Sena 20s: alternatieven?

kjiratsiekoedel

Die hard MF'er
28 jul 2011
307
2
Utrecht
Ik ben op zoek naar een bluetooth headset (1 setje) met de volgende eisen:
-bluetooth multitasking: dus verbinden met de bijrijder, telefoon (bellen/muziek) en GPS tegelijk
-ik wil dat de bijrijder uiteraard ook naar dezelfde muziek van de telefoon kan luisteren (aangezien een telefoon maar aan 1 apparaat kan connecten moet de muziek dus via de masterset gaan)
-mogelijkheid om de set op de helm vast te plaken ipv klemmen (ik heb daar de schakelaar voor mijn zonneklep)
-goede geluidskwaliteit mic&luidsprekers.

Momenteel heb ik een goedkoop china-setje waarmee ik maar met 1 apparaat kan connecten. Ook is 't geluid al snel belabberd.

Ik kom eigenlijk alleen de Sena 20s tegen, Maar die vind ik dan wel weer heel erg duur. Ik begrijp dat de voorloper weer geen multitasking heeft (je moet audiokanaal selecteren). Ik was benieuwd of er al alternatieven bekend zijn? Ik kon ze zelf niet vinden, jullie?
 
Mijn Scala Rider Q3 kan dat ook allemaal voor zover ik weet.
Alleen is het geen echte multitasking maar schakelt hij per kanaal over in volgorde van belangrijkheid. Dus je kan met je bijrijder praten en dan zegt de GPS effe iets en gaat je bijrijder kanaal effe dicht en weer open.
Net zoals met de gsm, muziek luisteren en praten tegelijkertijd is niet mogelijk, maar wel schakelt hij vanzelf over.
Ik heb nog nooit gehad dat ik mijn muziek met de bijrijder wou delen, en de bijrijder ook niet. (maar het werkt)
 
Zelf heb ik een scala rider G9x maarehh vind het maar een onding voor intercom groep van 4+ .
Voor jou gebruik is hij perfect.
De scala q3 is een voordeliger alternatief doet alles wat jij wil.

Maar... Sena is ook erg goed.
 
Neehee, zoals jezelf al ontdekt hebt kan dat alleen maar met de 20s - en daarom vragen ze er dus ook meer geld voor ;)
Overigens ontgaat het nut van veel van die functies mij volkomen, dus hou ik het nog even bij de smh10.
 
Laatst bewerkt:
Had eerst een jabra met oortje voor mijn mp3 speler en heb nu een S20 om de muziek in mijn helm te horen en moet zeggen dat het geluid veel beter is.

Kan de S20 iedereen aanraden wat dat betreft. Hoe het met bellen en communiceren is weet ik niet
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan