sepang

Het verschil in deze is dat Biaggi niet en Rossi wel heeft lopen klagen en janken over die straf van 6 seconden. Als je met vuur speelt moet je op de blaren kunnen zitten.

In deze vind ik het dus een erg kinderachtige reactie van Rossi, die de wedstrijdleiding belachelijk wil maken omdat hun uitvoering hebben gegeven aan de regelementen die zijn opgesteld en waarvan je mag verwachten dat iedereen ze kent.

Opmerkelijk dat dus niet de door velen als huilebak afgeschilderde Max Biaggi, maar de door velen op handen gedragen Valentino Rossi hier nu de huilebak is.

...of zou dat komen dat het protest, tegen team Yamaha, van Repsol Honda kwam? en dat Movistar Honda zich daarbij aansloot? logisch misschien dat Biaggi niet klaagde! Het protest tegen het team Pons kwam van Yamaha en daarbij sloten zich de andere Honda teams niet aan! Wat een toeval :Z
 
...of zou dat komen dat het protest, tegen team Yamaha, van Repsol Honda kwam? en dat Movistar Honda zich daarbij aansloot? logisch misschien dat Biaggi niet klaagde! Het protest tegen het team Pons kwam van Yamaha en daarbij sloten zich de andere Honda teams niet aan! Wat een toeval :Z
Wie er protest aan heeft getekend maakt in deze helemaal niets uit. Als je te hard rijdt en je krijgt een boete moet je niet janken. Als je iets illegaals doet in de racerij en je wordt erop betrapt dan moet je niet janken als je een boete krijgt.
En niet zeggen dat men niet wist dat het niet mocht, anders ga je het niet stiekem in het donker doen.
 
Rossi is dé smaakmaker van het GP-circus, ik wou dat er meer waren zoals hij. Prachtig hoe hij in de uitloopronde steeds weer iets leuks verzint, iets met een knipoog.

Vergelijk dat eens met die duffe zakenmannetjes die je ziet in de persconferentie na een Formule 1 wedstrijd...

Geef mij Rossi maar. En Biaggi. En Gibernau. Maar in de uitloopronde toch vooral Rossi.
 
tja....ben al jaaaaaaaaaaaaren max fan...baal er een beetje van dat ie niet helemaal uit de verf komt,maar toch kan k die maffe akties van rossi wel waarderen
 
je moet de humor er gewoon van inzien en niet denken dat ie t doet om de racedirectie belachelijk te maken.
hoe dan ook,ik vond t een saaie race maar de overwinning van rossi maakte het weer goed *D
het is voor mij wel zeker dat rossi kampioen word.
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} voor the italiaanse god ( rossi ).
hij rijd zich straks gewoon met een yamaha naar de wk titel.
ik heb alle respect voor die man :} :} :} :} :} :} :} :}
aankomende zondag is ie kampioen. :} :}
 
Ik ga je raad opvolgen om het inderdaad als geintje te zien..maar geef mij maar Max of Edwards. Ach ja..iedereen heeft zijn/haar favoriet...en tja..je kunt niet ontkennen dat Rossi onmetelijk veel talent heeft en het ook weer keer op keer waar maakt (euhm...waar was onze vrolijke spaanse vriend eigenlijk die het ook waar zou moeten maken?). Toch hoop ik dat Max volgend jaar (las in een ander topic dattie wellicht naar het officiële team zou gaan???) wat meer/constanter helemaal voorin te vinden is..en kan strijden voor de titel.
 
Gaan we nu zeiken over de lollig bedoelde acties van Rossi in de uitloopronde? Wat willen jullie dan, een uitloopronde a la F1 waar elke spontaniteit verboden is in de reglementen? (bijvoorbeeld het maken van een zgn. donut). Het is verdomme ook nooit goed.

