Servercrash [UPDATE]

Helaas hebben computers nooit het eeuwige leven.
Ze zijn vaak weer verouderd als je ze nog in de verpakking heb zitten.
Maar ik ben benieuwd wat de volgend server wordt.

Ed
 
Traag ? Gewoon `s nachts even de fora aflopen. Dan heb je geen problemen.

[me]GSX-Reinier begrijpt het best dat anderen wel een leven hebben.[/me]
 
Je moet de gezichten eens zien van bezoekers die ik thuis krijg waartegen ik vertel dattie gekoeld wordt door water, hehe!

(Ik hou van snelheid EN stilte...)
 
Je moet de gezichten eens zien van bezoekers die ik thuis krijg waartegen ik vertel dattie gekoeld wordt door water, hehe!

(Ik hou van snelheid EN stilte...)
Staat de computer in het bad of in de vijver :?

[me]heeft op reclame gezien dat je dan ook gewoon je hand er in kan steken zonder dat je een opdonder krijgt, en die reclame is eg waar hoor...... O-) [/me]




:+



;)
 
Waar kan ik de rekening naartoe sturen m.b.t. psychotherapie i.v.m. afkickverschijnselen etc. :? :? :?



:P :9
 
Jeetje, wat een reacties op mijn vraag.......
En ik vroeg alleen maar of 't ie rood was.
Had toch gekund? Of niet? Of toch wel? 8-)



@ Arcadis: Het is idd fijn dat je er zo'n energie insteekt,
maar omdat je zelf vroeg je bed uitgebeld wordt, hoef je dat nogniet bij
mij te doen hoor! |(

[Zieligmodus]En als ik dan aanbied om iets te komen brengen, moet ik weer m'n mond houden volgens RampeStamp[/Zieligmodus] :9



:+

[me]Schetterbekkie is toch wel trots op Arcadis en gaat nog een keer een mooie foto van 'm posten zodra ze geleerd heeft te fotosjoepen... }) [/me]
 
@ Arcadis: Het is idd fijn dat je er zo'n energie insteekt,
maar omdat je zelf vroeg je bed uitgebeld wordt, hoef je dat nogniet bij
mij te doen hoor! |(
Oeps. O-) Ik werd die ochtend gebeld en ik zag een gemiste oproep van Rampestamp, dus ik bel even terug. Maar nu bleek dat hij me de avond ervoor al gebeld had en het een ander was die mij zo vroeg verblijdde met een telefoontje. :+
[me]Schetterbekkie is toch wel trots op Arcadis en gaat nog een keer een mooie foto van 'm posten zodra ze geleerd heeft te fotosjoepen... })
[/me]
Dank je. Ik ben trouwens geen voorstander van fotosoepen. Helemaal niet als ik het onderwerp ben van die fotosoep. :P
 
Oeps. O-) Ik werd die ochtend gebeld en ik zag een gemiste oproep van Rampestamp, dus ik bel even terug. Maar nu bleek dat hij me de avond ervoor al gebeld had en het een ander was die mij zo vroeg verblijdde met een telefoontje. :+

Het is je allang vergeven. *D

Dank je. Ik ben trouwens geen voorstander van fotosoepen. Helemaal niet als ik het onderwerp ben van die fotosoep. :P


Ach, maar je staat er zo mooi op! Precies zoals je bent.... })
Moet alleen ff mijn meiden er ff vanaf sjoepen. Vandaar.
Ik vraag anders Rampestamp wel ff. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan