Youri27
MF'er
Had sowieso niet gekund ivm werk ik het buitenland maar dat klopt ook, als ik wel in de gelegenheid was, ging ik nog niet.Kortom; je gaat niet naar die seizoensopening.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Had sowieso niet gekund ivm werk ik het buitenland maar dat klopt ook, als ik wel in de gelegenheid was, ging ik nog niet.Kortom; je gaat niet naar die seizoensopening.
Service is top. Vriendelijkheid ook.Service vooral maar ook kennis en bereidbaar om dingen uit te leggen cq te laten zien aan de motor.
Dan heb je die onbekwame belg nog niet meegemaakt zeker bij de onderdelen balie? Én weet hij niet waar hij over praat én hij laat je gerust 10 minuten staan zonder je 1 blik waardig te gunnen ook al is hij niet aan het bellen of met een andere klant bezig. Prima als hij ergens mee bezig is achter de pc maar je kan dan wel even zeggen 'ik kom zo bij u'.Service is top. Vriendelijkheid ook.
Beweer ik dat ergens? Volgens mij deel ik alleen maar mijn ervaring(en) bij dat bedrijf. Wat ieder ander doet staat hem/haar uiteraard geheel vrij om te doen en laten wat zij/hij wilt.En vanuitgaande (natuurlijk) dat jou ervaring bepalend is voor de gehele gang van zaken bij Goedhart..................
Agree to disagree.De laatste 2 jaar is het echt een pauper bedrijf geworden waar kennis zwaar ontbreekt.
Het is alleen niet het juiste topic.Beweer ik dat ergens? Volgens mij deel ik alleen maar mijn ervaring(en) bij dat bedrijf. Wat ieder ander doet staat hem/haar uiteraard geheel vrij om te doen en laten wat zij/hij wilt.
Gewoon doen en de rest negeren.Ik ga twijfelen of ik nog topics moet openen in het Waar is wat te doen-overzicht als het steeds zal leiden tot discussies
Ik ben voornamelijk boven geweest. Bij Ed. Prima hulp en advies. Beneden nog geen ervaring.Dan heb je die onbekwame belg nog niet meegemaakt zeker bij de onderdelen balie? Én weet hij niet waar hij over praat én hij laat je gerust 10 minuten staan zonder je 1 blik waardig te gunnen ook al is hij niet aan het bellen of met een andere klant bezig. Prima als hij ergens mee bezig is achter de pc maar je kan dan wel even zeggen 'ik kom zo bij u'.
Tevens hebben ze grive fouten gemaakt in het herstel van m'n motorfiets en m'n vriendin voorgelogen mbt te vervangen onderdelen. Ook hebben ze haar dezelfde bagger kwaliteit onderdelen onder haar motor geschroef nadat ze nadrukkelijk gezegd had dit niet te willen. Zo kan ik wel even doorgaan. Nogmaals vroegàh was het een prima zaak, nu zijn ze gewoon zwaar onderuit gegleden en echt een baggere service en klandizie is ervoor terug gekomen.
Doe het dan voor ons. De grote groep die jou stilzwijgend en dankbaar volgt. In ieder geval ik dus.Ik ga twijfelen of ik nog topics moet openen in het Waar is wat te doen-overzicht als het steeds zal leiden tot discussies
Ik ben met vier fietsen vijf jaar exclusief bij de BMW dealer geweest.
Die gunde ik geen nieuwe motor meer, dus een Yamaha dit jaar hier gekocht
Maar het is inderdaad ook niet zo dat ik gelijk heel enthousiast ben en de Bimota bij Goedhart zou kopen.
Die hoogstaande service en kundige werkplaats zie ik ook wat minder.
Maar straks wel weer rondneuzen en naar de Kawasaki EV kijken.
Gratis koffie en motors kieken. Bijna alles wat we willen.
Misschien dat een eenmanszaak meer is wat wij zoeken.
En dan ook met 10+ dealerschappen.
Het zal de schaalvergroting wel zijn waardoor alles wat minder hoogstaand aan het worden is.
Dat heb ik pas bij de derde.Die koffie is echt goor. Niks bonen. Gewoon sap net als cola uit pistool bij de hema oid. Bah
Leuk om te kijken en daar laat ik het bij na mijn laatste aankoopDat heb ik pas bij de derde.
Toch maar weg na een paar slokjes.
Gelukkig is de rest van de winkel top.
De thee is ook best te drinken .Ik heb nog nooit koffie gedronken bij Goedhart. De warme chocomel lust ik wel.
Aha die buik heb je van de chocomel..Ik heb nog nooit koffie gedronken bij Goedhart. De warme chocomel lust ik wel.
Voor zover ik weet heb je mijn buik nog nooit gezien.Aha die buik heb je van de chocomel..
Ja, dat was natuurlijk bij een meeting met OgriUK.Voor zover ik weet heb je mijn buik nog nooit gezien.
En ik heb nu een lekker glaasje Merlot voor mijn neus.
Ik ook. Beetje prijzig misschien, maar nooit gezeik als er wat aan je fiets mankeert. Fixen garantie gevallen ook snel als de fabrikant niet thuis geeft. Wat mij betreft topzaak, met 2 poten in de klei.Ik heb nog nooit koffie gedronken bij Goedhart. De warme chocomel lust ik wel.
Er is altijd wel wat te klagen, maar ik vind het best wel een goede motorzaak.