Schumacher wordt verweten dat het zo'n ijskonijn is, en dan gaan wij emmeren over Rossi omdat ie te kleurrijk is..... B|
 
Gaan we nu zeiken over de lollig bedoelde acties van Rossi in de uitloopronde? Wat willen jullie dan, een uitloopronde a la F1 waar elke spontaniteit verboden is in de reglementen? (bijvoorbeeld het maken van een zgn. donut). Het is verdomme ook nooit goed.

Schumacher wordt verweten dat het zo'n ijskonijn is, en dan gaan wij emmeren over Rossi omdat ie te kleurrijk is..... B|

nederlandse sportliefhebbers zeiken nu eenmaal graag......over het nederlands elftal, verstappen, vd goorbergh, inge de bruin, ankie van grunsven........vergeet ik er nog een paar....o ja en over rossi :+
 
Dat ten eerste..kwa dat sportliefhebbers graag zeiken. Daarnaast heb ik al gezegd dat ik heb gezien dat anderen het WEL erg leuk vinden die toneelstukjes maar dat ik persoonlijk liever een burnout en een wheelie zie..maar dat dat dus MIJN voorkeur heeft.

Enne..ik zou het erg gaaf vinden als een kawasaki zou winnen..maar voor mij hoeft Nakano (of Hofmann) zijn motor niet te kussen....een paar mooie burn-outs en wheelies daarentegen zou ik wel kunnen waarderen.

Enne..over Schumacher ga ik het niet eens hebben. (over het nederlands elftal ook niet trouwens)
 
Het verschil in deze is dat Biaggi niet en Rossi wel heeft lopen klagen en janken over die straf van 6 seconden. Als je met vuur speelt moet je op de blaren kunnen zitten.

In deze vind ik het dus een erg kinderachtige reactie van Rossi, die de wedstrijdleiding belachelijk wil maken omdat hun uitvoering hebben gegeven aan de regelementen die zijn opgesteld en waarvan je mag verwachten dat iedereen ze kent.

Opmerkelijk dat dus niet de door velen als huilebak afgeschilderde Max Biaggi, maar de door velen op handen gedragen Valentino Rossi hier nu de huilebak is.

Het is niet zo zwart/wit zoals jij het nu stelt dat Rossi heeft lopen "klagen en janken" zoals jij het noemt.

Zoals je ongetwijfeld weet zijn de mannen die vroeger het team vormden van Mick Doohan (met aan het hoofd Jeremy Burgess) gaan werken met Rossi toen hij voor HRC ging rijden. Toen Doohan nog reed werd dat heel vaak gedaan, dat oprullen van de startplek van Doohan. Het was toen het team van HRC die dat regelmatig deed, onder leiding van Burgess. Nu Burgess en zijn mannen samen met Rossi zijn over gestapt naar Yamaha en ze doen precies hetzelfde als wat ze deden toen ze nog voor HRC werkten, dan is HRC er als de kippen bij om een officieel protest in te dienen.

Wie zit er hier dus te janken?
 
Het is niet zo zwart/wit zoals jij het nu stelt dat Rossi heeft lopen "klagen en janken" zoals jij het noemt.

Zoals je ongetwijfeld weet zijn de mannen die vroeger het team vormden van Mick Doohan (met aan het hoofd Jeremy Burgess) gaan werken met Rossi toen hij voor HRC ging rijden. Toen Doohan nog reed werd dat heel vaak gedaan, dat oprullen van de startplek van Doohan. Het was toen het team van HRC die dat regelmatig deed, onder leiding van Burgess. Nu Burgess en zijn mannen samen met Rossi zijn over gestapt naar Yamaha en ze doen precies hetzelfde als wat ze deden toen ze nog voor HRC werkten, dan is HRC er als de kippen bij om een officieel protest in te dienen.

Wie zit er hier dus te janken?
helemaal mee eens

nu jij weer *D
 
Het is niet zo zwart/wit zoals jij het nu stelt dat Rossi heeft lopen "klagen en janken" zoals jij het noemt.

