sepang

1 feb 2004
163
0
ik denk dat t echt een leuke wedstrijd word een zondag, en denk de volgende uitslag:

motogp

1e rossi ;) omdat ie er erg snel is en heeft er al een aantal keren gereden met de m1
2e gibernau
3e biaggi

250cc
1e pedrossa ;) die hier de titel pakt :}
2e de puniet
3e porto

125cc

1e dovizioso
2e lorenzo
en 3e locatelli
 
rossi (altijd snel, nu al helemaal)
edwards (setup gevonden)
nicky (vorig jaar 4e, 1e met test daar van de winter)
 
dat ging al lekker in de VRIJE traning en de "vaste" namen :9 bovenin:
1 Barros
2 sete
3 Rossi
4 Tamada
5 hopkins
6 bayliss
en Edwards op 7
 
De bridgestones gaan lekker:

full
 
Weer die Nakano :} , jammer dat de kawa het de hele race nog niet kan uithouden, maar denk dat kawa voor volgend jaar een goed vooruitzicht heeft, als nakano daar blijft, en Hofmann er voor,
Eerste keer dat Hofmann voor Nakano staat??
weet wel dat het de eerste Q is maar toch.... :} Respect voor Kawa
 
Zoals al eerder gezegd is in dit topic..niets mis met de bridgestones op dit circuit. Gelukkig de Kawa-brigade (weer) goed vooraan te vinden. Hofmann inderdaad ook eens voorin te vinden..geeft toch aan dat Kawa inderdaad op de goede weg blijft zitten.
 
Die gasten voorin heeft volgens mij ook te maken met de natte baan die aan het eind pas opdroogde. Op een volledig droge training ziet de startopstelling er anders uit denk ik. We'll see .............morgenochtend
 
Wat slim van Nakano om de sleep van Rossi te pikken zeg.....hahahaha
Wat een gang had die Kawa. Wel knap trouuwens, op de 1e startrij.
Tamada en Edwards vallen me een beetje tegen.
Laatste rondje van Tamada lukt niet door "in de weg rijders" geloof ik... :?

Ben benieuwd wat de race morgen brengt....

full
 
Wat een geweldige ronde van Nakano, die even in de slipstream van Rossi zichzelf naar een 2e plaats wist te rijden. :}


Looser van de kwalificatie is imo toch wel onze Neil, die de achterstand op Ruben alleen maar ziet groeien.
 
als het maar droog blijft O-)


gibernau zal wel pissed zijn op nakano :P scheelt maar een paar duizendste *D als het morgen droog is zit nakano gewoon weer voorin :}
 
Nakano is mijn held hoor, hehe! Super! Met de Kawa waarvan iedereen altijd gedacht had dat het een hekkensluiter zou zijn...
 
Nakano is mijn held hoor, hehe! Super! Met de Kawa waarvan iedereen altijd gedacht had dat het een hekkensluiter zou zijn...

Ja helemaal perfect die gozer voorin.
prima rijder op een "mindere" machine met (niet te vergeten) Bridgestone banden.
Voorigjaar op Dunlop=WAT EEN VERSCHIL!!!!! :P
 
wel grappig om te zien dat wanneer iemand het goed doet, iedereen meteen "fan" is van diegene...
 
Ik ben al tijdje fan van Hopkins/McCoy , omdat die zo lekker rokend door het achterveld gingen vorig zeizoen.
 
Ik ben al tijdje fan van Hopkins/McCoy , omdat die zo lekker rokend door het achterveld gingen vorig zeizoen.

Moet je "Faster" eens zien.....fantastische McCoy promotie (en ook voor Hopper)

Rossi gaf overigens als commentaar op z'n pole dat z'n monteurs nu in ieder geval wisten welke startplek ze moeten gaan poetsen vanavond :) Goeie humor die jongen, na zo'n kut weekend als het vorige... :} zo mag ik het graag zien !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan