sepang

Gibernau heeft het bij mij verspeeld toen hij liep te janken en te zeiken dat hij 2e werd achter Rossi (Assen meen ik). Stond 'ie daar met een grafstemming op het podium...eikel.

Elke underdog die het ineens goed gaat doen is mijn held, dat het toevallig Nakano is...
 
Stel dat Gibernau niet zo rijden dit jaar ;)
Dan zou Rossi het wel heel makkelijk die titel binnen halen.
Buy the way,die Gibernau is een apart raar mannetje die teveel van zijn inbreng geniet.
Ik vraag mij af of hij in zijn team zo geliefd is,ik twijfel hieraan.
Geef mij Barros maar,die toont een opmerkelijk karakter,strijdend ten onder en toch altijd weer hard gaan.En dat al heel lang in de topklasse van de motorracerij,alleen kampioen worden is een droom voor hem.
 
Nieuwelingen die de kampioen kunnen uitdagen hebben natuurlijk altijd een streepje voor bij velen. Ook bij mij...al had ik gehoopt dat die uitdager Biaggi (al is dat geen nieuweling) of Edwards (relatief nieuw bij de MotoGP) had geheten. Van Gibernau ben ik nooit zo'n fan geweest..maar dat hij met zo'n viertakt WEL overweg kan is niet te ontkennen.
 
en nog steeds geen link van de race die ik kan downloaden he???
lekker is dat... ;(

help me out please?
 
Hij negeerde Gibernau in de uitloopronde ook volledig trouwens. Dan vat hij het in mijn ogen best persoonlijk op.
[/quotjah idd iets te persoonlijk.maar toen gibernau in le mans een aantal fabrieks onderdelen erop had geschroeft,werd hij niet gestraft :( ( ik weet ook,dit is geen goed excuus van me om rossi goed te praten ). en k denk dat ie daarom ook wel een beetje kwaad om is geworden.
maar ik kan mijn eigen er wel iets bij voorstellen.
 
Dus het is in jouw ogen terecht om te klagen wanneer je zelf een overtreding hebt begaan?

[edit]
ik wist trouwens niet dat dit een gebruikelijke methode was. Als dat daadwerkelijk zo is, dan is het idd. erg triest dat HRC in deze nu zo heeft gehandeld, dat ben ik met je eens.
Maar blijft de vraag, als het gebruikelijk is, waarom gebeurt het dan in het donker?
en trouwens, ik vind t niet gek dat rossi er een klacht tegen indient.
hij wist er niks van af,en rossi moet er voor op de blaren zitten.
wat ik echt onterecht vind.
als je een paar uurtjes voor de race te horen krijgt dat je achteraan moet beginnen,omdat je team iets heeft geflikt wat niet mocht,kan ik mn eigen goed indenken wat er toen door m heengaat.
maar het is nu eenmaal gebeurt.
k weet mn voorspelling voor volgende week al *D

rossi wint :} en is gelijk ook kampioen
hayden word 2e
en capi pakt zijn eerste podium dit jaar
 
jah idd iets te persoonlijk.maar toen gibernau in le mans een aantal fabrieks onderdelen erop had geschroeft,werd hij niet gestraft :(

En waarom zou hij dan gestraft moeten worden?
Gibernau heeft een klanten-Honda en krijgt sinds enige tijd de steun van HRC. Deze zal hem uiteraard van nieuwe dingen voorzien om het Rossi moeilijk te kunnen maken.
 
Het is niet zo zwart/wit zoals jij het nu stelt dat Rossi heeft lopen "klagen en janken" zoals jij het noemt.

Zoals je ongetwijfeld weet zijn de mannen die vroeger het team vormden van Mick Doohan (met aan het hoofd Jeremy Burgess) gaan werken met Rossi toen hij voor HRC ging rijden. Toen Doohan nog reed werd dat heel vaak gedaan, dat oprullen van de startplek van Doohan. Het was toen het team van HRC die dat regelmatig deed, onder leiding van Burgess. Nu Burgess en zijn mannen samen met Rossi zijn over gestapt naar Yamaha en ze doen precies hetzelfde als wat ze deden toen ze nog voor HRC werkten, dan is HRC er als de kippen bij om een officieel protest in te dienen.

Wie zit er hier dus te janken?

