. Komt knap arrogant over maar dat schijnt er bij te horen als je overbetaald (neem ik hem niet kwalijk overigens) wordt.

je kunt nooit afgaan van het beeld dat je krijgt via de media
Echt wel.

Zoals hij in de media is is hij in het echt ook, anders zou het betekenen dat hij aan het acteren is zodra hij met z'n kop in beeld is, en mocht dat het geval zijn dan is het ook een huichelaar. Ik mag die galbak ook niet, en voetballen ken hij ook niet, als je van 11 meter al niet kunt scoren wat doe je dan uberhaubt in het veld?

Echt wel.

Zoals hij in de media is is hij in het echt ook, anders zou het betekenen dat hij aan het acteren is zodra hij met z'n kop in beeld is, en mocht dat het geval zijn dan is het ook een huichelaar. Ik mag die galbak ook niet, en voetballen ken hij ook niet, als je van 11 meter al niet kunt scoren wat doe je dan uberhaubt in het veld?

volgens mij zijn er veel mensen een beetje jaloers op seedorf!!!! en wat een gelul over dat hij niet kan voetballen, ja hij zal wel bij ajax, samdoria, real madrid, inter milaan, acmilaan hebben gespeeld omdat hij geen bal kan raken, en daarboven op nog als enige speler in de wereld die met 3 verschillende clubs de championsleage heeft gewonnen, dus blijf vooral zeggen dat hij niet kan voetballen. ik geeft toe dat hij soms beter zijn bek had kunnen houden, want deze situaties hebben niet in zijn voordeel gewerkt!! maar geeft toe elke andere voetballer zou alang niet meer voor oranje willen uitkomen, als je zo behandelt zou worden door de mensen uit je eigen land!! want voor het geld hoeft hij het immers niet te doen

Echt wel.

Dat gelul allemaal... Wees blij dat een bekende Nederlander als Seedorf iets voor de motorsport doet!!!

Terug
Bovenaan Onderaan