Zoals je ongetwijfeld weet zijn de mannen die vroeger het team vormden van Mick Doohan (met aan het hoofd Jeremy Burgess) gaan werken met Rossi toen hij voor HRC ging rijden. Toen Doohan nog reed werd dat heel vaak gedaan, dat oprullen van de startplek van Doohan. Het was toen het team van HRC die dat regelmatig deed, onder leiding van Burgess. Nu Burgess en zijn mannen samen met Rossi zijn over gestapt naar Yamaha en ze doen precies hetzelfde als wat ze deden toen ze nog voor HRC werkten, dan is HRC er als de kippen bij om een officieel protest in te dienen.

Wie zit er hier dus te janken?
Dus het is in jouw ogen terecht om te klagen wanneer je zelf een overtreding hebt begaan?

[edit]
ik wist trouwens niet dat dit een gebruikelijke methode was. Als dat daadwerkelijk zo is, dan is het idd. erg triest dat HRC in deze nu zo heeft gehandeld, dat ben ik met je eens.
Maar blijft de vraag, als het gebruikelijk is, waarom gebeurt het dan in het donker?
 
Laatst bewerkt:
Waar zit dat: ik ben met stommerd icoontje?

Soms zit het mee en soms zit het tegen moeten ze maar denken. Soms ziet niemand er iets van en heb je dus een (klein) voordeel. Soms zit het tegen en wordt je (in mijn ogen terecht) achteraan op de grid gezet. Ik hoor ook vrij weinig mensen 'klagen' dat Biaggi ook achteraan gezet werd. Dan vindt iedereen het weer 'mooi' dat hij er ook bijgelapt is door het team van Rossi.

Als je vindt dat Rossi genaaid is, dan zou je op zijn minst ook vraagtekens moeten zetten bij het feit dat Yamaha hetzelfde heeft gedaan bij Biaggi. Dat is dan ook 'matennaaierij'. Overigens ben ik van mening dat ook Biaggi terecht naar achteren gezet is. Maar goed..wellicht is dit wel heel erg off topic aan het gaan op deze manier...het topic gaat tenslotte over de race in Maleisië.
 
Het is niet zo zwart/wit zoals jij het nu stelt dat Rossi heeft lopen "klagen en janken" zoals jij het noemt.

Zoals je ongetwijfeld weet zijn de mannen die vroeger het team vormden van Mick Doohan (met aan het hoofd Jeremy Burgess) gaan werken met Rossi toen hij voor HRC ging rijden. Toen Doohan nog reed werd dat heel vaak gedaan, dat oprullen van de startplek van Doohan. Het was toen het team van HRC die dat regelmatig deed, onder leiding van Burgess. Nu Burgess en zijn mannen samen met Rossi zijn over gestapt naar Yamaha en ze doen precies hetzelfde als wat ze deden toen ze nog voor HRC werkten, dan is HRC er als de kippen bij om een officieel protest in te dienen.

Wie zit er hier dus te janken?
:^

Bovendien was die veegactie een sneer richting HRC en niet richting de wedstrijdleiding, om bovengenoemde reden. De beslissing voor het poetsen van de startplek was van Burgess omdat hij dat ook voor Doohan altijd al deed, het protest tegen Biaggi was van Yamaha tegen een Honda team.
Ik zie nergens de naam Rossi staan.........ook heb ik Rossi niet horen "janken" of een protest zien aantekenen tegen de straf.
Ze hebben iets geprobeerd, zijn genaaid en hebben de straf geaccepteerd...that's all.
 
Volgens de speaker was Rossi zijn beklag gaan doen bij Sete, die tegen Rossi zei er niets vanaf te hebben geweten. Dat bedoelde ik met 'klagen en janken'.

Zoals ik reeds zei, ik wist niet dat dit in het verleden vaker is gedaan (door HRC). Vandaar dat ik er ook vanuit was gegaan dat het vegen op de baan een sneer was richting de wedstrijdleiding en niet richting HRC.
 
en buitendat...ut maakt rossi geen flikker uit of ie nou op pole staat of op de 24ste plek....als ie er op was blijven zitten vorige race...had gewoon top 3 gefinished!!
 