Het is natuurlijk wel de vraag in hoeverre deze versie van het één en ander overeenkomt met de werkelijkheid, maar als dit zo is dan is dat inderdaad een erg merkwaardige situatie, vooral aangezien het duidelijk verboden is. Maar Rossi is wel erg schijnheilig bezig als hij gaat lopen klagen over hoe oneerlijk het wel niet is dat hij teruggezet wordt, terwijl hij Biaggi, die met het protest tegen Rossi (merkwaardig genoeg :+ ) niets te maken had, hetzelfde geintje flikt. Als Rossi er dan ook nog eens dramatisch over gaat doen, is hij m.i. toch degene die loopt te janken...
 
Nakano..fantastisch dattie het zo goed doet voor kawasaki...maar tja..geef mij maar akira yanagawa :) ..die durfde op die Kawa te stappen toen het nog ECHT een ongeleid projectiel was..HELD!

Dat was bovendien altijd mijn favo bij het spel WK Superbikes op de PC..want tja..KAWA roeleert :)
 
En trouwens wat mij opvalt: vorig jaar was iedereen hier vol lof over Gibernau, dat het zo leuk was dat ie Rossi wat tegenstand gaf en nu kan ie opeens geen goed meer doen. Raar.

En iedereen is opeens helemaal into Nakano...

:X
euh...... de quote moest dus deze zijn
 
als in "u rijdt nu in de mistbank"-nakano ? lijkt me toch niet echt prettig rijden achter zo'n kawa... "zou die dadelijk ploffen en heb ik 2L olie op mijn vizier, banden en remblokken ?"
 
Hmmm...die kawa is 1 keer geploft terwijl hij voor in het veld te vinden was...en meteen is het: mistbank-nakano?

Ben dan benieuwd wat je van al die ploffende ducati's vindt uit het WSB dit jaar. Of...hap ik nu weer te snel?
 
als in "u rijdt nu in de mistbank"-nakano ? lijkt me toch niet echt prettig rijden achter zo'n kawa... "zou die dadelijk ploffen en heb ik 2L olie op mijn vizier, banden en remblokken ?"
tja snelheid heeft de kawa al wat meer, nu de betrouwbaarheid nog :P
Toch roeleerd Kawa en je kunt zegge wat je wil over nakano, maar hij is altijd in voor een praatje (wat je van andere "sub" top coureurs niet altijd kunt zeggen)

Over Rossi en co. MotoGP begind gewoon 1 groot zakencentrum te worden, door al dat geld beginnen mensen nou eenmaal raar te doen, en elkaar te verraden B|
 
Het gaat ook om miljoenen en miljoenen en tja...dan is het natuurlijk niet moeilijk om je voor te stellen dat het voordelig kan zijn om je tegenstander uit te schakelen. Aan de andere kant...als je je aan de regels houdt die vooraf bekend gemaakt zijn....dan kunnen ze je er ook niet bijlappen.
 
en je kunt zegge wat je wil over nakano, maar hij is altijd in voor een praatje (wat je van andere "sub" top coureurs niet altijd kunt zeggen)

hoe weet jij dat nou :?

Elke underdog die het ineens goed gaat doen is mijn held, dat het toevallig Nakano is...

underdog? nakano? je kan beter zeggen; kawasaki...
nakano is geen underdog maar omdat ie op de kawa rijdt zal je hem niet snel vooraan verwachten.
nakano is een toprijder, helaas heeft ie door barros te vroeg eieren voor zn geld gekozen en is naar kawasaki gegaan. (nog maar afwachten of dat verstandig was)

En trouwens wat mij opvalt: vorig jaar was iedereen hier vol lof over Gibernau, dat het zo leuk was dat ie Rossi wat tegenstand gaf en nu kan ie opeens geen goed meer doen. Raar.

En iedereen is opeens helemaal into Nakano...

:X

:^

wel grappig om te zien dat wanneer iemand het goed doet, iedereen meteen "fan" is van diegene...
 
Laatst bewerkt:
hoe weet jij dat nou :?

woon in assen en ben nu al 3 tot 4 jaar in de pits geweest bij trainingen, Je hoeft maar iets aan Nakano te vragen of je krijgt uitleg (niet al te best engels, maar het is goed te begrijpen). Weet wel dat het bij toppers anders is, omdat iedereen daar opaf loopt, maar ik volg daardoor Nakano al een tijdje :}
Vind hem daarom ook meer een SBK rijder. Hoop dat Nakano het niet te hoog in z'n bol krijgt als die resultaten (vooral quallificatie) zo doorgaan

Jammer van het geld, vind dat het een beetje de motoGP kapot maakt, en dat is dus het voordeel van SBK (vind ik), dis trouwens wel een beetje erg off-topic :o :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan