Seizoen is klaar....wat nu?

Van het winter de racer verder klaarmaken (en sparen :+), dan ergens even testen en volgend jaar minimaal 2 zac dagen op Assen en het liefst de Endurance (als ik een team kan vinden met vergelijkbare rondetijden die nog een lid zoeken O-) )
 
Van het winter de racer verder klaarmaken (en sparen :+), dan ergens even testen en volgend jaar minimaal 2 zac dagen op Assen en het liefst de Endurance (als ik een team kan vinden met vergelijkbare rondetijden die nog een lid zoeken O-) )

Vergelijkbaar is niet nodig hoor.
Je word ingedeeld op gemiddelde rondetijd van de rijders.
Dus bij elkaar optellen.
 
sparen en overwerken zodat ik weer genoeg vrije dagen heb komend seizoen.
hopelijk een koper vinden voor de tamme suuz en dan dus ook een nieuwe racer kopen
conditie op peil houden en de tamme suuz poetsen en in een hoekje zetten want technisch is ze al klaar voor 2019
 
Nou, doel gezet voor ‘19 bij deze 😂 is waarschijnlijk tijdens de (of 1 van de) 1e racedag(en) dag ze ook weer de cursus doen tiet zat _O-
_O-
Eerst maar even sparen :+
En moet ook nog het een en ander aan de motor doen...
Radiateur... Keerringen remklauwen... Olie+filter... Kuipwerk (+isolatie/hitteschild)... Remblokken... Plus nog een hele bups aan spul wat ik zal hier besparen haha O-) :X

En dan begin volgend jaar inschrijven voor circuitdagen :) 8)7
 
ohja...Als afsluiter van het seizoen ging ik vorige week donderdag naar Zolder en vrijdag naar Assen. In sessie 2 van de 1e dag liep mijn blok kapot. Een enorm geratel, getik en geen vermogen meer. Het klonk echt verschrikkelijk. Alsof het niet meer te helpen is. Gelukkig heb ik nog een reserve blok liggen. Die moet dus nog even gewisseld worden.
 
ohja...Als afsluiter van het seizoen ging ik vorige week donderdag naar Zolder en vrijdag naar Assen. In sessie 2 van de 1e dag liep mijn blok kapot. Een enorm geratel, getik en geen vermogen meer. Het klonk echt verschrikkelijk. Alsof het niet meer te helpen is. Gelukkig heb ik nog een reserve blok liggen. Die moet dus nog even gewisseld worden.

dikke pech man....
 
Denk dat de meesten die niet in de winter naar het buitenland gaan de motor klaar maken of van onderhoud voorzien.

Daarnaast denk ik dat het voor velen een goed idee is om eens te gaan trainen in een gym of aan cardio te gaan doen om volgend seizoen fit aan de start te staan. Sommigen kopen allerlei dure "lichte" onderdelen terwijl de meeste winst vaak bij de persoon zelf te halen valt ;) Als ik soms zie met wat voor buiken sommigen op de motor stappen...
 
Denk dat de meesten die niet in de winter naar het buitenland gaan de motor klaar maken of van onderhoud voorzien.

Daarnaast denk ik dat het voor velen een goed idee is om eens te gaan trainen in een gym of aan cardio te gaan doen om volgend seizoen fit aan de start te staan. Sommigen kopen allerlei dure "lichte" onderdelen terwijl de meeste winst vaak bij de persoon zelf te halen valt ;) Als ik soms zie met wat voor buiken sommigen op de motor stappen...

goed punt!!! komt bij dat het fysiek ook veel van het lichaam vraagt en dat wordt vaak maar ff vergeten...tis meer dan alleen gas geven met bijvoorbeeld een dikke 1000
 
Denk dat de meesten die niet in de winter naar het buitenland gaan de motor klaar maken of van onderhoud voorzien.

Daarnaast denk ik dat het voor velen een goed idee is om eens te gaan trainen in een gym of aan cardio te gaan doen om volgend seizoen fit aan de start te staan. Sommigen kopen allerlei dure "lichte" onderdelen terwijl de meeste winst vaak bij de persoon zelf te halen valt ;) Als ik soms zie met wat voor buiken sommigen op de motor stappen...

Geld uitgeven kost minder moeite als sport en racen doen we voor de lol. Ook goed voor de economie... ik zeg win-win-win 😝
 
Terug
Bovenaan Onderaan