Seine weg..Amsterdam..dodelijk ongeval

Status
Niet open voor verdere reacties.

x11 basman x11

MF veteraan
28 apr 2003
1.026
0
Almere
gisteren middag zo rond de klok van 2 uur s'middags heeft een voor mij onbekende motorrijder het leven verloren.
dit vreselijke ongeluk vond plaats op de seine weg in amsterdam(vlak bij het nieuwe cbr en sloterdijk)

de beste man klapte vol op een vrachtwagen die voor een drie kwart al op de kruising stond en bezig was met het oversteken van de seine weg.
wat is hier gebeurd......heeft de motorrijder deze vrachtwagen helemaal over het hoofd gezien??
heeft de vrachtwagen de situatie verkeerd ingeschat en is toch maar gaan rijden??

wat wederom onbegrijpelijk is is dat er geen getuigen zijn die zich bij de politie aangemeld hebben.
de politie is daarom nu ook op zoek naar getuigen van dit ongeval om helderheid te verkrijgen omtrent deze toestand.
heeft iemand bekenden,vrienden of weet ik het die hier iets van mee hebben gemaakt???

in ieder geval.............beste onbekende motormeneer......rust in vrede en heel veel sterkte aan vrienden en familie toegewenst.
 
Ik weet niet wat er gebeurt is maar weet wel dat het Westelijk Havengebied één grote blackspot is met betrekking tot dodelijke ongevallen. Het is heel triest dat het al jaren zo is en er kennelijk niet veel aan veranderd. De 80 km wegen daar zijn ook bijzonder uitnodigend om de boel open te trekken. Klote dat het gebeurt is.
 
Ik heb een ander verhaal gehoord..ze zoeken getuigen omdat totaal onbekend is wat er nou is gebeurd met die motorrijder..hij reed naast de vrachtwagen dezelfde kant op, is om onbekende redenen vol in de ankers gegaan en is zelf van zijn fiets gevallen en onder de vrachtwagen beland..heb beelden op at5 gezien en de motor had ook geen schade.
 
Geen idee wat er gebeurd is, wel dat deze op slot gaat, idd om de reden dat we geen topics opnemen over aanrijdingen waarbij geen M-F ers zelf betrokken zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan