Seizoenseinde, andere motor?

Andere Motor?

  • Ja!

    Stemmen: 11 13,9%
  • Nee!

    Stemmen: 54 68,4%
  • Misschien als testrit bevalt

    Stemmen: 0 0,0%
  • Eerst de huidige verkopen

    Stemmen: 5 6,3%
  • Inruilen

    Stemmen: 1 1,3%
  • Heb hem al gekocht!

    Stemmen: 5 6,3%
  • Budget laat het toe

    Stemmen: 3 3,8%

  • Totaal aantal stemmers
    79

Fore

MF veteraan
In memoriam
27 feb 2002
23.485
0
Eindhoven (regio)
Voor de meeste van ons zit het motorseizoen er al weer bijna op. Voor de doorrijders: :} :} De modellen voor 2005 zijn al weer bekend. Begint het bij jou ook te kriebelen om te gaan testrijden op de 2005 modellen en misschien die aan te schaffen?

Naar welk merk/type gaat je voorkeur uit?
 
Nope, vanwege studerende kinderen moet ik alle zeilen bijzetten om te mogen rijden. En met deze regering wordt het er niet beter op.

Winter komt eraan dus kan een beetje sparen voor een grote beurt.
 
ik ben al van mijn motor af voor dit seizoen ik ga in het nieuwe seizoen waarschijnlijk een kawasaki zx6r kopen 2004 of 2005 model dat weet ik nog niet
 
net 3 maanden mijn motor na 6500km er nog geen genoeg van
misschien wel een testrit opo de 2005 gsxr1000 kijken of ie nog beter is :]
 
nee, ik heb net een nieuwe zx7r gekocht(2ehands) en daar blijf ik voorlopig nog wel lekker een paar seizoenen op rijden
 
Helaas groeit het geld niet op me rug.

Dit jaar al een nieuwe SV650S gekocht (2004 model) dus voorlopig moet het wel lukken :) Misschien alleen nog een oude crossmotor erbij kopen voor winter projectje om om te bouwen naar SM.
 
Ik blijf ook op m'n huidige doortuffen :)
Financien en 25kw regeling laten anders (dan andere kopen) nog niet toe :(
 
Net de 2005-modellen bekeken in Motoren&Toerisme.
Vraag ik mij af: Hoeveel mensen vinden die hoekige ontwerp-stijl
geslaagd en zitten wij echt op electr. inspuiting en dig. cockpitjes
te wachten? Trouwens heerlijk getoerd vandaag op mijn 2 dagen
"oude" bandit. Juist! Model 2004, inderdaad :9~ :]
 
tsja, mijn huidige motor is al een tijdje afgeschreven....... dat rijdt eerlijk gezegd best wel errug goedkoop, af en toe een beetje onderhoud, begin dit jaar een nieuwe koppeling. Blijft wel rijden hoor, nieuwe zit er voorlopig niet aan te komen.

Steven
Moto Guzzi 1000 SPII / EZS kompact
bj 1985, 200750km

ps; geen auto......;-))
 
tja, die CBR600F welke ik nu heb is leuk maar is geen koppelbeest (je raakt nu eenmaal gewend aan koppel als je altijd een 1 cilinder hebt gereden) en overweeg dus om die misschien te verkopen voor een andere maar anderzijds, het rijdt wel fijn en is ideaal om met wat electronische dingen mee te gaan experimenteren
 
Volgend jaar ga ik nog ff genieten van m'n K1100LT, dat jaar daarop waarschijnlijk ook nog. Daarna ga ik wel weer kijken voor een andere motor...

Bovendien heeft het nu eerst m'n prioriteit om een Gibson Les Paul te kopen (nieuw) tezamen met een goeie versterker (ook nieuw), dus volgend jaar ga ik daaraan failliet, dus eigenlijk uberhaupt geen geld voor een andere motor volgend jaar...
 
Niet dat er elk seizoen iets nieuws komt; maar toevallig wel uiterst geintereseerd in de K1200s van BMW; als vervanging van mij R1100s boxercup....
Mis toch die 2 extra cilinders wel ....
Heb proefrit afgesproken met de dealer hier in de buurt.... Ben benieuwd


ZXR
 
als mijn wijffie alleen maar hoort dat ik over een andere motor na denk schiet ze me neer. Dit jaar de nieuwe Blade gekocht dus de komende jaren geen andere. Moet er eerst weer een betere uitkomen en die is er het komende jaar in ieder geval niet
 
ik rij altijd jarenlang op mijn motorfietsen.
ik begrijp ook niets van mensen die elk jaar het nieuwste model kopen.
na een seizoen heb je je huidige motor net leren kennen en dan moet je het volgend seizoen weer opnieuw beginnen.
wanneer valt eigenlijk "het seizoenseinde" :?
is dat wanneer er alleen nog bmw en guzzirijders op de weg zijn met een enkele verdwaalde pan european?
 
ik ben wel op zoek naar een andere motor, maar dat komt vooral omdat mijn GS500 niet meer te maken is(door mijzelf dan, en de dealer vraagt er teveel voor)
 
Terug
Bovenaan Onderaan