Seizoensopening Goedhart

Service is top. Vriendelijkheid ook.
Dan heb je die onbekwame belg nog niet meegemaakt zeker bij de onderdelen balie? Én weet hij niet waar hij over praat én hij laat je gerust 10 minuten staan zonder je 1 blik waardig te gunnen ook al is hij niet aan het bellen of met een andere klant bezig. Prima als hij ergens mee bezig is achter de pc maar je kan dan wel even zeggen 'ik kom zo bij u'.

Tevens hebben ze grive fouten gemaakt in het herstel van m'n motorfiets en m'n vriendin voorgelogen mbt te vervangen onderdelen. Ook hebben ze haar dezelfde bagger kwaliteit onderdelen onder haar motor geschroef nadat ze nadrukkelijk gezegd had dit niet te willen. Zo kan ik wel even doorgaan. Nogmaals vroegàh was het een prima zaak, nu zijn ze gewoon zwaar onderuit gegleden en echt een baggere service en klandizie is ervoor terug gekomen.
 
Beweer ik dat ergens? Volgens mij deel ik alleen maar mijn ervaring(en) bij dat bedrijf. Wat ieder ander doet staat hem/haar uiteraard geheel vrij om te doen en laten wat zij/hij wilt.
Het is alleen niet het juiste topic.
Dit gaat over de seizoensopening. :)
 
Ik ga twijfelen of ik nog topics moet openen in het Waar is wat te doen-overzicht als het steeds zal leiden tot discussies 😬
 
Dan heb je die onbekwame belg nog niet meegemaakt zeker bij de onderdelen balie? Én weet hij niet waar hij over praat én hij laat je gerust 10 minuten staan zonder je 1 blik waardig te gunnen ook al is hij niet aan het bellen of met een andere klant bezig. Prima als hij ergens mee bezig is achter de pc maar je kan dan wel even zeggen 'ik kom zo bij u'.

Tevens hebben ze grive fouten gemaakt in het herstel van m'n motorfiets en m'n vriendin voorgelogen mbt te vervangen onderdelen. Ook hebben ze haar dezelfde bagger kwaliteit onderdelen onder haar motor geschroef nadat ze nadrukkelijk gezegd had dit niet te willen. Zo kan ik wel even doorgaan. Nogmaals vroegàh was het een prima zaak, nu zijn ze gewoon zwaar onderuit gegleden en echt een baggere service en klandizie is ervoor terug gekomen.
Ik ben voornamelijk boven geweest. Bij Ed. Prima hulp en advies. Beneden nog geen ervaring.😀
 
Ik ben met vier fietsen vijf jaar exclusief bij de BMW dealer geweest.
Die gunde ik geen nieuwe motor meer, dus een Yamaha dit jaar hier gekocht
Maar het is inderdaad ook niet zo dat ik gelijk heel enthousiast ben en de Bimota bij Goedhart zou kopen.
Die hoogstaande service en kundige werkplaats zie ik ook wat minder. :)

Maar straks wel weer rondneuzen en naar de Kawasaki EV kijken.
Gratis koffie en motors kieken. Bijna alles wat we willen. ;)

Misschien dat een eenmanszaak meer is wat wij zoeken.
En dan ook met 10+ dealerschappen. :+
Het zal de schaalvergroting wel zijn waardoor alles wat minder hoogstaand aan het worden is. -O-

Die koffie is echt goor. Niks bonen. Gewoon sap net als cola uit pistool bij de hema oid. Bah
 
Voor zover ik weet heb je mijn buik nog nooit gezien.
En ik heb nu een lekker glaasje Merlot voor mijn neus.:9
Ja, dat was natuurlijk bij een meeting met OgriUK.
Die sportieve spierbundel.
 
Ik heb nog nooit koffie gedronken bij Goedhart. De warme chocomel lust ik wel.
Er is altijd wel wat te klagen, maar ik vind het best wel een goede motorzaak.
Ik ook. Beetje prijzig misschien, maar nooit gezeik als er wat aan je fiets mankeert. Fixen garantie gevallen ook snel als de fabrikant niet thuis geeft. Wat mij betreft topzaak, met 2 poten in de klei.
 
Gisteren eind van de middag/ begin avond geweest. Was heel rustig, ze hadden op meer mensen gerekend aan het aantal medewerkers te zien. Wel leuk om alle nieuwe modellen eens te zien en wat rond te kijken! Ook de Shoei personal fitting laten doen.
 
Met het weer van maandag/dinsdag zat ik over een kwartier op de motor.
Nu is het wat minder lollig die honderd kilometer. :]
 
Ik ga op de zaterdag met wat vrienden. Het is voor ons een leuk uitje, lekker motoren kijken, beetje kwijlen over al het moois. Doen nooit moeilijk over testrijden, heb er ook weleens een motor besteld en door levertijd zonder morren weer kunnen annuleren. Staat nu wel een nieuwe Street Triple R in bestelling die ik hopelijk snel kan ophalen.
 
Zo zie je maar dat iedereen het anders ervaart
Heb er denk al 5 Ducati ‘s gekocht
In de afgelopen jaren
Altijd prima geholpen en ook in de werkplaats
Gisteravond ff wezen kijken bij de seizoensopening , wel leuk zo in februari
 
Terug
Bovenaan Onderaan