Hufter Racing Corporation bestaat uit heel veel onsportieve japanners. Ik schaam me wat dat betreft dat ik een Honda rijdt. Wat zijn die gasten kleinzielig. Maar ja wat wil je ook als een kleine opdonder met een bloemkoolkapsel je hele race afdeling in hun hempie zet omdat hij met een kwalitatief veel mindere brommert de hele boel het snot voor de ogen rijdt.
Het was ook al zo kinderachtig dat Rossi pas per 01-01-2004 mocht gaan testen met zijn yammie. Je ziet maat weer niet alles is te koop en ook al heb jee n budget van weet ik veel dat ene irriatnte jochie is (gelukkig) niet te koop.
Die mentaliteit blijven ze denk ik altijd houden en daarom hoop ik dat Rossi nog vele keren kampioen wordt op alle motoren maar niet op een Honda.
 
Volgens de speaker was Rossi zijn beklag gaan doen bij Sete, die tegen Rossi zei er niets vanaf te hebben geweten. Dat bedoelde ik met 'klagen en janken'.

Hij negeerde Gibernau in de uitloopronde ook volledig trouwens. Dan vat hij het in mijn ogen best persoonlijk op.
 
Inderdaad...beetje sneu inderdaad dat Rossi pas per 1 januari naar Yamaha mocht gaan. Waarin een grote fabrikant klein kan zijn. Net een klein kind dat niet tegen zijn verlies kan.

Maar dat Rossi niet te koop zou zijn...had Ducati vorig jaar niet naar buiten gebracht dat de heer Rossi 10 miljoen wilde hebben? :P

Ach ja..toch zie ik liever Rossi kampioen worden dan die jankert van een Gibernau, hoewel ik het totaal negeren van Gibernau door Rossi ook een beetje kinderachtig vindt. Wat is er nou mooier dan een tegenstander verslaan met ZO'N grote marge dat die tegenstander je moet feliciteren. Zo zou ik er tenminste over denken.
 
Laatst bewerkt:
Hij negeerde Gibernau in de uitloopronde ook volledig trouwens. Dan vat hij het in mijn ogen best persoonlijk op.
Voor zover men het hier op de spaanse tv bracht had Rossi gezegd nav het heel gezeik "als ik al een reden zocht om Sete te negeren, dan heb ik er nu een gevonden".
Je wordt hier op de spaanse tv met interviews met Gibernau doodgegooid en hoe vaker ik m hoor lullen, hoe meer ik een hekel aan m krijg, dit in tegenstelling met bijv Ruben Xaus, die het NIET hoog in z'n bol krijgt als ie eens lekker rijdt.
 
Ach, over de koude oorlog tussen Rossi en Gibernau: het zal wel weer iets zijn wat tussen de coureurs nauwelijks speelt, maar wat vooral door de persmuskieten enorm wordt opgeblazen....
 
En trouwens wat mij opvalt: vorig jaar was iedereen hier vol lof over Gibernau, dat het zo leuk was dat ie Rossi wat tegenstand gaf en nu kan ie opeens geen goed meer doen. Raar.

En iedereen is opeens helemaal into Nakano...

:X
 
Dat is het....zolang die gasten anoniem rondrijden en af en toe eens een uitschieter hebben ken je ze niet. Gibernau is een goede coureur maar doet zo overdreven als ie wat heeft gepresteerd....vooral dat Katoh gedoe doet het hem een beetje. Maar geen mens is perfect en geen mens is hetzelfde....
 
Ach, over de koude oorlog tussen Rossi en Gibernau: het zal wel weer iets zijn wat tussen de coureurs nauwelijks speelt, maar wat vooral door de persmuskieten enorm wordt opgeblazen....
Toch kan ik me af en toe niet aan de indruk onttrekken dat Rossi graag een beetje psychologische oorlogsvoering toepast. Kijken of de ander de druk kan hebben.

Werkt perfect bij Biaggi.... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan