Servercrash [UPDATE]

Het is idd ff sneller als voorheen. Ik dacht dat het aan mijn eigen susteem lag dat het wat trager werd, dus ik had gister alles maar ff geformateerd :)
 
En dat is dus 1 van de vele redenen om donateur te worden van MF :}

:} voor arcadis :}
Nou... Dankzij de donaties zijn we nu in staat om de server te vervangen. Zonder die donaties hadden we nu een groot probleem gehad.

Dus idd heel erg :} :} :} voor de donateurs. *D
 
Arcadis Goed bezig "Herman".

Aan alle donateurs: Dank voor jullie donaties namens de geheel crew en jullie medeforummers :} :} :}
 
Ik was net van plan mijn donatie terug te eisen :P
Maar nu ik hoor dat deze goed besteed gaat worden laat ik het er maar bij ;)
Succes met de nieuwe server.
 
Toch wel fijn om achteraf te horen wat er aan de hand is/was..op het moment vraag je je alleen maar af waarom de verbinding niet tot stand komt of waarom 'ie 'er uit vliegt'..
Ook goed om te lezen dat de donaties weer goed besteed zijn ;)

M-F'ers!...Doneer!!! *D

En i.d.d., Arcadis bedankt Ollee Ollee.. :} :+
 
kwil zeker wel een donatie doen, maar ist geen idee om de topics te sluiten bij 300/350 posts ? heb je volgens mij veel minder data verkeer en zal de site zeker sneller van worden! :)
 
Oh is dat alles. Had het er met ***Lara*** vanmiddag over en wij vermoedden dat Viccie er de stekker uit had getrokken en met alle donaties naar Nieuw Zeeland was vertrokken en daar een schaapenboerderij had gekocht.
 
kwil zeker wel een donatie doen, maar ist geen idee om de topics te sluiten bij 300/350 posts ? heb je volgens mij veel minder data verkeer en zal de site zeker sneller van worden! :)

Dat maakt niet uit.. alle berichten staan in 1 database als ik het goed heb. En ook al zijn het 350 berichten je laad het per pagina.

Maar hulde aan arcadis, ik heb zelf ook paar van die brikken te onderhouden })
 
Wordt dit dan de nieuwe server????
Clusters.jpg
 
De huidige server trekt het ook niet, heeft af en toe een reboot nodig.

Even doorbijten nog mensen!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan